Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Nie zastanawiacie się czasami dlaczego np. w Anglii gry reklamowane są w TV, na autobusach, na bilbordach itd.
Co to oznacza? Że Polska jest zacofana? A może nie potrzebujemy reklam.
Nie sądzicie że jeżeli taka reklama pojawiła się na przykład na TVN-ie to ludzie mieliby inne podejście go gier.
Np. takie PS3 gdyby miało swoją reklamę w Polsce na pewno więcej ludzi by kupiło konsole Sony...
Idąc wzorcem X-Kloca. Miał swoją reklamę. Opłaciło się... Oczywiście.
Napiszcie co myślicie na ten temat...
Nie zastanawiacie się czasami dlaczego np. w Anglii gry reklamowane są w TV, na autobusach, na bilbordach itd.
Co to oznacza? Że Polska jest zacofana? A może nie potrzebujemy reklam.
To oznacza tylko i wyłącznie, że Polska wciąż jest trzecim światem jeśli chodzi o gry video i dopóki nie zmieni się rodzime myślenie (piractwo, granie na PC) nikt nie ma/nie będzie inwestował setek tysięcy złotych w reklamy/billboardy/TV, żeby sprzedaż tysiąc egzemplarzy gry.
Mówiąc prościej: gry video to BIZNES jak każdy inny, a nie sprawianie satysfakcji dzieciakom reklamami na autobusach.
Zamiast narzekać i marzyć o posmaku Londynu na polskich ulicach, rozejrzyj się się dookoła i doceń zmiany jakie nastepują - np. reklamy Buzza w prasie, Comedy Central, billboardy w miastach, sponsorowane CAŁKOWICIE przez polski oddział SCE, z polskich funduszy. A na jaką sprzedaż mogą liczyć ? Kilkukrotnie mniejszą niż na zachodzie. Ja gratuluję im chęci i odwagi... i mam nadzieję, że na tym nie koniec. Mimo wszystko - bo to Polska właśnie i gra za 230 zł nie nalezy do grupy "zakupów impulsowych".
Microsoft wchodząc do Polski rzucił groszem, pokazał się w TV i mediach - to naturalne i oczywiste. A skąd wiesz, że się opłaciło? Pracujesz u nich?
Kiedy ostatnio widziałeś reklamę MS w TV? Podejrzewam, że do czasu Gears 2 nie zobaczymy takowej (a może i wtedy nie...)
Np. takie PS3 gdyby miało swoją reklamę w Polsce na pewno więcej ludzi by kupiło konsole Sony...
No... faktycznie. Przecież 1500 zł to drobiazg, każdy by sobie kupił fajny sprzęt, tylko nie wie że taki istnieje... bo nie widział reklam.
W ogóle Sony mogłoby wreszcie wejść do Polski i zacząc reklamować PlayStation...
Obudź się chłopie, pomyśl, poczytaj, skończ jakieś szkoły, a wtedy pogadamy...
To oznacza tylko i wyłącznie, że Polska wciąż jest trzecim światem jeśli chodzi o gry video i dopóki nie zmieni się rodzime myślenie (piractwo, granie na PC) nikt nie ma/nie będzie inwestował setek tysięcy złotych w reklamy/billboardy/TV, żeby sprzedaż tysiąc egzemplarzy gry.
Mówiąc prościej: gry video to BIZNES jak każdy inny, a nie sprawianie satysfakcji dzieciakom reklamami na autobusach.
Zamiast narzekać i marzyć o posmaku Londynu na polskich ulicach, rozejrzyj się się dookoła i doceń zmiany jakie nastepują - np. reklamy Buzza w prasie, Comedy Central, billboardy w miastach, sponsorowane CAŁKOWICIE przez polski oddział SCE, z polskich funduszy. A na jaką sprzedaż mogą liczyć ? Kilkukrotnie mniejszą niż na zachodzie. Ja gratuluję im chęci i odwagi... i mam nadzieję, że na tym nie koniec. Mimo wszystko - bo to Polska właśnie i gra za 230 zł nie nalezy do grupy "zakupów impulsowych".
Microsoft wchodząc do Polski rzucił groszem, pokazał się w TV i mediach - to naturalne i oczywiste. A skąd wiesz, że się opłaciło? Pracujesz u nich?
Kiedy ostatnio widziałeś reklamę MS w TV? Podejrzewam, że do czasu Gears 2 nie zobaczymy takowej (a może i wtedy nie...)
No... faktycznie. Przecież 1500 zł to drobiazg, każdy by sobie kupił fajny sprzęt, tylko nie wie że taki istnieje... bo nie widział reklam.
W ogóle Sony mogłoby wreszcie wejść do Polski i zacząc reklamować PlayStation...
Obudź się chłopie, pomyśl, poczytaj, skończ jakieś szkoły, a wtedy pogadamy...
Dzięki Butcher za szczerą odpowiedź...