ďťż

Promocja: Super oferta dla abonentów

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Witajcie!
N-ka ze względu na wprowadzenie opłaty za pakiet info dla abonentów posiadających tylko 2 płatne pakiety wprowadziła cichą promocję dla osób chcących zrezygnować z jej usług. Dzwoniąc do BOK i zgłaszając chęć rezygnacji z usług, proponują super ofertę dla abonentów. Polega ona na tym, że na okres 6 miesięcy włączają wszystkie pakiety oczywiście poza tymi extra. Opłata pozostaje ta sama 32 zł + 6 zł podwyżka za pakiet info. Wydaje mi się, że warto skorzystać jeżeli ktoś akurat ma taką sytuację. Ja dziś aktywowałem i do końca stycznia mam wszystkie pakiety.
PS. Potem trzeba pamiętać tylko w styczniu/ o ewentualnej redukcji pakietów.

Pozdrawiam
Przemysław


Potwierdzam, promocja cośkolwiek dziwna. Szczególnie z punktu widzenia tych co skorzystali z innych, typu: "wszystkie pakiety w cenie trzech", czy jakoś tak. Albo tych co płacą jak leci za wszystkie.

Napisałem, że promocja dziwna, bo jest "Tajne przez poufne". Na stronie głównej cisza, to chyba żeby nie drażnić tych co nie mogą z niej skorzystać . Jedynie dzwoniąc można się o niej dowiedzieć. Jest też o tym jedno zdanie w powiadomieniu o z mianie cennika, które przyszło pocztą.

Poza tym żadnych haczyków, poza oświadczeniem, że zgadzamy się na zmianę cennika. Czyli jeśli chcielibyśmy zrezygnować po skorzystaniu z tej promocji, to na zasadach ogólnych (3 miesięczne wypowiedzenie), a nie powołując się na zmianę cennika od razu. W każdym razie żadnych umów terminowych i tym podobnych rzeczy. Po prostu wszystkie pakiety w cenie 38zł od sierpnia do końca stycznie 2009, za lipiec jeszcze po staremu, czyli 32zł.

Jestem na bieżąco bo sam skorzystałem z tej promocji, a podchodziłem do nie z ostrożnością i nieufnością, jak diabeł do święconej wody . Mają szczęście - dobre posunięcie, bo już zęby sobie ostrzyłem na cyfrową telewizję w UPC, która na dniach zawita do Krakowa również i chciałem zrezygnować z N-ki powołując się na zmianę cennika. No ale 3xC, czyli cena czyni cuda. Na razie zostanę z N-ką za te 38zł.
Zrobiłem następujący "myk". Otóż z Cyfrowym Polsatem jestem związany umową do listopada (pakiet mini za 9,90 - który zresztą w całości opłaciłem), a chciałem coś zrobić z tym legendarnym HD przed olimpiadą, poprosiłem o zgodę na wymianę dekodera. Grzecznie dali do zrozumienia, że umowa to umowa, zatem jeżeli chcę HD to proszę uprzejmie, ale z nową umową. Opłata za 4 mce abonamentu pójdzie w powietrze!!!??? Nigdy - pomyślałem. A jeszcze na dodatek TVP w dziennikach chwali się, że puści olimpiadę w HD. No to już koniec. Mierzę ciśnienie tętnicze - brakuje skali. Ale spoko, wyluzuj - uspokajam sam siebie. Myśl człowieku, myśl... Oferty nki, cyfry, polsatu... i znowu oferty, pakiety, promocje, i jeszcze raz. Mózg mi się gotuje i nic. W końcu olśnienie. Mam was nieroby. Zostawiam Polsat z dekoderem, który ma przelotkę. Tam podłączam nowiuśki dekoder N (pakiety sam wybrałem, więc bez durnych promocji abonament za 32 złote). TVP po Euro 2008 "bardzo kocha" Polsat, więc olimpiada w HD na Polsacie nie pójdzie. N zaczyna się czuć bardzo pewnie i od 1 sierpnia wprowadza PODWYŻKI. Właśnie o tym czytałem na stronach n i postach kolegi. Co o tym myśleć - sprawa jasna olimpiada w HD pójdzie w n.
Dopiąłem swego - mam olimpiadę w HD i wykorzystam abonament w Polsacie. Jak znam życie, będę płacił w przyszłości dalej te 9,90 i nowy abonament dla n. Policzcie sobie sami ile programów w pakiecie!!!! Zaledwie za 41,90
Przecież olimpiada jest na Eurosport HD .... a nie tylko na TVP HD.

Ale teraz ludzie tak robią: biorą polsat za 9.90 a do tego nke z resztą kanałów: jest i polsat i reszta kanałów na których każdemu zależy bo może wybrać pakietami.


Olimpiada tez jest na Anixe HD wiec HD olimiapiady mamy tyle ze tylko jakosc bedziemy porownywac

No tak. Ale jak tej biednej eNce z TVP HD wyjdzie to będzie jedyną platformą, na której będzie można oglądać olimpiadę w HD na żywo na trzech kanałach jednocześnie. Na TVP HD, Eurosport HD i AnixeHD. Z racji tego, że każda stacja pokaże przez większość czasu inne dyscypliny na żywo (TVP Polaków, Anixe Niemców, Eurosport największe hity pewnie) może dojść do sytuacji słynnego "osiołka co mu...".
To już jest coś.
ale troche szkoda ze z N-ki uszlo powietrze. NIestety filmu HD (ero nie licze) od 2 miechow nie bylo (nowego) Vod troche kuleje. CO z tego ze sezon wakacyjny. W koncu nie wszyscy jezdza na wakacje a napewno nie wszyscy w jednym czasie.
No ale konkurencja rosnie kablowki gonia przyszly rok powinien byc przelomowy
Właśnie zadzwoniłem do BOK i niestety dla mnie nie mają takiej fajnej promocji , miesiąc wcześniej zamówiłem trzeci pakiet (jakbym coś przeczuwał ) a umowę mam na czas nieokreślony ,więc albo to jest promo dla abonentów uwiązanych umową na czas określony albo niepotrzebnie spieszyłem z tym trzecim pakietem.Trudno , może jeszcze coś dla takich jak ja wymyślą - wierzę w ciebie N-ko
Mam i ja zadzwonilem o 23:50 wczoraj i sobie rozmawiam:

Dobry wieczor czy to prawda ze zmienia sie cennik usług a dokladnie ceny pakietów w TV N ?

Tak to prawda .....( i tu mi pani tlumaczy szczegóły )

No wiec ja mowie: hmm w taki mrazie jak wyglada procedura zakonczenia korzystania z Państwa platformy ?

Pani mi tlumaczy tlumaczy co mam zrobic... jaki list wyslac itp... powoli tracę nadzieję..... no i na koniec tych tlumaczen Pani mowi,....
- a może by Pan jeszcze z nami został bo mamy specjlaną ofertę dla stałych abonentów, odblokowanie wszystkich pakietów w cenie 38 zł do końca stycznia 2009 !

Hmmm jestem zainteresowany szczegółami i pytam na czym to polega

Pani opowiada ze szczegółami podkreślając fakt ze nalezy skontaktować się z biurem przed koncem styczina 2009 i zrezygnowac z pakietów ktore sie nie chce, rezygnacja będzie także bez zadnych opłat ! ( normalnie rezygnując z wyższych na niższy placi sie 20 zł od pakietu )

No i aktywowałem sobie pakiety i dziś mam już wszystkie kanały , oprócz tych premium oczywiście , wczesniej mialem dwa pakiety : style moda muzyka, i kultura nauka swiat no i ta informacja i rozrywka ktora teraz jest już platna 6 zł

Jestem zadowolony z N- ki, zrezygnuje sobie pod koniec stycznia 2009 i wróce do 3 pakietów za 38 zł, nie zbiednieję

Zastanawiam sie tylko nad jednym: czy nie pojawi sie jakis dziwny zapis w umowie np na 14 miesiecy umowa itp.. ale i tak sie oglada i tak wiec olewam to co napisza w nowym regulaminie
Czy ta promocja powoduje przedłużenie umowy (i na ile?). Mam obecnie 2 pakiety i już dawno po umowie (czyli czas nieokreślony).

