Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
normalnie w okolicach 20 każdego miesiąca dostawałem od nich rachunek, który miałem płatny do 25 dnia każdego miesiaca. W zeszłym miesiącu było zamieszanie z tą zmianą cenników, zgodziłem się na wzrost ceny na infolinii. W zeszłym miesiacu przez problemy poczty dostałem rachunek 28 lipca (a płatne do 25), ale wszedłem na stronę tego ich internetowego BOK i tam sprawdziłem płatność i nie czekajac na rachunek papierowy zapłaciłem. Teraz mamy już 25 ssierpnia a rachunku papierowego brak (dostałem tylko w zeszłym tygodniu list od nich z nowym regulaminem, ale bez rachunku). Wszedłerm wiec na swoje konto w nBOK i tu zdziwienie ostatni racunek to ten z lipca juz zapłacony.
Dzwonię wiec na infolinie i tu mnie omało szlag nie zalal (ps. na marginesie jak jest płatne połączenie z ich inofolinią 801 0555555 nigdzie nie mogę tego znaleźć??? telefon mam TEpsie) połaczyłem się z konsultantem a ona stwierdziła, że nic nie wie i mnie przełaczy do działu finansowego, ok czekam doczekałem 32 minuty i wtedy mnie myk rozłączyło, wiec się wkurzyłem i dzownie jeszcze raz znowu chcieli mnie przełaczyć do działu finansowego, ale tym razem podało głośno imię i nazwisko i powiedziałem ze czxekam na rachunek i wtedy zapłacę a nie będę marnował czasu i pieniędzy na bezskuteczne połaczenie z działerm finansowym.
Może wy wiecie co sie dzieje z ich rachunkiem?? dlaczego w internecie na moim koncie nie jest zaktualizowane do nowego rachunku i co zrobić be za chwilę nie dali mi rachunku z karą za płacenie nie w terminie?? jak to jest u nich, co najlepiej mam zrobić w tej sytuacji???
Koszt całego połączenia to koszt jednego impulsu lokalnego, chyba 30 gr jakoś
Koszt to koszt impulsu lokalnego co 3 minuty. Nie wszystkie 801 maja zaliczenie tylko raz.
ale w czym jest problem? ze nie masz papierka? z tego powodu prawie ci zylka na czole pekla?
chyba za bardzo dramatyzujesz
jesli chodzi o pytanie 'Może wy wiecie co sie dzieje z ich rachunkiem??' to chyba dokladne info uzyskasz tylko w dziale finansowym
'jak to jest u nich, co najlepiej mam zrobić w tej sytuacji??? ' zadzwonic i sie dowiedziec albo czekac na rachunek
ale w czym jest problem? ze nie masz papierka? z tego powodu prawie ci zylka na czole pekla?
chyba za bardzo dramatyzujesz
jesli chodzi o pytanie 'Może wy wiecie co sie dzieje z ich rachunkiem??' to chyba dokladne info uzyskasz tylko w dziale finansowym
'jak to jest u nich, co najlepiej mam zrobić w tej sytuacji??? ' zadzwonic i sie dowiedziec albo czekac na rachunek
a czy umiesz czytać ze zrozumieniem?? ja wyraźnie napisałem, ze za chińskiego boga nie idzie dodzwonić się do działu finansowego, czekałem na telefonie 32 minuty, kiedy zostałem przez nich rozłączony (zamiast komunikatu proszę czekać na rozmowę z konsultantem pojawił się sygnał zajętości), na stronie internetowego BOK w moim profilu/koncie brak nowej faktury (jest tylko ta z lipca, więc ewidentnie nie aktualizowane). Ponadto o ile pamięć mnie nie myli już raz za takie połączenie z ich infolinia zapłaciłem jak cygan za matkę.
