Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam,
Powoli pada mi matryca w moim LG. Pojawiają się różowe plamy na jasnych scenach. Dzieje się tak przez jakieś 30-40 min. od włączenia tv. Później objaw ten zanika.
Telewizor mam jakieś 1,5 roku, gwarancja jest na 24 miesiące.
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z reklamowaniem LG? Czy bardziej opłaca mi się korzystać z gwarancji w serwisie LG, czy może niezgodność towaru z umową w sklepie? Wiele złego czytałem o serwisie LG, więc może jednak lepiej załatwiać sprawę w sklepie w którym kupowałem tv? Jak wygląda w takim przypadku korzystanie z niezgodności towaru z umową?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
tylko gwarancja............,
jeśli skorzystasz z niezgodności towaru z umową to zgodnie z obowiązującym prawem to ty musisz udowodnić że niezgodność towaru występowała w chwili zakupu (do 6 miesiecy od daty zakupu przyjmuje sie obligatoryjnie że niezgodność z umową występowała w momencie zakupu,powyżej 6 miesięcy to klient musi udowodnić...)..............