Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Zamierzam dziś wysłać wypowiedzenie umowy (kończy mi się 5 stycznia) i chcę wysłać odpowiednio wcześniej by nie dać im szans na zwody.
Tylko nie wiem na który adres wysłać wymówienie, czy na adres Warszawa, Powśińska 4(to adres z umowy) czy na adres BOK w Krakowie, ul. Josepha Conrada 37(to adres z korespondencji jaką od nich dostałem)??
a może jeszcze gdzie indziej??
Wysyłaj do Krakowa i najlepiej listem poleconym (żebyś miał pokwitowanie nadania w razie czego)
Polecony z "potwierdzeniem odbioru" to jest najlepsza opcja!
Polecony z "potwierdzeniem odbioru" to jest najlepsza opcja!
właśnie to uczyniłem... list poszedł, ale dla pewności jeszcze dziś lub jutro, przy atakuje jakiegoś dystrybutora, jak to mówią strzyżonego Pan Bóg strzyże
Ja też wypowiadał,em umowę na adres Krakowski!
Nie wydaje mi się aby było to warte zakładania nowego wątku (tym bardziej, że wydaje mi się, ze gdzieś widziałem ale nie mogę znaleźć....), więc zadaje pytanie w takim starszym już wątku ale powiązanym.
Czy w związku z wycofaniem z oferty TVN Lingua istnieje możliwość rozwiązania umowy przed terminem jej obowiązywania? Bo pewnie wiąże się to ze zmianą regulaminu/umowy? Czy gdzies jest formalna informacja o takim ruchu n? A może na ten czas jest inny sposób rozwiązania umowy o którym nie wiem?
pzdr
Kogo obchodzi jakieś biuro obsługi klienta. Najważniejsza jest umowa i adres z umowy.
Wypowiedzenie trzeba wysłać na taki adres jaki macie na umowie.
Aktualnie ITI Neovision 02-920 Warszawa ul.Powsińska 4, listem poleconym priorytetem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Jak będziecie wysyłać na inny adres, wypowiedzenie może okazać się nieskuteczne.
n.pl
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.
W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze.....
No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.
Kogo obchodzi jakieś biuro obsługi klienta. Najważniejsza jest umowa i adres z umowy.
Wypowiedzenie trzeba wysłać na taki adres jaki macie na umowie.
Biuro obsługi klienta może obchodzić kogoś kto jako klient, chce być prawidłowo i skutecznie obsłużony. Zresztą jak sama nazwa wskazuje. Ja jak rezygnowałem to zapytałem na infolinii gdzie najlepiej i najskuteczniej to załatwić i podano mi adres w Krakowie, tam też dostarczyłem rezygnację w ostatnim dniu, otrzymałem potwierdzenie i rezygnacja była skuteczna. Może jakiś dziwny jestem, ale akurat mnie obchodzi gdzie siedzą ludzie którzy to obsługują, bo staram się kierować zdrowym rozsądkiem, a nie tylko "wymachiwać szabelką" bo tak. Ale każdy swój rozum ma.
Aktualnie ITI Neovision 02-920 Warszawa ul.Powsińska 4, listem poleconym priorytetem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
[/b]
No i właśnie takie podejście, zamiast zdrowego rozsądku kończy się później koniecznością uciekania się do zwrotnych potwierdzeń itd. Bo pismo i tak jest przesyłane dalej z adresu rejestrowego pod adres gdzie odbywa się obsługa abonentów, czyli do Krakowa. No ale jak pisałem wyżej, co kto lubi. Jeden woli prostą drogę, inny woli naokoło i pod górę .
Jak będziecie wysyłać na inny adres, wypowiedzenie może okazać się nieskuteczne.
Ja miałem pisemną informację gdzie znajduje się biuro obsługi klienta, potwierdziłem ją dodatkowo na infolinii i nie widzę powodu, aby pismo tam wysłane, miało być nieskuteczne.
n.pl
Centrum Abonenta brak adresu
http://n.pl/iti_neovision.html A co tam niby jest napisane?
Centrum Sprzedaży brak adresu
http://n.pl/nsklep/sklepy.html
Mało adresów punktów sprzedaży, czy może informacje są w jakiś sposób nieczytelne?
KONTAKT-brak linku
http://n.pl/iti_neovision.html akapit nkontakt.
I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.
A to już rozumiem w ramach żartu chyba, to zdanie...
W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze.....
Pewne czynności prawne wymagają formy własnoręcznego podpisu klienta i siłą rzeczy nie mogą być załatwiane w inny sposób. A tak przy okazji, jeszcze nie widziałem banku internetowego w którym można wpłacać pieniądze, to tak na marginesie. To właśnie dobry przykład potrzeby fizycznej obecności klienta do wykonania pewnych czynności
No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
Istnieją uzasadnione przesłanki patrząc po numerze telefonu, iż telefoniczne biuro obsługi znajduje się w tym samym miejscu w Krakowie, gdzie jest i adres biura obsługi klienta, tak patrząc po budynku jak koło niego czasem przejeżdżam, to na pierwszym piętrze .
Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.
A ja myślę, że tylko rozsądek nas może uratować i zdrowe podejście. Przeginanie w jakąkolwiek stronę i brak obiektywizmu "w dłuższej perspektywie" może doprowadzić co najwyżej do frustracji. Ale pewnie zaraz w odpowiedzi się dowiem, że jestem pracownikiem Nki, oszołomem, masonem, albo kto wie kim jeszcze, więc moje słowa nie mają znaczenia..... A ja jestem tylko zwykłym człowiekiem, który stara się racjonalnie podchodzić do życia.
Kogo obchodzi jakieś biuro obsługi klienta. Najważniejsza jest umowa i adres z umowy.
Wypowiedzenie trzeba wysłać na taki adres jaki macie na umowie.
Aktualnie ITI Neovision 02-920 Warszawa ul.Powsińska 4, listem poleconym priorytetem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Jak będziecie wysyłać na inny adres, wypowiedzenie może okazać się nieskuteczne.
n.pl
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.
W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze.....
No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.
Biuro obsługi klienta może obchodzić kogoś kto jako klient, chce być prawidłowo i skutecznie obsłużony. Zresztą jak sama nazwa wskazuje. Ja jak rezygnowałem to zapytałem na infolinii gdzie najlepiej i najskuteczniej to załatwić i podano mi adres w Krakowie, tam też dostarczyłem rezygnację w ostatnim dniu, otrzymałem potwierdzenie i rezygnacja była skuteczna. Może jakiś dziwny jestem, ale akurat mnie obchodzi gdzie siedzą ludzie którzy to obsługują, bo staram się kierować zdrowym rozsądkiem, a nie tylko "wymachiwać szabelką" bo tak. Ale każdy swój rozum ma.
Prawidłowo i skutecznie obsłużony- to jakiś żart? . Nie musisz pytać na infolinii i tracić czasu, bo adres masz na umowie.
Jak n-ka chce do Krakowa, to adres do korespondencji musi być na umowie.
Może jakiś dziwny jestem, ale akurat prawo znam.
No i właśnie takie podejście, zamiast zdrowego rozsądku kończy się później koniecznością uciekania się do zwrotnych potwierdzeń itd. Bo pismo i tak jest przesyłane dalej z adresu rejestrowego pod adres gdzie odbywa się obsługa abonentów, czyli do Krakowa. No ale jak pisałem wyżej, co kto lubi. Jeden woli prostą drogę, inny woli naokoło i pod górę .
List polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru jest standardem jeżeli potrzebujemy potwierdzenie dostarczenia! Zasada ta obowiązuje nie tylko przy kontakcie z ITI.
Ja miałem pisemną informację gdzie znajduje się biuro obsługi klienta, potwierdziłem ją dodatkowo na infolinii i nie widzę powodu, aby pismo tam wysłane, miało być nieskuteczne.
Powtarzam jak będziecie wysyłać na inny adres niż na umowie, wypowiedzenie może okazać się nieskuteczne.
Jak n-ka chce do Krakowa, to adres do korespondencji musi być na umowie.
http://n.pl/iti_neovision.html A co tam niby jest napisane?
n.pl bez zakładki
Centrum Abonenta brak adresu - tylko telefony
http://n.pl/nsklep/sklepy.html
n.pl bez zakladki
Centrum Sprzedaży brak adresu-tylko telefony
http://n.pl/iti_neovision.html akapit nkontakt.
KONTAKT-brak linku na stronie głównej
Nawet po rozwinięciu mapy serwisu brak linku KONTAKT
A to już rozumiem w ramach żartu chyba, to zdanie...
Wcale nie żartowałem. 82 tysiące wejść<wzór wypowiedzenia umowy> na forum n tv mówi samo za siebie, ale słyszałem telewizja nowej generacji n jako lider technologiczny nieustannie pracuje nad rozwojem innowacyjnych usług i funkcji-kolejną nowością w n będzie wzór wypowiedzenia na stronie n.pl
wszystko to w trosce o zadowolenie przyszłych i obecnych Abonentów
Pewne czynności prawne wymagają formy własnoręcznego podpisu klienta i siłą rzeczy nie mogą być załatwiane w inny sposób. A tak przy okazji, jeszcze nie widziałem banku internetowego w którym można wpłacać pieniądze, to tak na marginesie. To właśnie dobry przykład potrzeby fizycznej obecności klienta do wykonania pewnych czynności
Każde zasilenie konta jest wpłatą
Mam konto w banku internetowym od 5 lat, a byłem w nim 2 razy, a tylko po to aby wypić kawę i podpisać otwarcie rach na odnawialny kredyt lewarowy.
W internetowym biurze obsług n-ki można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze..
Istnieją uzasadnione przesłanki patrząc po numerze telefonu, iż telefoniczne biuro obsługi znajduje się w tym samym miejscu w Krakowie, gdzie jest i adres biura obsługi klienta, tak patrząc po budynku jak koło niego czasem przejeżdżam, to na pierwszym piętrze .
Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....
To może przekierowanie na te wyspy źle działa.
A ja myślę, że tylko rozsądek nas może uratować i zdrowe podejście. Przeginanie w jakąkolwiek stronę i brak obiektywizmu "w dłuższej perspektywie" może doprowadzić co najwyżej do frustracji. Ale pewnie zaraz w odpowiedzi się dowiem, że jestem pracownikiem Nki, oszołomem, masonem, albo kto wie kim jeszcze, więc moje słowa nie mają znaczenia..... A ja jestem tylko zwykłym człowiekiem, który stara się racjonalnie podchodzić do życia.
,,A ja jestem tylko zwykłym człowiekiem" - masz już prawie 3000 postów ???, tak więc możne jakiś urlop?
Pozdrawiam
n tv proponuje wypi... tego co wam opracował taką ,,strategię" obsługi klienta. Wasze działanie jest bardzo krótkowzroczne.
Oczywiście
Pozdrawiam szyderczą n tv
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
Ale sie rozpisaliscie na maxa. Wysylasz do Krakowa.
Ja powiem cos co jest najwazniejsze coby wypowiedzenie bylo wtedy kiedy chcesz.
Otoz.
Termin wypowiedzenia liczy sie od daty przyjecia przez N-ke towjej rezygnacji.
Jesli wiec chcesz aby to nastapilo w danym miesiacu to udaj sie do punktu w twoim miescie, ktory moze twoja rezygnacje podpisana wlasnorecznie i potwierdzona przez agenta wyslac e-mailem na odpowiedni adres.
Wazne jest aby bylo potwierdzenie, ze siedziba N-ki przyjela to twoje zgloszenie.
Jesli takie potwierdzenie (nawet e-mailem) masz (albo ma agent w twoim miescie, ktory wysylal twoja rezygnacje) to mozesz liczyc, ze wypowiedzenie bedzie za 3 miesiace.
Jest to sprawdzony i potwierdzony sposob wypowiedzenia umowy.
Nie licz na to, ze jesli wyslesz swoja rezygnacje listem poleconym na ktorym masz date nadania powiedzmy 30 pazdziernik 2009 bedzie dawalo ci gwarancje ze od tej daty liczy sie twoj okres wypowiedzenia.
N-ka zacznie liczyc od miesiaca w ktorym otrzymaja twoj list z rezygnacja. Wiec jesli dostana go nawet 1 listopada to zaczna liczyc 3 m-ce od grudnia :-(.
Przykre ale prawdziwe i przetestowane praktycznie.
Pozdrawiam
braavoo
Polecony z "potwierdzeniem odbioru" to jest najlepsza opcja!
Ja z najlepszą uważam (sam tak zrobiłem ) , pisemko wypowiedzenia złożyć do punktu N-ki (2 szt. - jedno żeby na nim potwierdzili przyjęcie z datą) i po sprawie . Bez wysyłania , dojdzie czy nie i czy sie nie zagubi - nasza poczta działa SUPER PERFEKCYJNIE !!!!! , wolałem nie ryzykować .
Ja wysłałem zwykłym poleconym, wczoraj otrzymałem sms ze rezygnacja została przyjęta
ale z Was za pierdoły poszedłem do punktu w MM dla idiotów nakreśliłem kilka słów Pan wysłał faxem po kilku dniach dostałem sms od eNki, że dostali moje wypowiedzenie i że ktoś się zgłosi do mnie z ofertą utrzymaniową.
ale z Was za pierdoły poszedłem do punktu w MM dla idiotów nakreśliłem kilka słów Pan wysłał faxem po kilku dniach dostałem sms od eNki, że dostali moje wypowiedzenie i że ktoś się zgłosi do mnie z ofertą utrzymaniową.
Nie każdy mieszka w zasięgu oddziaływania sklepu dla idiotów.
W wypadku składania pisma z punkcie obsługi, składajcie koniecznie w dwóch egzemplarzach (tzn. na drugim muszą wam poświadczyć przyjęcie i datę)
W aktualnym stanie prawnym potwierdzenie sms em nie jest dowodem.
Wypowiedzenie trzeba wysłać na taki adres jaki macie na umowie, bo w wypadku sporu Sądowego na dzień dobry macie przegraną sprawę (Sąd nawet nie będzie rozpatrywał pozwu).
Jest to następne szyderstwo ze strony n ki.
Z ostrożności można zaadresować tak:
ITI Neovision 02-920 Warszawa ul.Powsińska 4
Biuro Obsługi Klienta
ul. Josepha Conrada 37
31-357 KRAKÓW
A n tv proponuje wypi... tego co wam opracował taką ,,strategię" obsługi klienta. Wasze działanie jest bardzo krótkowzroczne.
Oczywiście
Pozdrawiam szyderczą n tv
Centrum Abonenta brak adresu
Centrum Sprzedaży brak adresu
KONTAKT-brak linku
TBO na wyspach Bor Bora
itd.......