Czekałem na rozmowę z infolinia 32 minuty ile według ciebie mam jeszcze czekać??? powiedziałem im na infolinii (ale nie w dziale finansowym, że w takim razie czekam na fakturę i skoro oni nie przesyłają nie poczuwam się do zapłaty do czasu otrzymania rachunku. Spytałem się równiez miłej pani czemu do niej mogę dodzwonić się bez problemu w parę sekund, ale do działu finansowego już nie??? widac maja źle zorganizowaną infolinię (za dużo konsultantów w dziale naciągania klientów i za mało w działe naprawdę istotnym dla klientów).
urzekła mnie twoja historia
urzekła mnie twoja historia
możesz mi powiedzieć co twoja wypowiedz wnosi do dyskusji?? i do mojego problemu??? rozumiem, ze masz mało postów ale to nie temat do nabijania sobie postów, wiec jak nie masz nic konstruktywnego do dodania to zamilcz...
a czy umiesz czytać ze zrozumieniem?? ja wyraźnie napisałem, ze za chińskiego boga nie idzie dodzwonić się do działu finansowego, czekałem na telefonie 32 minuty, kiedy zostałem przez nich rozłączony (zamiast komunikatu proszę czekać na rozmowę z konsultantem pojawił się sygnał zajętości), na stronie internetowego BOK w moim profilu/koncie brak nowej faktury (jest tylko ta z lipca, więc ewidentnie nie aktualizowane). Ponadto o ile pamięć mnie nie myli już raz za takie połączenie z ich infolinia zapłaciłem jak cygan za matkę.
Czekałem na rozmowę z infolinia 32 minuty ile według ciebie mam jeszcze czekać??? powiedziałem im na infolinii (ale nie w dziale finansowym, że w takim razie czekam na fakturę i skoro oni nie przesyłają nie poczuwam się do zapłaty do czasu otrzymania rachunku. Spytałem się równiez miłej pani czemu do niej mogę dodzwonić się bez problemu w parę sekund, ale do działu finansowego już nie??? widac maja źle zorganizowaną infolinię (za dużo konsultantów w dziale naciągania klientów i za mało w działe naprawdę istotnym dla klientów).
Tez nie dostalem rachunku w tym miesiacu, nie mam tez wystawionej faktury w NBOK. Nie przejmuj sie tym. W zeszlym miesiacu zapominalem zaplacic (nie moja wina, ze nie maja polecenia zpalaty) i dopiero ok 20 tego miesiaca dostalem ostrzezenie na dekoder.
może i mam mało postów ale nie nabijam ich sobie pisaniem że nie dostałem rachunku, przepraszam forumowiczów za spamowanie
a czy umiesz czytać ze zrozumieniem?? ja wyraźnie napisałem, ze za chińskiego boga nie idzie dodzwonić się do działu finansowego, czekałem na telefonie 32 minuty, kiedy zostałem przez nich rozłączony (zamiast komunikatu proszę czekać na rozmowę z konsultantem pojawił się sygnał zajętości), na stronie internetowego BOK w moim profilu/koncie brak nowej faktury (jest tylko ta z lipca, więc ewidentnie nie aktualizowane). Ponadto o ile pamięć mnie nie myli już raz za takie połączenie z ich infolinia zapłaciłem jak cygan za matkę.
Czekałem na rozmowę z infolinia 32 minuty ile według ciebie mam jeszcze czekać??? powiedziałem im na infolinii (ale nie w dziale finansowym, że w takim razie czekam na fakturę i skoro oni nie przesyłają nie poczuwam się do zapłaty do czasu otrzymania rachunku. Spytałem się równiez miłej pani czemu do niej mogę dodzwonić się bez problemu w parę sekund, ale do działu finansowego już nie??? widac maja źle zorganizowaną infolinię (za dużo konsultantów w dziale naciągania klientów i za mało w działe naprawdę istotnym dla klientów).
na co ty liczysz? ze ktos na publicznym forum udzieli ci odpowiedzi co sie stalo z twoim rachunkiem?
