ďťż

moje boje z N - wymiana uszkodzonego dekodera

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

W czwartek po przyjściu z pracy zauwazyłem, że coś diwnego dziej się dekoderem nbox (białym) opisałem to już w innym wątku (poświęconym awarią nboxa). Zadzwoniłem na infolinię, tam po rozmowie z obsługą, por róznych próbach w końcu miała pani przyznala, ze dekoder nadaje się tylko dowymiany. Mialem jechać do jakiegoś punktu enki. Mój wybór padł na Saturna w Arkadii. pojechałem tam a oni mi, ze nia mają nboxów wiec mi nie wymnienia.No ok. poszedłem do Empiku i ta sama śpiewka (chodź wydaje mi sie, ze raczej nie chciło im sie wymieniać, bo coś mi zamajaczyly gdzieś dekodery). No nic nie zrażony poszedlem do Euro (tam też jest punkt), facet od enki stwierdził że co prawda mają dekdery, ale na zmianie nie ma osoby przeszkolenej w wymianie dekoderów!!!! wiec mi nie wymienia. Wróciłem do domu za starym zepsutym dekoderem!!! bo już nie mialem sily i czasu dalej ganiać po punktach. Ale nie odmowilem sobie zadzwonienia na inofilnię. Tam dowiedzialem sie, ze facet w Euro nie miał prawa mnie tak spławić, bowiem jak mogą sprzedawać dekodery to mogą też wymienić. W sobotę z oczywistych wzgledow nie moglem juz nigdzie wymienić.
Pojechałem wiec w niedzilę do Marek do M1 do MediaMarkt. Patrza c+ czy chodzi, a jeżeli tak to na camie (jak tak to jakim, czy np. działa Diablo) koło stoiska enki stoi cała góra nboxów (myśle nie jest źle, nie wykręcą sie brakiem dekoderów). Uderzam wiec do sprzedqawcy, a ten mi strzela że mają inwentaryzacje i nic nie mogą!!! okazało sie, ze chyba kolesiowi się nie chciało i postnowil xzwalić na kumpla wymianę i kazał mi przyjść po 13 (była 12:30, ok poczekałem 30 minut przychodzę, mówię co jest facetpodłacza dekoder a tu cud dekoder nagle ożywa i niby działa (patrze z tylu a facet podpiał i hdmi i component i niby wszystko działa ok), Ale coś mnie ruszyło i odpiałem component, zostawiłem tylk hdmi, wszystko niby ok, ale znowu jakieś przeczucie (bo juz miaółem pakować go i jechać do domu) kazało mi go przełaczyć w stan stand -by, obraz znikł, ale na wyświetlaczu nadal zamiast zegarka tkwil nr kanalu, restart poprzez odcięcie prądu i widzę, ze dekoder zachowuje sie dokłądnie jak w domu, restart ddochodzi do roznych momentów (a to do ustawienia antenym, a to kanał) i znowu restart!! no wieć facet z niertęgą mina stwierdz, ze faktycznie coś jest nie tak i należy wymienić na nowy!! ok.. robi procedurę, wziął nowy, wypisał aneks do umowy z nowym dekoderem, wprowadza do systemu zmianę... a tu nagle odezwał się matrix!!! system nie chce przyjać zmiany, coś tam nie chce z moim starym dekoderem i jego numerem!!! koleś próbował parę razy,w końcu zdesperowany dzwoni do nich na inofolinię (na połaczenie z konsultantem czekał prawie 20 minut!!!!!) mówi co jest, tamci sprawdzają, jakiś tajemniczy błąd system inie da sie tego zrobić od ręki, trzeba czekać do poniedziałku, więc musiałem zostawić stary, nowego nie dostałem i mam jutro znowu tam jechać. Wieć sie z lekka wkurzyłem i postanowiłem zadzownić na infolinię z zażaleniem na nich (o dziwo połaczylem sie bardzo szybko). Miłą pani sprawdza i mówi, ze cos nie poszlo, ale winę próbuje zwalić na biednego sprzedawcę,a ja wiem że on dzwoinil do nich i mu sie przyznali do błędu w systemie!!!!), wiec ja jej mowię ze on dzwonił i to po konsultacji z ich onfolinia ja mam jechać do domu bez dekodera i przyjeźdzać jutro!!! Pytam sie wieć jaką mogą mi dać rekompensatę za to, ze nie mogę po zaplaceniu uczciwym kożystać z ich uslug, bo mi odmawiają, i juz prawie 5 dni nie mam ich platformy!! A ona mi na to, ze mogą mi dać na 3 miesiące daćpakiet HBO, a ja na to, ze mogą sie z tym ugryźć, bo mam full pakiet cyfry+ i mam i HBO o Filmboxy i oczekeję rekompensaty finansowej za stacone dni i poniesiane koszty dojazdu, pania zatkało, cos sie zaczeła gubić w zeznaniach (czy w sumie ie jest to podstawa do zerwania umowy??). zapewnila mnie tylko,, ze napewno jutro bedę mógł na 100% odebrać sprawny dekoder. Zobaczymy, cos tak czuje, ze to nie koniec sprawy, co można od nich żądać??? Co mi radzicie?? co dalej robić?? żadać jakiejs satysfakcji, gratyfikacji??


