Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
witam,
wyczytałam, że są różnice cenowe jak się kupuje przez internet, infolinie a jeszcze inaczej w punkcie obsługi klienta. Podobno internet i infol. najtaniej. Nie bardzo wiem jak to możliwe, ale pewnie jest możliwe w n:)
Zamierzam wykupić promocję Hollywood za 68 zł albo Full za 99zł.
Czy wiecie może jakie będą różnice i czy będą w takim przypadku?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie
Jakie różnice przy zakupie w punkcie a przez internet lub infol.?
Formularz zamówienia na stronie internetowej n wymusza zaznaczenie
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ITI Neovision Sp. z o.o. moich danych osobowych dla celów marketingowych i reklamowych".
Nie jest możliwe podpisanie umowy bez jednoczesnego podpisania klauzuli. Jest to więc wymuszenie na kliencie udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Tymczasem, w myśl ustawy, na wykorzystywanie danych w celu zawarcia lub wykonania umowy zgoda nie jest potrzebna.
Ustawa o ochronie danych osobowych jasno określa, że dla zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych konieczne jest spełnienie tylko jednego z pięciu warunków, określonych w art. 23 ust. 1. Zatem, jeśli zgodnie z pkt 3 tego przepisu, wykorzystywanie danych uzasadnia konieczność realizacji umowy, dodatkowa zgoda jest zbędna.
Przez telefon jeżeli nie wyrażacie Państwo zgody na przetwarzanie tego typu danych, możecie stworzyć tego typu umowę telefonicznie poprzez Centrum Sprzedaży.
W trakcie zawierania umowy Konsultant zadaje pytanie i Klient ma możliwość określić czy wraża taką zgodę, czy nie.
Proponuję archiwizować te rozmowy.
Może to tylko takie zbieranie danych, bo z realizacją zamówienia jest bryndza - znajoma zamówiła w połowie grudnia i do
tej pory kompletna cisza ! ! ! ! ! !
W moim przypadku chwalę sobie zakupy przez infolinię n-ki. Chciałem pakiet za 48zł ale z turbodekoderem , co poprzez internet nie było możliwe .
Podczas rozmowy gość zaproponował rozwiązanie ( dodatkowe 148 zł za tzw aktywowanie funkcji turbodekodera ) , co mi odpowiadało. Padły standartowe formułki co do wyrażenia zgody na podpisanie umowy w takiej a nie innej formie . Po 2 dniach odbierałem dekoder u kuriera , aktywacja i jak na razie wszysko gra i nie buczy .
Tak więc z mojej strony korzystniej było dokonać zakupu przez infolinię niż przez internet - o salonach nie wspominam tak krótka piłka mamy to i to jak nie pasuje to nie