takich informacji moze ci udzielic tylko BOK, a ze nie mozesz sie dodzwonic to co my na to poradzimy
przyjscie na to forum z pytaniem "co sie dzieje z moim rachunkiem?" to tak jak wybrac sie do sklepu miesnego po srubki
taki urok infolinii ze trzeba czekac
jesli chodzi o 0801 to
0-801 - Połączenie z podziałem opłaty (SPL - Split Charge) - to rozwiązanie alternatywne dla połączeń płatnych i bezpłatnych. Istotą usługi jest to, że koszt połączenia jest dzielony pomiędzy abonenta a osobę inicjującą połączenie. Abonent usługi wybiera jeden z trzech wariantów podziału kosztów:
Usługa jest dostępna w kilku wariantach, różniących się pod względem kosztów obciążających osobę dzwoniącą:
* 0-801 1XX XXX i 0-801 2XX XXX ? całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls
* 0-801 3XX XXX - koszt jak za rozmowę lokalną bez względu na to, skąd dzwoni
* 0-801 4XX XXX ? koszt jak za rozmowę międzystrefową
* 0-801 5XX XXX i 0-801 6XX XXX ? koszt każdej minuty rozmowy taki, jak jednego impulsu
dla 0 (0-801 0555 555) jest ponoc jak dla 5 i 6 wiec masz do zaplaty 32minuty razy koszt impulsu (32 x 0,29 x 1,22 = 11,32zł) ale nie bedziesz tego pewien jak sie u nich nie dowiesz!!!!
wiec jak chcesz miec pewnosc to zadzwon do nich i sie ich zapytaj
na co ty liczysz? ze ktos na publicznym forum udzieli ci odpowiedzi co sie stalo z twoim rachunkiem?
takich informacji moze ci udzielic tylko BOK, a ze nie mozesz sie dodzwonic to co my na to poradzimy
przyjscie na to forum z pytaniem "co sie dzieje z moim rachunkiem?" to tak jak wybrac sie do sklepu miesnego po srubki
taki urok infolinii ze trzeba czekac
jesli chodzi o 0801 to
0-801 - Połączenie z podziałem opłaty (SPL - Split Charge) - to rozwiązanie alternatywne dla połączeń płatnych i bezpłatnych. Istotą usługi jest to, że koszt połączenia jest dzielony pomiędzy abonenta a osobę inicjującą połączenie. Abonent usługi wybiera jeden z trzech wariantów podziału kosztów:
Usługa jest dostępna w kilku wariantach, różniących się pod względem kosztów obciążających osobę dzwoniącą:
* 0-801 1XX XXX i 0-801 2XX XXX ? całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls
* 0-801 3XX XXX - koszt jak za rozmowę lokalną bez względu na to, skąd dzwoni
* 0-801 4XX XXX ? koszt jak za rozmowę międzystrefową
* 0-801 5XX XXX i 0-801 6XX XXX ? koszt każdej minuty rozmowy taki, jak jednego impulsu
dla 0 (0-801 0555 555) jest ponoc jak dla 5 i 6 wiec masz do zaplaty 32minuty razy koszt impulsu (32 x 0,29 x 1,22 = 11,32zł) ale nie bedziesz tego pewien jak sie u nich nie dowiesz!!!!
wiec jak chcesz miec pewnosc to zadzwon do nich i sie ich zapytaj
wiele osób ma tu enke, wiec może spotkali się z podobnym przypadkiem i jakimś cudem udało im się dodzwonić do działu finansowego i może są wstanie udzielić mi rady co mogę zrobić, albo czy jest się czym przejmować czy olać i czekać na rachunek. Zasadniczo nie lubię mieć nie zapłaconych rachunków w terminie...
ps. czyli z tego co piszesz potwierdza moja teorię, ze okradają klientów specjalnie przetrzymując ich na infolinii bo mają z tego czysty zysk