Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
[news]Według raportu NPD Group (organizacja zajmująca się badaniem rynku TV) Sony jest w chwili obecnej liderem sprzedaży telewizorów LCD na świecie. Przyczyniła się do tego bardzo udana seria telewizorów Bravia. Sukces sprzedaży spowodowany jest obniżeniem cen na telewizory LCD marki Sony do poziomu konkurencji, oraz zastosowanie najnowocześniejszych na rynku matryc LCD w serii Bravia.
MARKA UDZIAŁ W RYNKU
SONY 53,80%
SAMSUNG 13,60%
TOSHIBA 6,80%
JVC 6,30%
MITSUBISHI 5,50%
INNE 14,00%
RAZEM 100,00%
[/news]
Info
INNE=SHARP???
Pozwolę sobie - za komentarz - wkleić kilka cytatów (wszystkie za nowetrendy.pl) Wystarczy porównać podane wielkości , żeby wyrobić sobie zdanie nt info "Sony no1"
"Samsung zamierza w tym roku, w 50% (5.5 mln sztuk) wyprodukowanych przez siebie telewizorów, umieścić panele LCD do TV, pochodzące od producentów tajwańskich, natomiast firma LG Electronics będzie montowała tajwańskie panele w 35% (2.5 mln sztuk) wytworzonych przez siebie LCD TV."
"Sharp zamierza sprzedać w tym roku na rynku globalnym 9 mln LCD TV, z czego 2.9 mln wchłonąć ma Europa (w zeszłym roku było to 1.6 mln sztuk). W ciągu nadchodzących trzech lat Sharp zamierza sprzedać 10 mln sztuk LCD TV."
" Po doskonałym wyniku jaki osiągnęły tajwańskie firmy w czwartym kwartale zeszłego roku, kiedy to w świat wyekspediowano 3,3 mln LCD TV, następuje na wyspie dalszy wzrost produkcji tego najgorętszego towaru na świecie. Aktualne prognozy głoszone przez DigiTimes Research, mówią, że Tajwan wyeksportuje w tym roku ponad 14.5 mln sztuk LCD TV."
"Holendrzy są także mocni jeśli chodzi o produkcję LCD TV i znajdują się w globalnym rankingu na drugim miejscu po firmie Samsung, z 13% udziałem w rynku. Philips planuje sprzedać w 2007 roku ponad 9 mln LCD TV co w porównaniu z rokiem 2006 kiedy udało mu się upłynnić nieco ponad 5 mln sztuk jest bardzo dużym, większym od średniego dla rynku, wzrostem."
"Prognozy odnośnie sprzedaży LCD TV w tym roku mówią nawet o 70 mln sztuk, co stanowi, w stosunku do roku poprzedniego w którym sprzedano 40 mln sztuk, wzrost o 75%. Według AUO, sprzedaż LCD TV z ekranami o przekątnej 40 cali, będzie w tym roku bardzo wysoka. Jak podaje DisplaySearch wzrost sprzedaży telewizorów z takimi ekranami może wynieść nawet 169% do 15.6 mln sztuk, co będzie stanowiło około 20% rynku LCD TV w 2007 roku. W zeszłym roku urządzenia z ekranem 40 calowym stanowiły 12.6% rynku (5.8 mln sztuk)."
... i tak dalej
pzdr
W Polsce ten udzial to moze 20% . Wiec jesli te dane sa prawdziwe, to w jakims innym kraju musza miec udzial ponad 70% aby statystycznie to zrownowazyc. Ciekawe w jakim i ciekawe czy NPD Group nie specjalizuje sie przypadkiem we wrozbiarstwie.
jakas lipa jak dla mnie - jest to informacja umieszczona na stronie Centrum Sony - nie wiadomo kiedy, nie wiadomo za jaki okres, nie wiadomo gdzie;
szukalem zrodla tego newsa ale nie znalazlem
wydaje mi sie ze 50% w rekach jednej firmy jest BARDZO malo realne
lipa i nic wiecej
Ja chcąc kupić jesienią ubieglego roku telewizor LCD od razu podiąłem decyzje że bedzie to SONY Brawia i nie żałuje a jestem bardzo zadowolony !
No więc czytajcie to co piszecie:"Prognozy odnośnie sprzedaży LCD TV w tym roku mówią nawet o 70 mln sztuk"." Samsung zamierza w tym roku, w 50% (5.5 mln sztuk) wyprodukowanych przez siebie telewizorów", " Sharp zamierza sprzedać w tym roku na rynku globalnym 9 mln LCD TV", " Philips planuje sprzedać w 2007 roku ponad 9 mln LCD TV". Wystarczy to zsumować, zostawić rezerwę na inne firmy i te wyśmiewane 53.80% Sonego przestaje być takie wyssane z palca. A że w Polsce może być inaczej? Zupełnie możliwe, skoro niektórzy amatorscy producenci telewizorow są u nas mocno lansowani jako "FIRMY".
Produkty Sony nadal sprzedają się najlepiej, na drugim miejscu uplasował się Samsung Electronics...
http://www.nowetrendy.pl/index.php/news/id/2196
53% ludkow kupujacych LCD dla lansu i dla LOGO a nie dla dobrego obrazu, coz indywidualny wybor kazdego :)dobry marketing robi cuda
53% ludkow kupujacych LCD dla lansu i dla LOGO a nie dla dobrego obrazu, coz indywidualny wybor kazdego :)dobry marketing robi cuda
W sumie też zawsze tak uważałem ale ostatnio dokładnie się przyglądam SONY i to co powyżej można powiedzieć ale o niskich modelach. ALe topowe są naprawdę topowe. Jednak ich cena to jakieś nie porozumienie.
LOL, czy jest jakikolwiek produkt Sony przeciw któremu nie zbierze się koalicja h8terów ?
NPD to niezależna organizacja, ich dane rynkowe wykorzystywane przez większość firm na świecie .
Co drugi to Sony? U mnie każdy to Sony Kiedyś CRT Trintrony, teraz Wega i Bravia, ta ostatnia cieszy oko nawet na kablówce UPC. A z DVD i HDTV obie potrafią zachwycić .
Pzdr