Pociesze Ciebie, z takimi "molochami to mozesz sobie wlaczyc "jak z wiatrakami ) zadac zawsze sobie mozes a jak sie ustosunkuja do tego to roznie bywa, i czasami nie warto nawet sie bawic w "te gierki" bo szkoda straconego czasu etc ( ale ostatecznie mozesz powiedziec ze napiszesz tui i tu ) u nas jest Test Achats http://www.test-achats.be/ ludzie czasami tym strasza i skutkuje

no ci ciag dalszy moich bojów z enką: dziś pojechałem odebrać nowy dekoder i.. no włąsnie znowu pudło. Tym razem po pierwsze nie było tego kolesia co miał zająć się tą sprawą (czyli oszukał mnie, bo dziś a ni jutro nie będzie go w pracy, a wczoraj zarzekał się, ze dziś załatwi sprawę jak trzeba i mogę śmiało przyjechać po dekoder). Powioedziałem temu drugiemu kolesiowi co był ze ruszę się z tąd albo z nowym dekoderem albo z rozwiązaną umową bo już mam dość jeżdżenia (przebicie się z Żoliborza do Marek trasą toruńską zajęło mi prawie godzinę), Koleś zaczął dzwonić na ich infolinię, ale po dość długim oczekiwaniu i nie połączeniu się z nimi, ja już nie miałem czasu by dłużej czekać (w sumie spędziłem tam prawie godzinę). Stanęło na tym, ze ten co załatwić ma sprawę ma być w środę i wtedy wszystko ma się wyjaśnić... Zobaczymy...Acha na dodatek koleś stwierdził, ze dziś cały dzień nie dziala ich system (Zibel??) i w zwiazku z tym nie da sie nic zrobić.
No może w Warszawie tak jest. Na prowincji (zachód) bez sprawdzania wymienili mi n-boxa.


Powiem szczerze, że jak to czytam to nie wiem czy kolega Ulan ma takiego pecha, czy może sam sobie takiego pecha szuka.

Mnie też padł N-box swojego czasu, restartował się w kółko. Zadzwoniłem na infolinię żeby zapytać co i jak zrobić. Pani powiedziała że wymienią od ręki. Na moją prośbę podała adresy najbliższych punktów w okolicy mojego miejsca zamieszkania. Pojechałem do Germanosa. Oddałem starego boxa, opisałem usterkę. Nawet go nikt nie włączał, sprawdzili tylko czy zestaw jest kompletny, przynieśli nowy, wprowadzili do systemu, wydrukowali aneks i po sprawie.

Jedyna trudność to taka, że trzeba była od nowa aktywować nową kartę.

Wniosek zatem jest taki, że trzeba trafić do dobrego punktu sprzedaży z kompetentą obsługą. Do tego co ma normalny komputer, znaczy się nie zasyfiony adawarami i spywarami, z porządnie zainstalowaną javą i skonfigurowaną przeglądarką, z dobrym łączem do internetu, bo to są podstawy do prawidłowej obsługi systemu. I nie powinno być żadnych problemów.