Czy ta promocja powoduje przedłużenie umowy (i na ile?). Mam obecnie 2 pakiety i już dawno po umowie (czyli czas nieokreślony).

Nie przedłuża umowy, rekompensuje nam /2 pakietowcą/ podwyżkę za pakiet info. Podejrzewam, że dużo osób chciało zrezygnować i musieli coś zaproponować. Słuchy mnie doszły, że promocja trwa tylko do 15 lipca, bo termin akceptacji podwyżki to właśnie 15.07. więc jeżeli do tej pory się z nimi nie skontaktujesz to automatycznie akceptujesz opłatę za pakiet info 6 zł lub musisz dobrać jeszcze jeden pakiet. Warto więc się pośpieszyć, bo oferta ciekawa, mnie przekonała, a już miałem rezygnować.

Pozdrawiam
Przemysław
W przypadku chęci rezygnacji , to ani myślą zwrócić 450 pln za recorder - a to już byłoby świństwo !

I niech nikt nie pisze, że to tylko "aktywacja" , bo niby czym się różni aktywacja białego od czarnego ?

To tak tylko na marginesie .
Ja dzisiaj aktywowałem taką promocję.

Wszystkie Pakiety za 38zł
FilmBox za 9,99zł
oraz
HBO za 25zł.

W sumie od dzisiaj będe płacił 72,90zł.

W przypadku chęci rezygnacji , to ani myślą zwrócić 450 pln za recorder - a to już byłoby świństwo !

I niech nikt nie pisze, że to tylko "aktywacja" , bo niby czym się różni aktywacja białego od czarnego ?

To tak tylko na marginesie .


Ta "aktywacja" to tylko inne nazwanie wynajmu dekodera. Zgodnie z umową nie jest twój więc jeśli rezygnujesz to tracisz swoją "aktywacje".
Dlatego tak sobie po cichu myślę że ta cała "cicha promocja" może być dla ludzi którzy "kupili" N'kę w promocjach i zapłacili za swój dekoder symboliczną złotówkę lub małą kwotę. Dla tych którzy dali za dekoder normalną kasę czyli 450 zł ..... promocja może nie obowiązywać bo N'ce bardziej się może opłacać odzyskanie dekodera i zatrzymanie opłaty aktywacyjnej

Oczywiście troszkę żartuję ale .... kto wie?
Wszystko zależy od punktu widzenia. Ta tak zwana aktywacja to nic innego jak opłata za dzierżawę tunera. Recorder jest droższy to i opłata wyższa.

Pisząc o punkcie widzenia miałem na myśli fakt, że jeśli ktoś rezygnuje szybko to dla niego ta opłata to "świństwo" i wolałby opłatę miesięczną za dzierżawę niż jednorazową opłatę aktywacyjną. Z kolei jeśli ktoś zrezygnuje dopiero po kilku latach, to dla niego jest to opcja korzystniejsza niż opłata miesięczna za dzierżawę, bo w ujęciu miesięcznym zapłaci znacznie mniej.

Do tego taka "opłata aktywacyjna" zamiast miesięcznej dzierżawy, z punktu widzenia dostawcy usług jest lepsza, bo mobilizuje użytkownika do jak najdłuższego korzystania z usług, z powodów jak wyżej. Jest to zwykłe promowanie dłuższej współpracy z abonentem, znaczy się im dłużej tym dla niego korzystniej.

Jest to też bardzo dobre zabezpieczenie i rekompensata dla dostawcy usług przed gorącymi głowami co najchętniej by zrezygnowali po dwóch miesiącach. Gdyby zwracali tę opłątę to niczym by się to nie różniło od miesięcznej opłaty za dzierżawę, tyle że pewnie byłaby ona sumarycznie wyższa w ujęciu miesięcznym.

Więc nazywać to zaraz świństwem, ja wiem czy to dobry pomysł? Co innego jakby ta opłata była jakoś ukryta albo coś w tym guście. A tak to każdy wie na co się decyduje i na pewno nie będzie się tłumaczyć, że nie zauważył tej opłaty na dzień dobry. Poza tym przymusu przecież nie ma i N-ka nie jest monopolistą więc w czym rzecz. Ktoś chce korzystać z nowoczesnego tunera to musi sięgnąć głębiej do kieszeni i tyle.

Ta "aktywacja" to tylko inne nazwanie wynajmu dekodera. Zgodnie z umową nie jest twój więc jeśli rezygnujesz to tracisz swoją "aktywacje".
Dlatego tak sobie po cichu myślę że ta cała "cicha promocja" może być dla ludzi którzy "kupili" N'kę w promocjach i zapłacili za swój dekoder symboliczną złotówkę lub małą kwotę. Dla tych którzy dali za dekoder normalną kasę czyli 450 zł ..... promocja może nie obowiązywać bo N'ce bardziej się może opłacać odzyskanie dekodera i zatrzymanie opłaty aktywacyjnej

Oczywiście troszkę żartuję ale .... kto wie?


Ale spiskowe teorie . Ja tam akurat nie byłem w żadnej promocji bo recordera mam od początku, czyli od końca 2006 roku. Zapłaciłem za niego 450zł i jakoś z promocji mogłem skorzystać.

Fantom nadinterpretujesz chyba lekko fakty. Promocja nie obowiązuje tych co niedawno kupili usługę, nie dlatego że N-ce opłaca się odzyskanie dekodera i zatrzymanie opłaty aktywacyjnej, a dlatego że są oni najczęściej w jakiejś promocji terminowej. A jeśli ktoś nie jest związany umową terminową i ma tylko 2 pakiety, to na pewno może się załapać na tę promocję, niezależnie od kiedy ma aktywne usługi.

A Twoja interpretacja to trochę jak w dow[beeep]ie o naukowcach w Związku Radzieckim, czyli :"po wyrwaniu wszystkich nóg, mucha traci słuch", bo na komendę "idź", nie idzie .

A Twoja interpretacja to trochę jak w kawale o naukowcach w Związku Radzieckim, czyli :"po wyrwaniu wszystkich nóg, mucha traci słuch", bo na komendę "idź", nie idzie .
Wiem o tym Stąd ten uśmieszek na końcu

Wszystko zależy od punktu widzenia.

No to postaw się na miejscu osoby, która "nabyła" sprzęt 2 miesiące temu i teraz w związku z brakiem
akceptacji zmiany umowy (!) oddaje sprzęt .... miesięczny koszt korzystania = 257 pln. DZIADOSTWO !

.
czy dzwoniąc do nich w sprawie tej promocji trzeba podawać nr abonenta lub jakieś inne dane z umowy?? jestem teraz w pracy i bym do nich zadzwonił, ale nie mam pod ręka umowy (jest oczywiście w domu)... hmm jak potrzeba to chyba będę musiał dzwonić z domu po 17...

czy dzwoniąc do nich w sprawie tej promocji trzeba podawać nr abonenta lub jakieś inne dane z umowy?? jestem teraz w pracy i bym do nich zadzwonił, ale nie mam pod ręka umowy (jest oczywiście w domu)... hmm jak potrzeba to chyba będę musiał dzwonić z domu po 17...

Zapytają Cię o nr umowy i bardzo ważne hasło abonenckie czteroliczbowe - to co w umowie. Ja wczoraj kopałem w papierach 3 godziny aby odszukać umowę, po prawie 2 latach u mnie w domu ciężko znaleźć cokolwiek - żona uwielbia rewolucje w szafach, komodach, półkach i piwnicach średnio co pół roku

Pozdrawiam
Przemek
dzisiaj dzwoniłem i jak już twardo mówiłem, że za drogo się robi, to pani zaproponowała wszystkie pakiety ;-)
Takie podchody zasadniczo nie są potrzebne. Dzwonisz i pytasz czy możesz skorzystać z oferty dla abonentów, o której była informacja wraz z ostatnim rachunkiem, albo na czym polega "super oferta dla abonentów" i czy się do niej kwalifikujesz i to tyle w tym temacie.

No to postaw się na miejscu osoby, która "nabyła" sprzęt 2 miesiące temu i teraz w związku z brakiem
akceptacji zmiany umowy (!) oddaje sprzęt .... miesięczny koszt korzystania = 257 pln. DZIADOSTWO !

.


Ok, masz rację jeśli chodzi o rachunkową stronę zagadnienia. I właśnie po to jest ta opłata aby dostawca usług chronił chociaż w minimalnym stopniu swoje interesy, przed takimi co chcą zrezygnować po dwóch miesiącach. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z powodu tych 6zł .

A na pewno korzysta już z jakichś innych profitów jeśli jest w okresie promocyjnym. A z kolei jeśli nie jest związany umową terminową to spokojnie skorzysta z tytułowej oferty z wątku, więc zdecydowanie krzywdy miał nie będzie. Oczywiście możesz napisać, że ktoś nie jest na umowie promocyjnej i ma więcej niż 2 pakiety, więc się nie załapie na promocję. Ano prawda, ale jego z kolei nie dotyczy podwyżka o te 6zł w ogóle. Czyli jakby się nie obrócić, zawsze będzie d...a z tyłu .

Z drugiej strony patrząc na to wszystko trzeźwo, wcale mnie nie dziwi że dostawca chroni swój tyłek. Gdyby tak każdy chciał oddawać dzierżawiony sprzęt po dwóch miesiącach bez najmniejszych konsekwencji, to by z torbami poszli. Przecież taki tuner, używany choćby przez 2 miesiące to i tak wymaga wymiany obudowy, pilota, często i opakowania, zanim trafi do kolejnego użytkownika. A sam tuner w wersji z dyskiem, do najtańszych sprzętów raczej nie należy, patrząc na jego możliwości. Wiesz, zrozumiałbym oburzenie gdyby 450zł to była opłata wstępna za białego, to byłoby to jawne przegięcie. Ale jest to opłata za sprzęt wart pewnie ze 2 tys. zł, jeśli nie lepiej.

A tak przy tej opłacie wstępnej i braku comiesięcznej opłaty za dzierżawę, to im dłużej ktoś go używa, tym lepiej na tym wychodzi. Według mnie dość zdrowe i klarowne podejście. Cóż w tym dziwnego, że promowani są długoterminowi użytkownicy.

Czy ta promocja powoduje przedłużenie umowy (i na ile?).

Nic nie przedłuża, jak byłeś na umowie na czas nieokreślony, to tak dalej pozostaniesz. Oczywiście będą Cię obowiązywać ogólne warunki rezygnacji, czyli 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Nie będziesz mógł powołać się na zmianę cennika i do 15 zrezygnować od ręki. To jedyny haczyk.


Mam obecnie 2 pakiety i już dawno po umowie (czyli czas nieokreślony).

No i gra, zadzwoń, powiedz że chcesz skorzystać z "super oferty dla abonentów" i witamy w klubie. Do końca stycznia będziesz miał wszystkie pakiety w cenie 38zł . Oczywiście będziesz musiał jasno i wyraźnie oświadczyć, że akceptujesz zmianę cennika i nie zrezygnujesz w związku z tym z N-Ki. Zadbają już o to abyś takie oświadczenie wyartykuował . Zostaniesz zapytany na sam koniec czy akceptujesz zmianę cennika, o której zostałeś poinformowany na piśmie wraz z ostatnim rachunkiem. Bez takiego oświadczenia możesz zapomnieć o tej promocji.
Dziękuję wszystkim za cenną informację - właśnie, bezproblemowo, pani o seksownym głosie włączyła mi "super ofertę"
zaraz zaraz bo może coś nie skapowałem - ja mam rachunek z n-ki na 120 co miesiąc. czyli vod + wszystkie pakiety - czy jest opcja abym płacił mniej ? Bo jak dotąd czytam posty osób które miały po 3 pakiety a mają wszystkie...
VOD na pewno nie ma wpływu na tę promocję, ani żadne opcje dodatkowe, to znaczy czy mamy je wykupione czy też nie, co do reszty to nie mam pojęcia. Sądzę że jeden telefon wykonany pod odpowiedni numer będzie dobrym pomysłem i rozwieje Twoje wątpliwości.

W końcu jakby nie patrzeć cennik obowiązuje wszystkich, także Ciebie, więc chyba możesz zrezygnować w związku ze zmianą cennika, a promocja ma przeciwdziałać takim właśnie rezygnacjom. Z drugiej strony, zmiana ceny na obecnym etapie Ciebie nie dotyczy, więc sam już nie wiem


Z drugiej strony, zmiana ceny na obecnym etapie Ciebie nie dotyczy, więc sam już nie wiem

Właśnie. Można zerwać umowę i skorzystać z nowej promocji pod warunkiem że zmieniły się dla Ciebie warunki tej umowy.
A dla Ciebie nie zmieniły się. Więc nie masz podstaw aby to zrobić. Jestem w identycznej sytuacji (mam 4 pakiety i płacę 64 zł).
Takie jest życie
Zajrzałem na ichnie forum i wygląda na to że jednym z kryteriów przyznania promocji jest posiadanie tylko dwóch płatnych pakietów w dniu 31 maja 2008. Jeśli ktoś miał ich więcej to raczej się nie załapie. Oczywiście opcje dodatkowe premium typu HBO czy Filmbox nie wliczają się do tych dwóch płatnych pakietów, bo są to "opcje" a nie "pakiety".

Wolę tego nie komentować, bo z punktu widzenia takich abonentów jak Fantom nie wygląda to za ciekawie i wcale mu się nie będę dziwił jeśli będzie wkurzony z tego powodu. Uważam to za, delikatnie mówiąc, większą sytuację kontrowersyjną, niż podnoszone przez Bodexa 450zł za aktywację.

Za to że ktoś płaci co miesiąc więcej, dostanie po tyłku, nie mogąc skorzystać z tej promocji.
Wiecie co, jakiś czas temu "czesałem" internet w tematach HD - chyba nawet byłem na tym portalu, ale wtedy jeszcze rejestracja nie była koniczna. Wczoraj pisałem króciutko o "programie lojalnościowym" w Polsacie. Dziś, coś mi podpowiedziało zerknij co inni myślą o programach lojalnościowych. To co czytam robi wrażenie. Muszę Wam powiedzieć, że najlepsze podręczniki marketingu, najlepsi "fachowcy" od public relation nie są w stanie wymyśleć podobnych historii.
Tak się zastanawiam, czy rzeczywiście na uczelniach, a potem w "zacnych" koncernach medialnych siedzą same "cwaniaczki z miodem w uszach".
Z tego co piszecie, a ja sam przeżyłem, na prawdziwą zabawę ze sprzętem i odczuwanie wewnętrznego spokoju, nie ma czasu. TO JEST WOJNA!!!! Oni (cwaniaczki) kombinują jak nas wyrolować i odwrotnie. Po cichu TVP kombinuje jak rozjechać Polsat. Solorz z Walterm zawierają pakta przeciw TVP. Z Cyfrą nikt nie gada, bo to "francuskie pieski" na smyczy wielkich tego świata i tam "załatwienie" (w polskim rozumieniu tego słowa) czegokolwiek nie wypada. ONI wszyscy razem to agresorzy. MY prowadzimy wojnę sprawiedliwą. To nas się atakuje. MY chcemy niewiele. Za nasze pieniądze spokoju i bezpiecznej perspektywy. Jeżeli raz powiedziałem, że płacisz za dwa pakiety, to znaczy za DWA!!! A nie ku...a za TRZY!!!
Jeżeli zawieramy umowę na dwa lata i jest ona korzystana dla dwóch stron, to ją przedłużamy. Tylko dlaczego z "automatu". Może jednak wypada zapytać. Może jadnak wypada docenić "dojną krowę" czyli abonenta. Może mu jakiś bibelocik wysłać. Tymczasem zasada jest prosta - jak wojsko w komunie "witamy was - mamy was". O nie "cwanaczki". Po 100-kroć NIE!!! Parówkowym skrtożercom mówimy stanowcze NIE!!!
Dzięki, że jesteście. Dzięki, że piszecie. Musimy się jednoczyć. To MY jesteśmy solą Tej Ziemi. Nie przedłużajcie umów. Dzwońcie do BOK-u. Nawet po kilka razy dziennie. Piszcie maile, wytykajcie wszystkie "wajhy", które biją nas po kieszeniach. "Komórkowcy" przez kilka lat też machali szabelkami, ale abonenci koniec końców wygrywają. Czego i Wam i sobie życzę.

Też już jestem po miłej rozmowie z bardzo miłą panią, pakiety aktywowane, w sumie niezła promocja :-)
a co do ostaniego wpisu, ja mam z nimi umowę ważną do początków stycznia (umowa na czas określony) to się prawie pokrywa teraz z tą promocja, co będzie dalej popatrzę w grudniu (jeszcze trochę czasu zostało), moze znowu sie człowiek dowalczy czegoś...
Mam i ja Promocja jest bardzo, bardzo ale jednak jak Sławek był wspomniał - jest kontrowersyjna... ktoś kto wykupił więcej niż 2 pakiety może uznać, że dzieje się tu niesprawiedliwość i będzie miał imho racje. Dlaczego? Ano dlatego że nie jest to zwyczajowo promo dla nowych abo (do tego już przywykliśmy i trudno tu mówić o niesprawiedliwości - ot taka polityka każdego nadawcy - często, gęsto jest lepiej niż dla starych abo) a dla hmmm takich samych abonentow, tyle ze placacych dotad MNIEJ niz Ci z wieksza iloscia wykupionych programow. Deadline ustawiony na 31 maja oczywiscie uniemozliwia ruch rezygnuje (na zasadach zawartych w umowie, czyli 20zl od pakietu - to i tak bylo by oczywiscie oplacalne) aby sie zalapac. Widac, ze 2 pakietowcy stanowia jednak gro abo - to swiadczy troche nienajlepiej o zyskownosci platformy - wiekszosc to tacy co taniej sie nie da (owszem sa dodatkowe opcje, ale tutaj chyba trzeba sie dzielic zyskiem z licencjodawca). Owszem u najwiekszego na rynku odnosnie umow jest podobnie ale mowimy o zupelnie innej skali. To moze niestety oznaczac, ze przewidywania co do zakladanych zyskow wygladaja nie najlepiej, ze liczba abo rosnie malo dynamicznie, ze nastapil jednak jakis dajacy sie odczuc odplyw, ze jw gro bierze najtanszy wariant oferty - slowem - ta promocja potwierdza ze nie jest dobrze w panstwie dunskim - brak konfy, brak aktualizacji, braki calosciowo w VODzie o czyms jednak swiadcza. Z pozytywow - to dobra zacheta do pozostanai z n-ka... chyba malo kto zrezygnuje, mimo zwiekszenia oplaty o 6 zl to raz, a dwa cos tam dlubia z triple play z netia... sam bede sie zastanawial nad wyborem kompleksowej oferty 3in1 (z jednek strony UPC z drugiej n-ka... choc sygnal TV chyba jednak wezme z obu) - jak na razie n-kowa oferta odpada bo cenowo nie jest konkurencyjna no i patefon nie idzie w opcji wszystko stacjonarnie darmo ale pierwsze koty za ploty. Swoja droga oferowanie VoIP-a bez opcji darmowego gadania jest naprawde kiepskim posunieciem, w dobie skypeotelefonii.

No to postaw się na miejscu osoby, która "nabyła" sprzęt 2 miesiące temu i teraz w związku z brakiem
akceptacji zmiany umowy (!) oddaje sprzęt .... miesięczny koszt korzystania = 257 pln. DZIADOSTWO !

.


daj spokoj .......dla 6 złotych ?
Co Ty taki rozrzutny. Około 100 000 abonentów po 6 złotych. Lubię mieć taką kasę miesięcznie. A może z innej beczki. 24 miesiące umowy po 6 złotych to 144 złote. Kup dziecku fajne buty, do końca życia będzie Cię wspominał jako wspaniałego ojca.
Zastanawiam sie dlaczego ta promocja nie dotyczy tych, ktorzy maja wiecej niz 2 pakiety.
Przeciez abo ktorzy brali wiecej niz 2 pakiety mogli zakladac, ze po pewnym czasie zmniejsza ilosc pakietow do 2 szt (placac stosowna kare 20zl za redukowana opcje) ale ze swiadomoscia (nawet tylko teoretyczna), ze za 2 pakiety beda placic cene przed podwyzka - w tym sensie warunki wyboru pakietow i oplat za pakiety w wariancie minimum rowniez zmienily sie (na niekozysc) dla abo z wieksza iloscia pakietow co wg mnie jest powodem do rezygnacji lub renegocjacji kontraktow.
tesbor obawiam się że to nie jest powód. W świetle prawa N'ka nie musi się troszczyć o tych bogatszych abonentów którzy mają więcej niż 2 pakiety.
Dla nich opłaty się nie zmieniły a więc nie ma powodu ani podstaw do odstąpienia od umowy.
Głupie prawo ale prawo.

Zastanawiam sie dlaczego ta promocja nie dotyczy tych, ktorzy maja wiecej niz 2 pakiety.
Przeciez abo ktorzy brali wiecej niz 2 pakiety mogli zakladac, ze po pewnym czasie zmniejsza ilosc pakietow do 2 szt (placac stosowna kare 20zl za redukowana opcje) ale ze swiadomoscia (nawet tylko teoretyczna), ze za 2 pakiety beda placic cene przed podwyzka - w tym sensie warunki wyboru pakietow i oplat za pakiety w wariancie minimum rowniez zmienily sie (na niekozysc) dla abo z wieksza iloscia pakietow co wg mnie jest powodem do rezygnacji lub renegocjacji kontraktow.


Zakładali, że osoby posiadające trzy pakiety płatne i więcej będą, i tak zadowolone, że dalej pakiet info będzie gratis, a 6 zł w kieszeni. Jest to z lekka nieuczciwe ale dobrze, że chociaż dwupakietowcy skorzystali, może potem zaproponują coś innym. Widać dobrze czasem zadzwonić z głupoty do BOK.

Pozdrawiam
Przemek

Promocja jest bardzo, bardzo ale jednak jak Sławek był wspomniał - jest kontrowersyjna... ktoś kto wykupił więcej niż 2 pakiety może uznać, że dzieje się tu niesprawiedliwość i będzie miał imho racje.

Ale założenie jest takie że trzypakietowcy nie będą wiedzieć o tej promocji, bo jest napisana tylko na informacji o podwyżce dla dwupakietowców Pare osób się dowie z forum i tyle

Zresztą chyba każdy trzypakietowiec "jedzie" na jakiejś promocji - chyba wszystkie jakie obecnie są wymuszają posiadanie 3 pakietów.

PS: Ja właśnie zadzwoniłem i wszystkie pakieciki już są
PS: Dla pewności - zadzwonić wystarczy pod koniec stycznia z wyborem pakietów które się zostawia?

PS: Dla pewności - zadzwonić wystarczy pod koniec stycznia z wyborem pakietów które się zostawia?

Zgadza się. Ale polecam nie czekać do końca miesiąca i zadzwonić wcześniej np. w połowie stycznia. Pod koniec miesiąca może dużo ludzi dzwonić... A nawet jeśli zadzwonisz 1 stycznia (jeśli wytrzeźwiejesz;) ) to i tak do końca stycznia będziesz mieć wszystkie pakiety, gdyż wyłączane są zawsze ostatniego dnia miesiąca.
Pozdrawiam!
Jestem jednym z "nieszczesliwych" 3 pakietowcow (w zasadzie to trzeci pakiet wlaczylem bodajze w marcu czy kwietniu). Rozmowa z infolinia nie przyniosla niczego nowego - dla Pana nic sie nie zmienia, w zwiazku z tym nie ma mozliwosci aby skorzystac z promocji. Trudno, chociaz jesli nie pojawi sie dobra oferta przy koncu umowy to rozstaniemy sie. Przynajmniej na czas jakis.

Właśnie. Można zerwać umowę i skorzystać z nowej promocji pod warunkiem że zmieniły się dla Ciebie warunki tej umowy.
A dla Ciebie nie zmieniły się. Więc nie masz podstaw aby to zrobić. Jestem w identycznej sytuacji (mam 4 pakiety i płacę 64 zł).
Takie jest życie

Więc jeszcze raz. KAŻDY abonent N może teraz zerwać umowę bez kary ponieważ zmienił się cennik. Cennik jest JEDEN dla WSZYSTKICH abonentów i nie ma znaczenia czy mamy , 3 albo 5 pakietów. Do 15 lipca macie czas więc decydować. Ja już się z N zapobiegawczo w czerwcu pożegnałem.

Więc jeszcze raz. KAŻDY abonent N może teraz zerwać umowę bez kary ponieważ zmienił się cennik. Cennik jest JEDEN dla WSZYSTKICH abonentów i nie ma znaczenia czy mamy , 3 albo 5 pakietów. Do 15 lipca macie czas więc decydować. Ja już się z N zapobiegawczo w czerwcu pożegnałem.

Skąd taka pewność?
Cennik jest jeden to fakt.
Jednak jako konsument masz prawo rozwiązać umowę tylko kiedy umowa zmieniła się DLA CIEBIE.
To znaczy, że punkty umowy którę dotyczą ciebie, zmieniły się na twoją niekorzyść.
A dla abonetów więcej niż 2 pakietowych nic się nie zmieniło.
Oj Fantom szukasz dziury w całym. Mam ci pokazać skan z mej skutecznej rezygnacji?
Jak to się dla ciebie nie zmieniły warunki umowy? Teraz masz cztery pakiety. Za miesiąc chciałbyś mieć dwa ale nie będziesz płacić po staremu 32 zeta a 38. Jest zmiana? Jest.
trudno sie z tym co pisze arsenal nie zgodzic, dzis podejme kolejna probe "wymuszenia" wlaczenia mi wszystkich pakietow, mysle ze sporo moze zalezec mimo wszystko od osoby do ktorej sie dodzwonimy.
No dobra kapituluje Czytam ten temat z zaciekawieniem i kombinuje co by tu wykombinować
Ja mam jeszcze inną sytuację. Zajrzałem w papierki umowy. 15 miesiący skończyło się w maju więc jestem już poza umową.
Mam 3 pakiety+opcje(FilmBox). Płacę teraz 63 zł. Zastanawiam się co by tu zmienić aby mniej płacić ......
Mogę rozwiązać umowę od ręki .... jednak stracę "aktywację" za białego nBox'a (99zł). Co mi radzicie?
Ja mam taką samą sytuację ale u mnie jeszcze umowa trwa Dokładnie tyle samo płacę

........ Co mi radzicie?

Zadzwonić....

Zadzwoń do nic z pytaniem jak ma wyglądać skuteczna rezygnacja w związku ze zmianą cennika, bo chciałbyś zrezygnować, bo Ci się ta zmiana nie podoba i nie podoba Ci się sytuacja że jako 3 pakietowiec nie możesz skorzystać z promocji dla abonentów, więc chcesz zrezygnować w ogóle z tego interesu. Może znajdzie się tam rozumny człowiek....

Zadzwonić....

Zadzwoń do nic z pytaniem jak ma wyglądać skuteczna rezygnacja w związku ze zmianą cennika, bo chciałbyś zrezygnować, bo Ci się ta zmiana nie podoba i nie podoba Ci się sytuacja że jako 3 pakietowiec nie możesz skorzystać z promocji dla abonentów, więc chcesz zrezygnować w ogóle z tego interesu. Może znajdzie się tam rozumny człowiek....


Sławku ... kiepskie argumenty
Bo:
1) ja nic nie tracę na nowym cennniku (nie muszę płacić więcej)
2) zrywać umowę nie muszę bo ja już jestem poza umową
Mogę zrezygnować z nich i podpisać nową umowę. Ale na takim interesie wyjdę 99zł do tyłu (za dekoder).
No chyba że "pani" w BOK zaproponuje mi preferencyjną zmianę umowę Z drugiej strony nie kwalifikuje się do "propozycji". Więc pewnie jej nie dostanę.
Mogę zagrozić że zerwę umowę .... ale może to nie zadziałać. A ja z N'ki jestem zadowolony i tak naprawdę nie chcę jej rzucać
Ale możesz wysłać rezygnację a jak CI nie zaoferują nic ciekawego to kilka dni przed upłynięciem "godziny 0" zadzwonić i telefonicznie ją odwołać.
A nóż widelec jednak CI coś zaoferują ?
typowa polska mentalność się tu przebija... zamiast się cieszyć, że parę osób mogło skorzystać, to marudzę, że ja nic z tego nie mam...
pożałowania godne.
Faktycznie - 20 minut po zgłoszeniu , włączono te pozostałe pakiety. Choć taka mała rekompensata za te 6zł... A w styczniu zobaczy się co dalej.

Sławku ... kiepskie argumenty
Bo:
1) ja nic nie tracę na nowym cennniku (nie muszę płacić więcej)
2) zrywać umowę nie muszę bo ja już jestem poza umową
Mogę zrezygnować z nich i podpisać nową umowę. Ale na takim interesie wyjdę 99zł do tyłu (za dekoder).
No chyba że "pani" w BOK zaproponuje mi preferencyjną zmianę umowę Z drugiej strony nie kwalifikuje się do "propozycji". Więc pewnie jej nie dostanę.
Mogę zagrozić że zerwę umowę .... ale może to nie zadziałać. A ja z N'ki jestem zadowolony i tak naprawdę nie chcę jej rzucać


Co znaczy kiepskie argumenty? To że jesteś wkurzony nierównym traktowaniem abonentów, to jest kiepski argument? Po mojemu to bardzo dobry argument. Jedyne co możesz stracić na telefonie to kilkadziesiąt groszy, a przynajmniej uzyskasz spokój duszy bo powiesz im co o tym myślisz.

A według mnie zmiana cennika to zmiana cennika, cennik jest integralną częścią umowy. Dostawca usług zmieniając go, zmienia istotne warunki umowy.

Zmiana cennika może mieć wpływ na Twoje decyzje odnośnie pakietów w przyszłości, więc zmiana cennika dotyczy Cię jak każdego innego abonenta. Nie widzę powodu zatem abyś nie miał prawa do rozwiązania umowy w związku ze zmianą cennika. A co cennik, jako integralna część umowy, Cię nie dotyczy czy jak? Jeśli uważasz że cennik Cię nie dotyczy to spróbuj zmienić ilość pakietów na mniejszą, zaraz zobaczysz czy cennik Cię nie dotyczy i czy jego zmiana będzie mieć istotny wpływ na Twoją decyzję .

Wiesz, wystarczy zadzwonić i zadać proste pytanie czy nowy cennik Cię obowiązuje czy też nie. Odpowiedź, zapewniam Cię, będzie tylko jedna i jednoznaczna. Nowy cennik obowiązuje wszystkich abonentów .
Podsumowując z mojego punktu widzenia - za 6 zł, których nie chciałem płacić mam kilkadziesiąt programów, których nie chcę oglądać i zajęte dwa miejsca w konwerterze
Alternatywą było pożegnanie się z prawie pięcioma stówami za aktywację rekordera, albo nierobienie nic i płacenie więcej za mniej programów.
Klasyczny dramat. Z rozpaczy chyba powieszę jeszcze jedną antenę, dokupię jakiś multicam rekorder i abonamenty w pozostałych platformach


Faktycznie - 20 minut po zgłoszeniu , włączono te pozostałe pakiety. Choć taka mała rekompensata za te 6zł... A w styczniu zobaczy się co dalej.

Mała rekompensata? Niewiarygodne, świat staje na głowie i klaszcze pośladkami . 6 PLN miesięcznie wydajesz na 1 paczkę papierosów, na 3 dzienniki i kilka rolek papieru toaletowego.

Ciężko mi uwierzyć, że część ludzi potrafiących wydać kilka tys. PLN na odbiornik, narzeka na tak mikroskopijny wydatek. Zapraszam z kalkulatorem - 6miesięcy x 6PLN za pakiet podstawowy = 36 PLN za pół roku. W zamian dostałeś 3 dodatkowe pakiety na pół roku, czyli 16PLN x 3pakiety x 6miesięcy = 288 PLN. Per saldo, zyskujesz na tym 288PLN - 36PLN = 262 PLN.

Rzeczywiście - nic, tylko siąść i płakać.


Ciężko mi uwierzyć, że część ludzi potrafiących wydać kilka tys. PLN na odbiornik, narzeka na tak mikroskopijny wydatek. Zapraszam z kalkulatorem - 6miesięcy x 6PLN za pakiet podstawowy = 36 PLN za pół roku. W zamian dostałeś 3 dodatkowe pakiety na pół roku, czyli 16PLN x 3pakiety x 6miesięcy = 288 PLN. Per saldo, zyskujesz na tym 288PLN - 36PLN = 262 PLN.

Rzeczywiście - nic, tylko siąść i płakać.


Dobrze, że są jeszcze w tym kraju osoby trzeźwo myślące...
Też mnie bawi jak czytam, że ludzie (jeszcze z tego forum! Czyli posiadający TV za kilka,kilkanaście tys...) chcą rezygnować, bo jest podwyżka 6 zł. A nikt nie zauważa że w zeszłym roku pojawiło się kilkanaście nowych kanałów. Niedawno doszedł Eurosport HD, może niedługo TVP HD? Nie ma żadnych dopłat za kanały HD, nie ma żadnej opłaty za dzierżawę dekodera. Co rusz są jakieś nowe promocje dla obecnych abo (w ciągu półtora roku skorzystałem z 4 promocji dla stałych klientów! 1.Oglądaj Wszystko, Hbo 3 mies. gratis, Filmbox 6 mies za 9,90zł. Promocja Dzień Dziecka).
Proszę mi powiedzieć jakie promocje dla stałych abo robią CP i C+. Bo ja przez wiele lat mam (bądź miałem-Cyfry już nie mam) styczność z tymi platformami i chętnie wam odpowiem. Te platformy praktycznie żadnych promocji nie mają dla stałych abonentów. W ciągu ok. 8 lat tylko raz skorzystałem z jakiejś promocji w C+ (zresztą, to był jakiś konkurs, który udało mi się wygrać...). CP mam od 4 lat i żadnej promocji nie zauważyłem!

Niektórzy są oburzeni, że Ci co płacą za dwa pakiety mogą skorzystać z Super Oferty a Ci co płacą więcej skorzystać nie mogą! PARANOJA! Przecież Was zmiana cennika nie bije po kieszeni. Z poprzednich promocji korzystać mogli tylko Ci którzy mają co najmniej 3 pakiety (Oglądaj Wszystko,HBO,wymiana boxa za 0 zł...), teraz coś na osłodę dla tych mniej majętnych(?). Naprawdę tak trudno zrozumieć?

Ale widać, że powiedzenie dasz palec, będą chcieli rękę jest prawdziwe. Zwłaszcza w tym kraju. Niedługo ludzi będą wymachiwać szabelką (grozić odejściem) jeśli w N nie będzie co miesiąc nowej promocji dla stałych abonentów i nowego kanału (w HD - a jakże! ). Niektórym naprawdę w du.., tj. w głowach się poprzewracało!

P.S.
Przepraszam za ten bojowy wywód z samego rana. Może wstałem nie tą nogą co trzeba...
Haaalllooooo ! Spokojnie bo Wam żyły puszczą Kto tu mówi o odchodzeniu od N z powodu 6 PLN ?
Po pierwsze nikt nie chce odchodzić tylko ich chce postraszyć żeby uzyskać promocję - gdyby jej nie dostali - tak jak zresztą ja - to świat sę nie wali ale przynajmniej wiedzą , że próbowali i sami zrobili coś w kierunku by nie być gorszymi od "dwupakietowców".
NIestety w moim przypadku ( mam 3 + Filmbox ) nie udało się ... Trudno żył sobie nie podetnę

Po drugie to nie dziwi Was i nie wkur...wia ( wszystkich pewnie nie ale może niektórych - mnie akurat tak ) , że płacący mniej są promowani właśnie takimi akcjami a CI którzy płacą więcej - z punktu widzenia platformy ważniejsi klienci - dostają wielkie G ? No mi się wydaje , ze coś tu jest nie ten teges...

Mesiah piszesz , ze nas to nie bije po kieszeni. Otóż bije Jak będę chciał zejść na 2 pakiety - bo będę miał taką ochotę za pół roku - to ile płaciłem za nie do tej pory a ile będę płacił ? Zawsze znajdzie się ktoś kto przy podwyżce 100% powie , że przecież nie bije to po kieszeniach i zawsze taki co zerwie umowę za 6 PLN Taki świat

W moim przypadku nie było mowy o odejściu a jedynie próba uzyskania promocji o której tu wspominamy. Nie udało się ale jest ok. Przynajmniej wiem , zę próbowałem coś zrobić by kupić sobie zamiast trzech , sześć dzienników bez ujmy dla mojego budżetu
To ja powiem jeszcze tyle : bralem n z dwoma pakietami, po kilku miesiacach, zdecydowalem ze dolacze kolejny. Poczatkowa cena to jak wiadomo 32 zl za dwa pakiety, dodalem jeden, wiec place 48. I teraz tak - chce zrezygnowac z tego jednego ktory wzialem, to dochodzi mi oplata za ten podstawowy - 6 zl. Jakby nie patrzec, w tym momencie zmiana cennika ma dla mnie znaczenie, bo place nie 32 zl jak przy podpisywaniu umowy, lecz 38 zl. Trudno zatem w tym wypadku mowic o tym iz zmiana cennika mnie nie dotyczy. Dzisiaj trzecia proba z mojej strony.

I to nie jest tak zem i jest żal tych 6 zl, ale czuje sie przez n delikatnie mowiac oszukany.
Otóż to Headstar Lekko oszukany ( delikatnie ) i sądzimy to samo : Jednak ta zmiana nas dotyczy ...
Tak naprawdę nie chodzi o oszukanie czy to że ktoś "stracił".

Irytuje, że N'ka w tym wypadku zapromowała użytkowników którzy przynoszą jej więcej zysku, a tych "bogatszych" nie.
Miała do tego prawo. Jak najbardziej.
Ale ... nikt nie może zaprzeczyć że jest to trochę nie fair. Moralnie.

Rozumiem promocje dla nowych użytkowników. To marketing. Trzeba ich przyciągnąć. Naprawdę nie widzę w tym absolutnie nic niezwykłego.
Jednak obdarowanie tylko części stałych klientów ... to co najmniej dziwne postępowanie.
Część klientów może poczuć się po prostu oszukana. I myślę że tylko z tego powodu niektórzy mówią o odejściu, bo przecież nikt nie będzie się bił o te parę złotych. Tu chodzi o zasady.

Mam sytuację jak daniel76 więc chyba nawet nie ma sensu dzwonić do BOK'u. Szkoda ... lekki żal.
Jednak na pewno nie zrezygnuje z N'ki. Rozwijają się chłopaki. Nowe kanały HD. Pomimo wszystko jestem zadowolony

Dobrze, że są jeszcze w tym kraju osoby trzeźwo myślące...
Też mnie bawi jak czytam, że ludzie (jeszcze z tego forum! Czyli posiadający TV za kilka,kilkanaście tys...) chcą rezygnować, bo jest podwyżka 6 zł. A nikt nie zauważa że w zeszłym roku pojawiło się kilkanaście nowych kanałów. Niedawno doszedł Eurosport HD, może niedługo TVP HD? .......


Ależ nikt nie chce rezygnować za 6zł. To nie o to w tym wszystkim chodzi, a o rozważania na temat strategii podejścia do klienta, która w tym wypadku wydaje się być nieco kulawa. Chodzi o prostą zasadę równego traktowania wszystkich abonentów, bo jeśli z tychże się żyje to należy im się szacunek poprzez przemyślane decyzje marketingowe.

I nie jest istotnym czy chodzi o złotówkę, złotych sześć, czy też sześćdziesiąt sześć... Jeśli promuje się tych którzy płacili najniższe opłaty za 2 pakiety dając im specjalną promocję, a zamyka się drogę do tej samej promocji wszystkim którzy płacili więcej, to jest to wyjątkowo pokręcony marketing, nie uważasz?

I żeby była jasność nie piszę tego przez złość i gniew, bo jak już wspominałem skorzystałem z tej oferty jako "dwupakietowiec", więc zasadniczo powinienem się cieszyć i klaskać uszami. A jednak jakiś niesmak pozostał, dlatego napisałem co napisałem, a nie żeby dzielić włosa na czworo za marne 6 złotych.
Ktoś już tu wcześniej napisał , że chodzi o zasady .
Ale... te 6zł. to wymuszenie podwyżki abonamentu o ~19% ( w procentach to sporo ! ) , a wykupienie trzeciego pakietu jest jeszcze większym procentowym ( a i kwotowym) wydatkiem.
Więc dla osób , które nie korzystają (z różnych powodów - ja n.p. nie mam takiej potrzeby , bo mnie one nie interesują po prostu ) z więcej niż dwóch pakietów to spore rozczarowanie postępowniem zarządzających N-ką [ taki znany smrodek a`la TP SA ]

Ale o to w tym wszystkim tylko chodzi , by ściągać średnio z każdego potencjalnego klienta coraz więcej... I robią to na różne sposoby , coraz skuteczniej. Konkurencja na rynku za mała , by zablokować lub ukrócić tego typu zachowania. Ale może do czasu...?
Ot - taki biznes po prostu...
No rzeczywiście - taki biznes.

Konkurencja jest duża, ale jak powiedział mesiah, promocjami nie kusi.
Rzeczywiście, może to być nieco niefortunne podejście - nazwane nawet kulawym, ale jak wyobrażacie sobie możliwość regulaminowego ujęcia tego problemu z 2 i 3 pakietowcami?

Czasami po prostu "coś tak wychodzi" - na upartego wypowiedziałbym 1 pakiet i żądał ujęcia mnie w Super Promocji.

Nie sprzeczam się - gdyby mnie to dotyczyło, byłbym niezadowolony. A jak jestem niezadowolony, to rezygnuję. Po prostu i bez żalu. Tak zrezygnowałem z kablówki i telefonii komórkowej. Wybrałem inną ofertę.
Niestety to, ze zmienisz oferte wcale nie gwarantuje, ze u nowego operatora bedziesz zadowlony bardziej. Dlatego warto ta decyzje przemyslec zwlaszcza, ze nowa umowa to nowe formalnosci, nowe koszty (aktywacja),a efekt moze nie byc zadowalajacy. Powiem nawet, ze jesli ktos jest niezadowolony z poziomu obslugi klienta czy tez ofert promocyjnych w N to raczej nie bedzie bardziej szczesliwy w Cp lub CFRZE. Wiem bo to juz przerabialem.


Powiem nawet, ze jesli ktos jest niezadowolony z poziomu obslugi klienta czy tez ofert promocyjnych w N to raczej nie bedzie bardziej szczesliwy w Cp lub CFRZE.
Nie ma firmy, obsługującej setki tysięcy klientów, z usług której każdy były zadowolony. To nierealne.

No rzeczywiście - taki biznes.

Konkurencja jest duża, ale jak powiedział mesiah, promocjami nie kusi.
Rzeczywiście, może to być nieco niefortunne podejście - nazwane nawet kulawym, ale jak wyobrażacie sobie możliwość regulaminowego ujęcia tego problemu z 2 i 3 pakietowcami?


Przecież jest na to bardzo prosty sposób. Wystarczyło dodać w regulaminie zapis że dotychczasowi użytkownicy dwóch pakietów mogą z nich korzystać na starych zasadach, do czasu aż nie zmienią liczby pakietów, albo nie zrezygnują z umowy. Nie trzeba by się wtedy wygłupiać z kontrowersyjnymi "super ofertami", dając tym samym powody do niezadowolenia abonentom płacącym więcej. Ale okazało się że te przysłowiowe 6zł to bardzo łakomy kąsek dla dostawcy, skoro wolał pójść na takie rozwiązanie.


Czasami po prostu "coś tak wychodzi" - na upartego wypowiedziałbym 1 pakiet i żądał ujęcia mnie w Super Promocji.
....


A zawsze myślałem, że spece od marketingu to biorą konkretne pieniądze, za to żeby im "zawsze wychodziło jak należy", a nie "coś tak dziwnie czasem wychodziło". Geniusza nie trzeba do tego aby przewidzieć reakcje sporej grupy abonentów na takie posunięcie. Dlatego dalej obstaję przy określeniu "kulawe podejście", bo przecież strategią podejścia do klienta to zajmują się zawodowcy, a nie przypadkowi ludzie z ulicy.

Niestety to, ze zmienisz oferte wcale nie gwarantuje, ze u nowego operatora bedziesz zadowlony bardziej. Dlatego warto ta decyzje przemyslec zwlaszcza, ze nowa umowa to nowe formalnosci, nowe koszty (aktywacja),a efekt moze nie byc zadowalajacy. Powiem nawet, ze jesli ktos jest niezadowolony z poziomu obslugi klienta czy tez ofert promocyjnych w N to raczej nie bedzie bardziej szczesliwy w Cp lub CFRZE. Wiem bo to juz przerabialem.

I tu dochodzimy do sedna problemu. Tylko prawdziwa i naprawdę konkretna konkurencja na rynku, zmusiłaby dostawców do większego dbania o klienta. Żadne administracyjne metody tu nie pomogą, tylko widmo konkurencji na plecach może coś zdziałać.

A takie tłumaczenie, że u nas klient nie musi być w 100% zadowolony, bo u konkurencji wcale nie jest lepiej, to jakoś mnie nie satysfakcjonuje. Może jakiś dziwny jestem .
A co mozna zrobic? Zamienic siekierke na kijek?

A co mozna zrobic? Zamienic siekierke na kijek?

Można głośno wyrazić niezadowolenie tym stanem rzeczy. Po tym jak odbiorą kilka, czy kilkanaście tysięcy telefonów, może ktoś decyzyjny się zreflektuje i zrobi prostą i oczywistą rzecz, umożliwiając wszystkim nie związanym terminową umową abonentom skorzystanie z tej oferty, niezależnie czy obecnie mają 2 czy więcej pakietów.

Finansowe konsekwencje tego posunięcia będą zerowe dla dostawcy, bo i tak dwupakietowcy nie odejdą i zaakceptują cennik. A poziom niezadowolenia abonentów płacących więcej spadnie do zera. Czyli zasada prosta: w związku ze zmianą cennika wszystkim niepromocyjnym włączamy wszystkie pakiety do końca styczna, a płacą jak dotychczas, dwupakietowcy płacą oczywiście 38 zł, czyli 6zł więcej jak do tej pory. Prawda że prosto i elegancko? Wilk syty i owca cała.

Co Ty taki rozrzutny. Około 100 000 abonentów po 6 złotych. Lubię mieć taką kasę miesięcznie. A może z innej beczki. 24 miesiące umowy po 6 złotych to 144 złote. Kup dziecku fajne buty, do końca życia będzie Cię wspominał jako wspaniałego ojca.

a ty jakie pakiety masz ? dwa czy trzy ? jeśli dwa no to ciesz się że N-ka zrobila Ci prezent i za 6 zł odblokowała pakiety.. nie widzę problemu raczej korzyść, bardziej się martwię tym że na koniec tej promocji będzie trzeba płacić za rezygnację z pozostałych pakietów aby wrócić do swoich ulubionych chociaż mnie zapewniała Pani konsultanta że nie będzie żadnej opłaty

Póki co na szczęście stać mnie na 6 zł dopłaty i buty dla córki więc nie jest źle nie róbmy tragedii , zrezygnuję z 2 filmów BLue Ray w ciągu tego roku co najwyżej

Nie zauważyłem, aby ktoś tutaj o tym pisał, ale uparty Pan z BOKu (uparty, bo za nic nie chciał mi powiedzieć o tej promocji, jak już sam mu o niej powiedziałem, to on, że jest właśnie jeszcze taka jedna możliwa promocja...) po włączeniu dodatkowych pakietów powiedział, że z następnym rachunkiem przyjdzie regulamin tej promocji oraz pisemna akceptacja. Czyli ta promocja ma jakiś konkretny regulamin...
Ja mam akurat 3 pakiety cena 48zł + filmBox 9,90. Zadzwoniłem i odebrała przemilutka Pani (stan konta z tego powodu mi sie wyczerpał ) I powiedzialem jej ze to nie fair w stosunku do tych co mają 2 pakiety i dostają full za 6zł przez pół roku i co mi odpowiedziałą że mimo 3 pakietów może mi dac HBO na 3 miesiące gratis ale że umowa nie jest na mnie tylko na moją siostre a ja korzystam z ich platformy więc nie dokonają zmian ale to nieważne, grunt że jest alternatywa i sądze że jest po równo Ci co mieli 2 pakiety oraz Ci co mają wiecej niz 2 pakiety mogą także skorzystac z "ukrytej promocji".

Doładowałem teraz szybko konto i zadzwoniłem ponownie aby podziekowac prze miłej Pani za rozmowę mają przekazac:)

a ty jakie pakiety masz ? dwa czy trzy ? jeśli dwa no to ciesz się że N-ka zrobila Ci prezent i za 6 zł odblokowała pakiety.. nie widzę problemu raczej korzyść, bardziej się martwię tym że na koniec tej promocji będzie trzeba płacić za rezygnację z pozostałych pakietów aby wrócić do swoich ulubionych chociaż mnie zapewniała Pani konsultanta że nie będzie żadnej opłaty

Póki co na szczęście stać mnie na 6 zł dopłaty i buty dla córki więc nie jest źle nie róbmy tragedii , zrezygnuję z 2 filmów BLue Ray w ciągu tego roku co najwyżej

Mam dwa pakiety, uzupełnione ofertą CP. Programów tyle, że i tak nie wyrabiam z oglądaniem. Niemniej, nie o to chodzi. Rezerwuję w budżecie określone środki na opłaty stałe. Energetyka podnosi ceny, gazownia również, teraz platforma cyfrowa. Ja rozumiem, gdyby stworzono możliwość: dopłać abonencie 6 złotych to my Ci damy to i to...Powtarzam: MOLżIWOść, A NIE OBOWIąZEK. To jest łamanie zasad współpracy wynikających z umowy.

A co mozna zrobic? Zamienic siekierke na kijek?

mam N od początku i kablówkę UPC.
Po rezygnacji z VOD w kwietniu płacę za 3 pakiety i 15 za Fimbox HD. -63 zł.
miałem zamiar w styczniu zmniejszyć na dwa pakiety plus Fimbox, ale pomyślę czy nie lepiej będzie zrezygnować z N i dobrać do cyfrowego UPC paczki C+.
w UPC mam dekoder z nagrywarką i HD, dysk 250GB.


mam N od początku i kablówkę UPC.
Po rezygnacji z VOD w kwietniu płacę za 3 pakiety i 15 za Fimbox HD. -63 zł.
miałem zamiar w styczniu zmniejszyć na dwa pakiety plus Fimbox, ale pomyślę czy nie lepiej będzie zrezygnować z N i dobrać do cyfrowego UPC paczki C+.
w UPC mam dekoder z nagrywarką i HD, dysk 250GB.


Zawsze możesz obniżyć opłatę za filmbox i skorzystać z promocji, 6 miesięcy za 9,90. Mimo, że abonament Ci się obniży nie naliczą Ci 20 zł kary. Wiem bo sam skorzystałem z tej promocji (też wcześniej płaciłem 15 zł.) Zawsze ponad 30 zł do przodu
Sądzę. ze N wyliczyła sobie, że oferując umowy za 32zł działa poniżej kosztów a próg rentowności to ok 38zł. Ci którzy płacili 48zł za 3 pakiety to czysty zysk, więc nie trzeba już ich bardziej zachęcać.
Z drugiej strony szkoda tracić abonentów więc biorąc pod uwagę zysk strategiczny zaoferowano 2-pakietowcom niemal za free wszystkie pakiety, a później sobie to odbiją. Może nawet część z tych co mieli 2 pakiety dokupi trzeci i też będzie płacił 48zł! Wszak różnica w cenie między 38 a 48 nie jest tak znaczna jak między 32 a 48zł.

Wydaje mi się, że jakiekolwiek promocje by nie były to i tak znajdzie się część niezadowolonych.
Pamiętam 1 czerwca tamtego roku dawano w promocji pakiet 'dzieci' za free do końca roku. Oczywiście tylko tym, którzy tego pakietu nie mieli.
Kiedyś była też jakaś mała promocja na pakiet KNŚ.
Trzeba przyjąć, że w tej platformie tak już jest, iż jeśli ktoś ma full opcje to niczego w promocji nie dostanie. Jeśli ktoś jednak płaci mało to N będzie go kusiło, aby płacił więcej


mam N od początku i kablówkę UPC.
Po rezygnacji z VOD w kwietniu płacę za 3 pakiety i 15 za Fimbox HD. -63 zł.
miałem zamiar w styczniu zmniejszyć na dwa pakiety plus Fimbox, ale pomyślę czy nie lepiej będzie zrezygnować z N i dobrać do cyfrowego UPC paczki C+.
w UPC mam dekoder z nagrywarką i HD, dysk 250GB.


I zaplacisz za to jedyne 140zl...


Mam dwa pakiety, uzupełnione ofertą CP. Programów tyle, że i tak nie wyrabiam z oglądaniem. Niemniej, nie o to chodzi. Rezerwuję w budżecie określone środki na opłaty stałe. Energetyka podnosi ceny, gazownia również, teraz platforma cyfrowa. Ja rozumiem, gdyby stworzono możliwość: dopłać abonencie 6 złotych to my Ci damy to i to...Powtarzam: MOLżIWOść, A NIE OBOWIąZEK. To jest łamanie zasad współpracy wynikających z umowy.

to zawsze możesz zrezygnować... nie znaczy to że inni zrobią tak samo.


Sądzę. ze N wyliczyła sobie, że oferując umowy za 32zł działa poniżej kosztów a próg rentowności to ok 38zł. Ci którzy płacili 48zł za 3 pakiety to czysty zysk, więc nie trzeba już ich bardziej zachęcać.
Z drugiej strony szkoda tracić abonentów więc biorąc pod uwagę zysk strategiczny zaoferowano 2-pakietowcom niemal za free wszystkie pakiety, a później sobie to odbiją. Może nawet część z tych co mieli 2 pakiety dokupi trzeci i też będzie płacił 48zł! Wszak różnica w cenie między 38 a 48 nie jest tak znaczna jak między 32 a 48zł.

Wydaje mi się, że jakiekolwiek promocje by nie były to i tak znajdzie się część niezadowolonych.
Pamiętam 1 czerwca tamtego roku dawano w promocji pakiet 'dzieci' za free do końca roku. Oczywiście tylko tym, którzy tego pakietu nie mieli.
Kiedyś była też jakaś mała promocja na pakiet KNŚ.
Trzeba przyjąć, że w tej platformie tak już jest, iż jeśli ktoś ma full opcje to niczego w promocji nie dostanie. Jeśli ktoś jednak płaci mało to N będzie go kusiło, aby płacił więcej


w N-ce dawali taką promocję ? ja nic nie słyszałem o tym a bym wziął dla córki
Odkopuję stary temat, ale... powoli niestety trzeba pomyśleć o zrezygnowaniu z "darmowych" pakietów Superpromocji, aby za nie nie zacząć nagle płacić...
Z tego co mi wiadomo, to można zrezygnować maksymalnie z jednego pakietu miesięcznie, a więc trzeba już to zacząć robić - czy dobrze myślę?

Odkopuję stary temat, ale... powoli niestety trzeba pomyśleć o zrezygnowaniu z "darmowych" pakietów Superpromocji, aby za nie nie zacząć nagle płacić...
Z tego co mi wiadomo, to można zrezygnować maksymalnie z jednego pakietu miesięcznie, a więc trzeba już to zacząć robić - czy dobrze myślę?


Sugerowałbym wykonanie telefonu do BOK (o ile uda Ci się dodzwonić) i wypytanie o szczegóły. W aktualnej promocji (Prezenty) można rezygnować z wszystkiego jednocześnie (czyli np za jednym razem z HBO, Filmbox i Cinemax,a potem po 6 miesiącach z 2 pakietów programowych za jednym razem).
Tak, w okresie promocji w n możesz jednorazowo wyłączyć wszystko bez okresu wypowiedzenia. Gorzej, jak się spóźnisz (właśnie rezygnowałem z pakietów w promocji "Miasteczka n")
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl