Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam,
23 czerwca oddalem LCD Sharp'a do naprawy (nie właczał sie), dzisiaj przedzwonilem do serwisu aby sie dowiedziec co z moim telewizorkiem i otrzymalem odpowiedź, że zamówiono części i one jeszcze nie dotarly z Sharpa i niewiadomo kiedy przyjdą.
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś sie orientuje jak wygląda sprawa maksymalnego czasu naprawy wg. Sharpa? Ponieważ nie mam przy sobie gwarancji, to nie moge sprawdzic jak jest napisane w gwarancji.
Jakie prawa mi przysługują jako klientowi jezeli czas naprawy jest dluzszy niz postanowienia gwarancji?
Z góry dziękuje za odpowiedź
Czesc, 14 dni pracujące Czyli od poniedziałku do piątku a jezeli zamowili część to do 30 dni max jak sie nie wywiazuja z tego dzwon do nich i żądaj np: przedłużenia gwarancji to działa
a poza tym po upływie tych terminów możesz domagać się nowego TV - mówi o tym któryś z art. Kodeksu Cywilnego ale nie chce mi się szukać.
Kodeks Cywilny nie ma tu nic do rzeczy (chyba, że sprzęt był brany na fakturę na firmę, to wtedy nie korzysta z gwarancji tylko rękojmi i ma na to 12 miesięcy), tutaj wchodzi Ustawa o szczeg. war. sprzedaży. Ale skoro tv był reklamowany z tytułu gwarancji to zgodnie z warunkami gwarancji. Nie wiem jak jest to ujęte w gwarancji Sharpa, ale np. Philips nie podaje czasu naprawy sprzętu i wykonania naprawy gwarancyjnej. I tu np. naprawa może trwać 2 miesiące.
Pozdr.