Kolega Ulan widać miał pecha. Po takich przejściach, to na dzień dobry poszukałbym innego punktu, bo szkoda czasu i nerwów. A rekompensaty to bym żądał od tych co by mnie tak olewająco obsłużyli, a nie od dostawcy usług, który i tak uważam zachował się w porządku proponując HBO za darmo.
No i powoli robi się z tego powieść w odcinkach...
dziś kolejny dzień zmagań z firmą ITI, dzwonie do Mzone, gdzie zostawiłem dekoder i mam odebrać nowy, okazuje się, że nic się nie da załatwić, bo nie działqa system informatyczny (Zibel??) nie działa w związku z czym nie mają mi jak wydać dekodera. Dzwonie na infolinię enki, ico?? ano pani bezczelnie twierdzi, ze mają modernizację systemu komputerowego i nic dziś nie można załatwić, moze jutro może pojutrze (kurcze to ile juz im nie działa ten system?? w paniedziałek nie działął, wczoraj nie wiem, dzis nie działa, kogo oni tam zatrudniają???). Skończyło się na razie na tym, ze wysałłęm skargę do enki oraz na nich do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (najpierw zadzowniłem na ich inflinię, znaczy UKE i się dowiedziałem czy oni się tym zajmuja??? odpowiedzieli ze jak najbardziej i żebym przesłął skargę do nich to pomogą mi wyegzekwować swoje prawa wobec enki). No nic zobaczymy co bedzie dalej...
Wyślij jeszcze kopię do Rzecznika Konsumentów. Tylko bez nerw i spokojnie walcz o swoje. Nie poddawaj się i bądź upierdliwy.
Boju z enką ciąg dalszy...
jak widać powoli robi się z tego tasiemcowa telenowela południowoamerykańska ;-))
nadal nie mam dekodera, dzwoniłem na infolinie, wypieli się i nic nie załatwiłem, okazało się, ze mogę odebrać dekoder tylko tam gdzie zdałem. Dzwoniłem do Mzone w MediaMarkt, tam gdzie zdałem ten dekoder, facet powiedział mi, że 3 dni nie działał system ITI!!!! toż to 3 świat, i to ma być poważna firma!!! Teraz stanęło na tym, ze koleś z tej Mzone, postara się wyjaśnić sprawę i zadzownić do mnie, ciekawe czy zadzwoni??? Zobaczymy...
Ale masz niefart!

Trafiłeś prosto w awarię systemu - zaproponowali ci coś w ramach rekompensaty?

Trafiłeś prosto w awarię systemu - zaproponowali ci coś w ramach rekompensaty?
Z relacji kolegi wynika, że zaproponowali ma ....... a jakże........ żeby nażarł się siana i nie rżał za głośno
Epopeji z wywianą dekodera ciąg dalszy...

dziś pojechałem do MediaMarkt w Markach (tam gdzie zostawiłem dekoder) do Mzone i.. nie wymieniałem znowu dekodera, wziąłem go jednak starego zepsutego, żeby ew. wymienić gdzieś bliżej...
a dlaczego nie wymienili??? ano nadal nie działa system rejestracji enki!!! juz prawie tydzień!! kogo oni tam zatrudniają w dziale IT??? debili?? kretynów?? początkujących bangladeskich informatyków??? to ujuż nawet nie jest żenada, to jest porażka na całej lini, dla mnie całkowicie runął mit profesjonalnego ITI, takiej wpadki chyba nie zaliczył żaden inne operator paytv...
zastanawiam się co dalej robić??? jakiej żądać rekompensaty, a możne zerwać z ich winy umowę??

ps. i jeszcze jedna ciekawostka, jak byłem na tym stoisku enki, to przyszedł koleś z rekorderem nbox, też od tygodnia nie może wymienić dekodera, co ciekawe ma dokładnie takie same objawy jak ja, czyli ciagle wyświetla sie napis na wyświetlaczu TEST i nonstop się restartuje, tak wiec dotknelo to nie tylko mnie...
Witam , właśnie też mnie dopadła usterka recordera , wieczorem dysk zachrobotał obraz zgasł i się pojawiła plansza aktulizacja oprogramowania więc nacisnełem OK i do rana na wyświetlaczu mrygało TEST i wszystkie kontrolki .Rano zadzwoniłem na INFO (czas czekania 10 min) , odebrała bardzo miła Pani , prześliśmy wszelkie resetowania itp i nic , więc powiedziała że do wymiany .O 8 byłem w punkcie - PIASECZNO k/o W-wy , sprzedawca podłaczył i fakt recorder padł , wydrukował wymianę dał nówkę i po robocie .Bardzo miła obsługa . Całość zajeła około 15 min. JESTEM POD WRAŻENIEM !!!!

Witam , właśnie też mnie dopadła usterka recordera , wieczorem dysk zachrobotał obraz zgasł i się pojawiła plansza aktulizacja oprogramowania więc nacisnełem OK i do rana na wyświetlaczu mrygało TEST i wszystkie kontrolki .Rano zadzwoniłem na INFO (czas czekania 10 min) , odebrała bardzo miła Pani , prześliśmy wszelkie resetowania itp i nic , więc powiedziała że do wymiany .O 8 byłem w punkcie - PIASECZNO k/o W-wy , sprzedawca podłaczył i fakt recorder padł , wydrukował wymianę dał nówkę i po robocie .Bardzo miła obsługa . Całość zajeła około 15 min. JESTEM POD WRAŻENIEM !!!!

widać miałeś farta i akurat chwilowo system działał, ja byle ok godziny 11:30 i system juz nie działał, co zresztą potwierdziła pani na infolinii (już nawet widać było to po tym że system leży, ze normalnie jak się dzwoni na infolinię do strafy dla uzytowników to trzeba podać nr umowy i tajny kod z umowy, a jak system nie działa to od razu łaczą z obsługą nie pytając sie o te dane). Pani twierdziła, ze u nich system działa, ale mają kłopt z połączeniem ze sprzedawcami i ta część systemu będzie działala najwcześniej w poniedziałek...
Dzień Batalii 12...
nadal nie idzie wymienić dekodera na sprawny, dzwoniłem w poniedziałek system nie działał i nie była możliwa wymiana. Dzwonię dziś 12 listopada, wymiana nadal nie możliwa, system jakoby jest modernizowany i nie ma możliwości wymiany dekodera na sprawny. Tak mi powiedziano na ich infolinii. i co sobie pomyśleć o takiej firmie??? która przez dwa tygodnie nie potrafi tego naprawić/zmodernizować????
dzisiaj dzwonilem do nBOK'u i faktycznie masakra, nie mozna zalatwic podstawowych spraw, modernizacja systemu i podobno dzisiaj wieczorem system ma byc uruchomiony. Byc moze to sciema i kazdemu od kilku dni ten tekst puszczaja - ja probowalem dozwonic sie od 2 dni i dzisiaj po 15min czekania porozmawialem sobie bezproduktywnie z "konsultantem".

dzisiaj dzwonilem do nBOK'u i faktycznie masakra, nie mozna zalatwic podstawowych spraw, modernizacja systemu i podobno dzisiaj wieczorem system ma byc uruchomiony. Byc moze to sciema i kazdemu od kilku dni ten tekst puszczaja - ja probowalem dozwonic sie od 2 dni i dzisiaj po 15min czekania porozmawialem sobie bezproduktywnie z "konsultantem".
tak sie zastanawiam kogo oni tam zatrudniają w dziale IT??? Ale patrząc na to co ITI robi i kogo zatrudnia w Legii (jestem fanem Legii) to dochodzę do wniosku, że mit jakoby ITI zatrudnia super speców od danej dziedziny wali się. Bo ewidentrnie nie potrafią zatrudniać specjalistów, którzy znają się na swojej dziedzinie, zatrudniają jakiś pseudofachowców rroztacz\ających wokół siebie nimb genialności, a tak naprawdę nie potrafiacych nic...
Żeby podstawowy system w firmie nie działał prawidłowo przez dwa tygodnie???? toż to skandal!!!!
Nie sadzilem, ze to juz 2 tygodnie
No coz, zlosliwosc rzeczy martwych jest nieprzewidywalna, ale ostatnio N zalicza sporo wpadek i staje sie to irytujace!

Czyzby pod szyldem pelnej profeski tak naprawde wialo amatorka
www.satkurier.pl
Dział news - n:
Problemy z systemem sprzedażowym n
I wszystko jasne w temacie.

www.satkurier.pl
Dział news - n:
Problemy z systemem sprzedażowym n
I wszystko jasne w temacie.


No i system nadal nie działa, to już nawet nie jest skandal, to już jest kompletna porażka firmy ITI. W sumie od 16 dni nie mogę wymienić dekodera na sprawny....
Hej Ulan też przez to przechodziłem... Ponad 2 tygodnie nie mialem tv. Objawy byly takie jak u Ciebie. TEST i restart w kółko.
Teraz mam problem z aktywacja nowego dekodera bo UWAGA: Maja problemy z systemem w Warszawie.... Paranoja. Czekalem 2 tyg na wymiane recoredara a teraz czekam na aktywacje.... Ciekawe ile?? 4 tygodnie???

Hej Ulan też przez to przechodziłem... Ponad 2 tygodnie nie mialem tv. Objawy byly takie jak u Ciebie. TEST i restart w kółko.
Teraz mam problem z aktywacja nowego dekodera bo UWAGA: Maja problemy z systemem w Warszawie.... Paranoja. Czekalem 2 tyg na wymiane recoredara a teraz czekam na aktywacje.... Ciekawe ile?? 4 tygodnie???


dziś zadzwoniłem na infolinię, powiedzieli mi że spokojnie mogę wymienić na sprawny dekoder bo system juz działa.
Uwierzyłem im.. bład, skur... znowu oszukali. Pojechałem do punktu enki w saturnie w Arkadii: odmówili mi wymiany ze względu na niedziałający system (poprosiłem ich o pismo z odmnową wymiany i powody). Poszedłem dio Euro: odmówili powiedzilei że będą mi dopiero wstanie to wymienić najwcześniej 21 listopada, od 13 bo wtedy maja być u nich ludzie z ITI... kolejny raz nie udało mi się wymienić dekodera na sprawny??
mam w zwiżaku z tym pytanie?? umowę mam jeszcze ważną przez 1,5 miesiaca, kjak ja teraz rozwiazać/???
da sie z ich winy?? jak oddać (zdać) uszkodzony dekoder zeby mieli odnowtowane w systemie, ze zdałem uszkodzony dekoder w zwiażku z niemożliwością wymiany na sprawny??
ps. dziś przyszedł rachunek za telefon, juz za początki z nimi rozmowy w październiku zdrowo mnie skasowali!!!! toż to granda!!! zrobili sobie dodatkowe źródło dochodzu z infolinii!!!
hmm ja w poniedzialek wymienilem i wydawalo sie ze problem juz nie powroci... ehh

Caly czas jednak czekam na aktywacje i jestne co siobie moge poogladac poki co to mierniki sygnalu...
Ciąg Dalszy problemów....
dziś dzwoniłem na infolinię i twierdzili, ze wszystko jest już ok...
W miedzy czasie o czym pisałem już w innym wątku napisałem i wysłałem wymówienie (terminowe bo 5 stycznia kończy mi się umowa) do enki, zamierzam jeszcze pościć to przez dystrybutora dla pewności..
Zadzwoniłem również do dystrybutora enki w Saturnie w Arkadii, zeby dowiedzieć sie czy jest już możliwa wymiana dekodera, dowiedziałemk sie, ze teoretycznie system działa, ale niestety przy próbie wymiany dekodera wyskakują błędy i jest to awykonalne, i żebym się dowiadywał w poniedziałek, wtedy moze system będzie juz działął normalnie.
Jeszcze pozostaje kwestia tego co mi powiedzieli we wtorek w Euro RTV AGD, ze dziś(tzn. 21 listopada po 13) mają być u nich specjaliści z enki i wtedy napewno będzie możliwość wymiany uszkodzonego dekodera. Niestety nie można zadzwonić do konkretnego Euro, bowiem mają tylko ogólnopolska infolinię, na którą dzwoniłem i dowiedziałęm się, ze nie mogą mi podać numeru telefonu do konkretnego sklepu, po przedstawieniu im w czym problem, miła pani stwierdzilą, ze niestety, ale pozostaje mi tylko udać sie osobiście do tego Euro i tam sie dowiedzieć...
no nic moze pojade dziś do tego euro i postaram sie zobaczyć co jest grane, moze są ci mityczni specjaliści z enki i wymienia dekoder???
Swoja drogą to enka jest bezczelna!! od ponad 3 tygodni nie ma możliwości wymiany dekodera, system szwankuje, ale kiedy trzeba wystawić nowy rachunek to nie ma takiego problemu, dostałem rachunek na grudzień i teraz zastanawiam sie czy go płacić??? termin płatnosci jest 28 listopada, to już mam nadzieję ostatni rachunek od nich, bo jak pisałem wyżej 5 stycznia mija termin umowy i nie zamierzam go przedłużać...

Ciąg Dalszy problemów....
dziś dzwoniłem na infolinię i twierdzili, ze wszystko jest już ok...
W miedzy czasie o czym pisałem już w innym wątku napisałem i wysłałem wymówienie (terminowe bo 5 stycznia kończy mi się umowa) do enki, zamierzam jeszcze pościć to przez dystrybutora dla pewności..
Zadzwoniłem również do dystrybutora enki w Saturnie w Arkadii, zeby dowiedzieć sie czy jest już możliwa wymiana dekodera, dowiedziałemk sie, ze teoretycznie system działa, ale niestety przy próbie wymiany dekodera wyskakują błędy i jest to awykonalne, i żebym się dowiadywał w poniedziałek, wtedy moze system będzie juz działął normalnie.
Jeszcze pozostaje kwestia tego co mi powiedzieli we wtorek w Euro RTV AGD, ze dziś(tzn. 21 listopada po 13) mają być u nich specjaliści z enki i wtedy napewno będzie możliwość wymiany uszkodzonego dekodera. Niestety nie można zadzwonić do konkretnego Euro, bowiem mają tylko ogólnopolska infolinię, na którą dzwoniłem i dowiedziałęm się, ze nie mogą mi podać numeru telefonu do konkretnego sklepu, po przedstawieniu im w czym problem, miła pani stwierdzilą, ze niestety, ale pozostaje mi tylko udać sie osobiście do tego Euro i tam sie dowiedzieć...
no nic moze pojade dziś do tego euro i postaram sie zobaczyć co jest grane, moze są ci mityczni specjaliści z enki i wymienia dekoder???
Swoja drogą to enka jest bezczelna!! od ponad 3 tygodni nie ma możliwości wymiany dekodera, system szwankuje, ale kiedy trzeba wystawić nowy rachunek to nie ma takiego problemu, dostałem rachunek na grudzień i teraz zastanawiam sie czy go płacić??? termin płatnosci jest 28 listopada, to już mam nadzieję ostatni rachunek od nich, bo jak pisałem wyżej 5 stycznia mija termin umowy i nie zamierzam go przedłużać...


Polecam Cyfre+ !!! jak narazie pełen profesjonalizm w ich wykonaniu...
nie rozsmieszaj mnie! Profesjonalizm? mam obie platformy i profesjonalizm na obu platformach przybral twarz amatorszczyzny!
Bardziej precyzyjnie n dobilo do "profesjonalizmu" C+.

Polecam Cyfre+ !!! jak narazie pełen profesjonalizm w ich wykonaniu...

Akurat ulan ma wszystkie platformy z czego cyfrę z full pakietem . Jak widać jednej będzie mniej. To jakaś paranoja, nk-a... n/c
@ulan - nie chce cie martwic ale u mnie juz jest po sprwie. w pon wymienilem dekoder a dzis werszcie zaskoczyla aktywacja...
Może nie w temacie ale że chcę wejść w "n" kę to czy moglibyście polecić pkt. sprzedarzy w W-wie godne zaufania.

nie rozsmieszaj mnie! Profesjonalizm? mam obie platformy i profesjonalizm na obu platformach przybral twarz amatorszczyzny!
Bardziej precyzyjnie n dobilo do "profesjonalizmu" C+.

Witam,

Może jakieś przykłady ? Twoja uwaga to jest amatorszczyzna. Jestem w Canal+, a następnie w Cyfrze+ od początku ich pojawienia się na polskim rynku. Były czasami drobne problemy, ale z takimi przypadkami, które opisują tutaj koledzy nigdy się nie spotkałem, tak jak i moi znajomi mający tę platformę.

Pozdrawiam,
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl