ďťż

brak koloru przy podłaczeniu przez component

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Po podłączeniu DVD do TV component-component, obraz wygląda jakby zgubił gdzieś czerwony kolor, przełączenie na kabel scart-scart daje prawidłowy obraz.
Na pewno problem jest po stronie DVD, bo na innym TV efekt taki sam, na innych kablach component też.

DVD - Panasonic SC-HT855
TV - Samsung LE35B653

Czy mogłem coś uszkodzić podczas podłączania (zwarcie)? czy DVD ewidentnie uszkodzone?

Czy ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?


Zmień ustawienia wyjść video w odtwarzaczu:
QUICK SETUP / Video / Video Out (AV/Component) / Video/YPbPr lub S-Video/YPbPr

Zmień ustawienia wyjść video w odtwarzaczu:
QUICK SETUP / Video / Video Out (AV/Component) / Video/YPbPr lub S-Video/YPbPr


sprawdz kolego czy dobrze podłączyłeś kabel, bo czasem jak nie stykał dobrze jeden z wtyków też miałem zielonkawy kolor u siebie, moze by tez uszkodzona jedna żyła w kablu ,najpier sprawdz połaczenie a potem kabelek
pozdr

Zmień ustawienia wyjść video w odtwarzaczu
zmieniałem - nic to nie daje


sprawdz kolego czy dobrze podłączyłeś kabel
sprawdzałem rożne kombinacje, nawet na innym kablu - też nic to nie dało


Witam

Podłacz drugie DVD na dwóch róznych kablach.Bedziesz wtedy wiedział czy to DVD jest tego przyczyną.

Pozdro
Udało mi się zdobyć inne DVD. Po podłączeniu okazało się, że obraz jest prawidłowy, więc to wina mojego DVD.
Przy okazji zauważyłem, że to nie do końca brak czerwonego koloru, a raczej jego mniejsza ilość.

Co Wy na to?
Sprzęt oddałem do serwisu (bo jeszcze na gwarancji) - wrócił po 3 tygodniach, ale po sprawdzeniu okazało się, że nie ma poprawy. Więc pojechał ponownie do naprawy, tym razem ponad 4 tygodnie, wymieniona płyta główna... i dalej bez zmian. Coś mi się widzi, że to jakaś wada fabryczna - nie naprawialna. Nie wiem czy wysyłać po raz trzeci (bo i tak już prawie 2 m-ce bez sprzętu), czy darować sobie złącze komponent i ew. zbierać na nowy.
Idź z tym tam gdzie to kupiłeś i zażądaj wymiany na sprawny albo zwrotu gotówki ze względu na niezgodność towaru z umową. Nie zapomnij przygotować sobie wcześniej odpowiedniego pisemka w 2 egzemplarzach i przy oddawaniu niech ci na jednym potwierdzą przyjęcie reklamacji z podaniem daty kiedy ją przyjęli - mają 14 dni na odpowiedź, a jeśli nie odpowiedzią w tym terminie to oznacza że akceptują twoje żądania.
Więcej na temat możesz przeczytać np Tutaj
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl