ďťż

Regulamin świadczenia usług przez telewizje n

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Rozdział I. Postanowienia ogólne

1. ITI Neovision spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: ITI Neovision),
z siedzibą w Warszawie, ul. Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa jest operatorem
cyfrowej platformy satelitarnej „n”, za pomocą której udostępnia swoim
Abonentom kodowane programy telewizyjne i radiowe oraz inne usługi,
szczegółowo określone w Umowie o Abonament (dalej: Umowa), niniejszym
regulaminie (dalej: Regulamin), warunkach promocyjnych, Szczegółowych
Warunkach, oraz Cenniku.
2. Dostępne na platformie cyfrowej „n” programy telewizyjne i radiowe są rozprowadzane
przez ITI Neovision satelitarną drogą cyfrową i mogą być odkodowane
jedynie przy użyciu przeznaczonego w tym celu Dekodera współpracującego
z Kartą dekodującą.
3. Umowy o Abonament zawierane są przez Autoryzowanych Przedstawicieli
oraz własne punkty sprzedaży ITI Neovision. Miejscem świadczenia usług jest
siedziba operatora.

Rozdział II. Definicje

Ilekroć w Regulaminie użyto podanych dalej wyrazów lub zwrotów należy je
rozumieć w podanym poniżej znaczeniu:
1. Abonament – miesięczna opłata za możliwość korzystania z usług ITI Neovision
wymienionych w Cenniku, Regulaminie i Umowie;
2. Abonent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, uprawniona do działania zgodnie z przepisami
prawa, która zawarła Umowę z ITI Neovision ;
3. Aktywacja – uruchomienie sygnału umożliwiające odbiór usług świadczonych
przez ITI Neovision;
4. Autoryzowany Przedstawiciel – podmiot upoważniony przez ITI Neovision
do zawarcia Umowy z Abonentem oraz do obsługi Abonenta;
5. Awaria – nieplanowane przez ITI Neovision i obejmujące swym zasięgiem
znaczną część sieci zdarzenie, polegające na braku sygnału lub istotnym
pogorszeniu odbioru, wynikające z nieprawidłowego działania urządzeń
nadawczych ITI Neovision lub awarii po stronie nadawców programu, które
uniemożliwia korzystanie z usług świadczonych przez ITI Neovision;
6. Cennik – zestawienie Opłat i usług świadczonych przez ITI Neovision, dostępne
na stronie internetowej www.n.pl oraz we własnych punktach sprzedaży prowadzonych
przez ITI Neovision i u każdego Autoryzowanego Przedstawiciela;
7. Dekoder („nbox”) – urządzenie dekodujące wraz z wyposażeniem (przewody,
pilot, zasilacz);
8. Hasło – określony w Umowie lub ustalony przez Abonenta oraz zaakceptowany
przez ITI Neovision kod składający się z 4 znaków numerycznych, służący
do identyfikacji Abonenta w kontaktach z ITI Neovision;
9. Instalacja – wykonanie instalacji urządzeń, w tym Zestawu antenowego,
umożliwiającej odbiór usług świadczonych przez ITI Neovision w miejscu
wskazanym przez Abonenta;
10. Karta dekodująca – elektroniczna karta, która po jej należytym zainstalowaniu
w Dekoderze oraz Aktywacji umożliwia odbiór (odkodowanie) usług
ITI Neovision;
11. Kaucja – określona w Umowie kwota środków pieniężnych wniesiona przez
Abonenta tytułem zabezpieczenia należności Abonenta w stosunku do ITI
Neovision;
12. Okres rozliczeniowy – okres, za który dokonywane są rozliczenia Opłat, rozpoczynający
się i kończący w dniach wskazanych przez ITI Neovision na formularzu
zapłaty lub, w przypadku braku wskazania, w Regulaminie lub Umowie;
13. Opłata/Opłaty – wszelkie płatności uiszczane przez Abonenta na rzecz
ITI Neovision z tytułu świadczonych przez ITI Neovision usług, wynikające
z Umowy i Cennika, w szczególności Abonament;
14. Pakiet – grupa programów i usług określonych w Cenniku;
15. Szczegółowe Warunki – szczegółowe warunki korzystania z usług świadczonych
przez ITI Neovision, ustalone w przypadkach, gdy specyfikacja
usługi wymaga odrębnego, szczegółowego uregulowania;
16. Usterka – defekt zaistniały w Instalacji lub Dekoderze w lokalu Abonenta,
niebędący Awarią;
17. Zestaw antenowy – urządzenie techniczne składające się z anteny, konwertera,
kabli, współpracujące z Dekoderem i umożliwiające odbiór usług
świadczonych przez ITI Neovision.

Rozdział III. Zawarcie Umowy

1. Umowy o Abonament zawierane są przez Autoryzowanych Przedstawicieli
oraz własne punkty sprzedaży ITI Neovision.
2. Umowę może zawrzeć:
a) osoba pełnoletnia, która udokumentuje swoją tożsamość dowodem osobistym,
paszportem, prawem jazdy i innymi odpowiednimi co do treści
dokumentami, zgodnie z wymaganiami ITI Neovision;
osoba prawna, przedsiębiorca, jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, utworzona zgodnie z obowiązującymi przepisami,
która przedstawi dokumenty identyfikujące jej status prawny oraz umocowanie
osób ją reprezentujących, zgodnie z wymaganiami ITI Neovision.
3. ITI Neovision zastrzega sobie prawo zażądania od Abonenta urzędowego
poświadczenia wyżej wymienionych dokumentów, uzależniając od tego zawarcie
Umowy, w szczególności gdy dokumenty te są uszkodzone, uniemożliwiają
potwierdzenie danych lub też budzą wątpliwości co do ich autentyczności
lub kompletności.
4. ITI Neovision zastrzega sobie prawo uzależnienia zawarcia Umowy od dostarczenia
dokumentów potwierdzających możliwość wypełnienia przez
Abonenta zobowiązań finansowych względem ITI Neovision wynikających
z Umowy lub uzależnienia zawarcia Umowy od złożenia przez Abonenta Kaucji,
w szczególności w stosunku do osób, które:
a) przy zawieraniu Umowy posługują się dokumentami uszkodzonymi lub
budzącymi, zdaniem ITI Neovision, wątpliwości co do ich autentyczności
lub kompletności;
zalegały lub nadal zalegają z płatnościami w stosunku do ITI Neovision za
jakiekolwiek usługi wyświadczone przez ITI Neovision;
c) z którymi ITI Neovision rozwiązała inną umowę, w związku z naruszeniem
jej postanowień bądź postanowień Regulaminu lub przepisów prawa;
d) co do których ITI Neovision dokonała oceny wiarygodności płatniczej na
zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.
5. ITI Neovision zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia Umowy z ważnych
przyczyn.
6. W przypadku zmiany miejsca zameldowania lub siedziby, adresu do korespondencji,
nazwy (firmy) lub nazwiska, a także dokumentów potwierdzających
tożsamość i okazanych przy zawarciu Umowy, Abonent zobowiązany
jest niezwłocznie powiadomić o tym ITI Neovision i potwierdzić tę zmianę
odpowiednimi dokumentami. W przypadku niewykonania przez Abonenta
tego obowiązku wszelką korespondencję kierowaną do Abonenta pod dotychczasowy
adres i na nazwę (firmę) lub nazwisko Abonenta uważa się za
prawidłowo doręczoną ze wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z tego
faktu dla Abonenta.
7. Abonent zobowiązuje się korzystać z usług świadczonych przez ITI Neovision
jedynie do prywatnego użytku. Abonent nie jest uprawniony do wykorzystywania
usług świadczonych przez ITI Neovision dla prowadzenia własnej działalności
gospodarczej czy jakichkolwiek innych działań komercyjnych.
8. Hasło objęte jest tajemnicą, przy czym nie dotyczy to sytuacji, w których jego
ujawnienie wynika z przepisów prawa. Abonent jest wyłącznie odpowiedzialny
za udostępnienie przez siebie Hasła osobom trzecim. W przypadku
nieokreślenia Hasła w Umowie, wszelkie zmiany dotyczące Umowy i świadczonych
usług muszą być dokonywane na podstawie pisemnego wniosku
podpisanego przez Abonenta.
9. Umowa może być zawarta na czas oznaczony lub czas nieoznaczony.
10. Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na czas nieoznaczony,
chyba że Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki została
zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision o rezygnacji z korzystania
z usług ITI Neovision.
11. Umowa zawarta przez Abonenta (będącego osobą fizyczną) na odległość,
to jest bez jednoczesnej obecności obu stron, nie może być zawarta na czas
dłuższy niż okres 12 miesięcy. Po upływie tego terminu Umowę poczytuje
się za zawartą na czas nieoznaczony, chyba że Abonent zawiadomi pisemnie
ITI Neovision o rezygnacji z Usług.
12. W momencie zawarcia Umowy, Abonent jest zobowiązany do uiszczenia
Opłaty Aktywacyjnej.

Rozdział IV. Warunki świadczenia usług przez ITI Neovision

1. ITI Neovision rozpocznie świadczenie usług po zawarciu Umowy, jak również
po uiszczeniu Opłat wskazanych w Cenniku (w szczególności Opłaty
Aktywacyjnej), w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od Instalacji oraz
otrzymania od Abonenta polecenia Aktywacji. Abonent obowiązany jest do
złożenia telefonicznego polecenia Aktywacji w terminie 7 dni od daty zawarcia
Umowy. Niezłożenie polecenia Aktywacji oznacza odstąpienie przez
Abonenta od zawartej Umowy i obowiązek niezwłocznego (z zastrzeżeniem,
iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od
Umowy) zwrotu na rzecz ITI Neovision Dekodera wraz z Kartą dekodującą,
oraz Zestawem antenowym (o ile został Abonentowi udostępniony). W takim
przypadku Umowa uważana jest za niezawartą.
2. ITI Neovision uprawniona jest do rozszerzania zakresu świadczonych usług
w miarę powstawania nowych możliwości technicznych.
3. ITI Neovision zastrzega sobie prawo do ustanowienia Szczegółowych Warunków
oraz promocyjnych warunków korzystania z usług.
4. ITI Neovision zastrzega sobie prawo do przerw w świadczeniu usług lub pogorszenia
ich jakości z powodu konserwacji technicznej sieci ITI Neovision,
Awarii lub wydania decyzji uprawnionych organów administracji. Jednorazowa
przerwa w świadczeniu usług nie dłuższa niż 10 godzin oraz łącznie nie
dłuższa niż 1 dzień w okresie kwartału nie zobowiązuje ITI Neovision do proporcjonalnego
obniżenia Abonamentu.

Rozdział V. Programy

1. ITI Neovision świadczy usługi udostępnienia kodowanych programów telewizyjnych
i radiowych objętych Pakietami oraz inne usługi.
2. W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać udostępnione,
bez Opłaty, dodatkowe nieobjęte Umową, kodowane programy telewizyjne
i radiowe. Udostępnienie, jak i wycofanie takich programów, nie
wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta. Udostępnienie lub
wycofanie takich programów nie stanowi zmiany Umowy.
3. ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę udostępnianych
programów innych nadawców.
4. ITI Neovision zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany liczby i rodzaju
programów wchodzących w skład Pakietu z ważnych przyczyn prawnych,
ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych, niezależnych od ITI
Neovision. Za ważne przyczyny, za które ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności,
uznaje się w szczególności: utratę uprawnień do rozprowadzania,
reemisji, nadawania programu przez ITI Neovision, zaprzestanie nadawania
programu przez nadawcę, zmianę satelity, niski poziom oglądalności programów,
niedostateczną jakość techniczną programu uniemożliwiającą jego
prawidłowe udostępnianie przez ITI Neovision, jak również zobowiązanie do
określonych działań w związku z decyzją właściwego organu władzy publicznej
lub administracyjnej lub orzeczeniem sądu.
5. W przypadku zmiany przez ITI Neovision liczby i rodzaju programów wchodzących
w skład Pakietu z wyżej wymienionych przyczyn Abonentowi przysługuje,
w ciągu 7 dni od dokonania zmiany, prawo do rozwiązania Umowy
bez zachowania terminu wypowiedzenia. Nieskorzystanie przez Abonenta
z prawa wypowiedzenia Umowy oznacza akceptację zmian.
6. Abonent może korzystać z udostępnianych mu programów, w tym utrwalać
dla prywatnego użytku programy wyłącznie w zakresie określonym Umową,
Szczegółowymi Warunkami i z wykorzystaniem udostępnionego mu przez
ITI Neovision Dekodera i Karty dekodującej.

Rozdział VI. Opłaty – zasady naliczania, termin i sposoby płatności

1. Abonent zobowiązany jest regulować Opłaty w terminach określonych przez
ITI Neovision, wskazanych na formularzu zapłaty. W przypadku nieotrzymania
formularza zapłaty, Abonent jest zobowiązany do uregulowania zapłaty
do końca miesiąca kalendarzowego, w którym nie otrzymał formularza zapłaty.
2. Za termin dokonania płatności uznaje się dzień wpłynięcia środków pieniężnych
na rachunek bankowy ITI Neovision. Wpłaty Abonentów zostaną przez
ITI Neovision zaliczone w pierwszej kolejności na poczet najstarszych zobowiązań
Abonenta wobec ITI Neovision z zastrzeżeniem, że w pierwszej kolejności
będą pokrywane należności główne, a dopiero po ich zaspokojeniu
należności odsetkowe.
3. Podstawowym Okresem rozliczeniowym jest okres 30 dni, o ile inny termin
nie wynika z Umowy oraz z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 poniżej.
4. Opłaty za Abonament naliczane są za Okres rozliczeniowy z góry.
5. Jeżeli Aktywacja nastąpi w trakcie Okresu rozliczeniowego, Abonent zobowiązany
jest do uiszczenia Opłat w wysokości proporcjonalnej do liczby dni
pozostałych do końca tego Okresu rozliczeniowego, w terminie wskazanym
przez ITI Neovision. Jako zasadę proporcjonalności przyjmuje się 1/30 Abonamentu
za każdy rozpoczęty dzień Okresu rozliczeniowego.
6. W przypadku opóźnienia wniesienia Opłaty w całości lub w części, ITI Neovision
zastrzega sobie prawo dochodzenia odsetek ustawowych oraz jednorazowych
Opłat określonych w Cenniku.
7. ITI Neovision ma prawo do potrącenia swojej wymagalnej wierzytelności
z Kaucji.
8. Abonent ma prawo uiścić Opłaty z góry za miesiące przyszłe, nie więcej niż
za 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych. Tego typu forma płatności gwarantuje
Abonentowi zachowanie wysokości uiszczonych Opłat na poziomie
obowiązującym w miesiącu dokonywania wpłaty. Niniejsze postanowienie
nie będzie miało zastosowania w przypadku zmiany Opłat wynikającej ze
zmiany przez Abonenta Pakietu usług lub jeśli zmiana Opłat wynika z warunków
promocji.
9. W razie podwyższenia Opłat za usługi, z których Abonent dotychczas korzystał,
ITI Neovision zobowiązana jest do powiadomienia na piśmie o tym fakcie
Abonenta z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu rozliczeniowego. ITI
Neovision nie jest zobowiązana do powiadomienia Abonenta na piśmie w sytuacji,
gdy ITI Neovision wprowadza Opłaty za nowe usługi.
10. W razie zalegania Abonenta z należnościami na rzecz ITI Neovision, ITI Neovision
zastrzega sobie prawo do przekazania informacji o zaległościach do
Biura Informacji Gospodarczej.
11. W przypadku gdy Abonent ma zaległości wynikające z jednej z Umów,
ITI Neovision ma prawo zablokować świadczenie Usług wynikających z tej
i innych Umów zawartych przez tego samego Abonenta.

Rozdział VII. Udostępnienie Dekodera i Karty dekodującej

1. ITI Neovision udostępnia Abonentowi Dekoder wraz z Kartą dekodującą,
a także opcjonalnie Zestaw antenowy, które to urządzenia po należytym zainstalowaniu
umożliwiać będą odkodowanie i odbiór programów telewizyjnych,
radiowych i innych usług świadczonych przez ITI Neovision.
2. Korzystanie z Dekodera i Karty dekodującej możliwe jest jedynie na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Abonent zobowiązany jest do używania Dekodera, Karty dekodującej i Zestawu
antenowego (o ile został Abonentowi udostępniony) zgodnie z ich przeznaczeniem
i w sposób określony w Umowie, Regulaminie, Szczegółowych
Warunkach, warunkach promocji oraz instrukcji obsługi. Abonent nie jest
uprawniony do dokonywania jakichkolwiek technicznych zmian w Karcie dekodującej,
Dekoderze oraz Zestawie antenowym, jak również w jego wyglądzie
zewnętrznym (w tym także usuwania lub zmiany numerów seryjnych).
4. Abonent jest odpowiedzialny za utratę, wprowadzenie technicznych zmian,
zniszczenie lub uszkodzenie Dekodera, Karty dekodującej i udostępnionego
mu Zestawu antenowego, jak również za wszelkie inne szkody dotyczące Dekodera,
Karty dekodującej oraz Zestawu antenowego, powstałe w okresie od
ich wydania do zwrotu, poza drobnymi uszkodzeniami wynikającymi z normalnego
zużycia i poza ukrytymi wadami technicznymi.
5. W przypadku utraty Dekodera, części jego wyposażenia, Karty dekodującej,
lub udostępnionego mu Zestawu antenowego Abonent zobowiązany jest nie
później niż 24 godziny od stwierdzenia tego faktu powiadomić telefonicznie
ITI Neovision, zaś w terminie 3 dni od daty stwierdzenia utraty przesłać listem
poleconym potwierdzenie zgłoszenia kradzieży na policji.
6. Niezależnie od przyczyn utraty Dekodera, Karty dekodującej, lub udostępnionego
Abonentowi Zestawu antenowego, Abonent zobowiązany będzie
do zapłaty na rzecz ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej
w Cenniku.
7. ITI Neovision wyda Abonentowi Dekoder, Kartę dekodującą i Zestaw antenowy
w miejsce utraconych, po zapłacie przez Abonenta odszkodowania.
8. Abonent nie jest w żaden sposób upoważniony do udostępniania Dekodera
lub Karty dekodującej lub udostępnionego mu Zestawu antenowego
nieuprawnionym osobom trzecim, w szczególności poprzez użyczanie, wynajmowanie,
wypożyczanie, jak też do udostępniania osobom trzecim programów
(sygnału) odbieranych przy użyciu Dekodera, Karty dekodującej
i Zestawu antenowego.
9. W przypadku korzystania przez Abonenta w sposób nieuprawniony z usług ITI
Neovision nieobjętych Umową lub umożliwienia korzystania przez nieuprawnione
osoby trzecie z usług ITI Neovision za pomocą Dekodera, Karty dekodującej
lub Zestawu antenowego, Abonent będzie zobowiązany do zapłaty na
rzecz ITI Neovision odszkodowania, przy czym ITI Neovision będzie uprawniona
do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym, z winy Abonenta.
10. W przypadku, gdy Abonent wykorzystuje usługi świadczone przez ITI Neovision
niezgodnie z Umową, Regulaminem, Szczegółowymi Warunkami
lub warunkami promocji, w szczególności wykorzystuje usługi świadczone
przez ITI Neovision do prowadzenia działalności zarobkowej, czy też udostępnia
usługi świadczone przez ITI Neovision innym podmiotom w celu
prowadzenia działalności zarobkowej, Abonent będzie zobowiązany do
uiszczenia na rzecz ITI Neovision odszkodowania, przy czym ITI Neovision
uprawniona jest do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym, z winy
Abonenta.
11. W razie rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób
Umowy Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ITI Neovision
Dekodera wraz z wyposażeniem, Karty dekodującej oraz udostępnionego
Zestawu antenowego, z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później
niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub
zakończenia w inny sposób Umowy. W przypadku opóźnienia w wykonaniu
tego obowiązku, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz
ITI Neovision odszkodowania w wysokości określonej w Cenniku. Zapłata
odszkodowania nie zwalnia Abonenta z obowiązku zwrotu Dekodera, Karty
dekodującej i udostępnionego mu Zestawu antenowego. Abonent zobowiązany
jest do zwrotu Dekodera wraz z wyposażeniem, Karty dekodującej
oraz udostępnionego mu Zestawu antenowego na warunkach wskazanych
w niniejszym punkcie także w razie gdy niemożliwe jest świadczenie usług
przez ITI Neovision z powodu braku możliwości prawidłowej instalacji urządzeń
niezbędnych do odbioru usług.
12. W przypadku braku zwrotu Dekodera, Karty dekodującej i udostępnionego
mu Zestawu antenowego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia odszkodowania
w wysokości określonej w Cenniku.
13. W przypadku stwierdzenia, że zwrócony Dekoder, Karta dekodująca lub
Zestaw antenowy są niekompletne lub uszkodzone, Abonent będzie zobowiązany
do uiszczenia na rzecz ITI Neovision odszkodowania wysokości
wskazanej w Cenniku.
14. Dekoder, Karta dekodująca, udostępniony Abonentowi Zestaw antenowy
nie są własnością Abonenta i nie stają się nią także w przypadku zapłaty
przez Abonenta odszkodowania, o których mowa powyżej. W przypadku,
gdy Abonent terminowo, prawidłowo i bez przerw wykonuje swoje zobowiązania
względem ITI Neovision, po upływie 3 lat od daty zawarcia umowy,
nabywa uprawnienie do zakupu Dekodera, Karty dekodującej i Zestawu antenowego
na warunkach specjalnych.

Rozdział VIII. Obsługa serwisowa Dekodera i Karty dekodującej

1. ITI Neovision nie odpowiada za Usterki powstałe w Dekoderze, Karcie dekodującej
lub udostępnionym Abonentowi Zestawie antenowym na skutek nieprawidłowego
używania przez Abonenta.
2. W przypadku wystąpienia Usterki, Abonent zobowiązany jest dostarczyć
uszkodzony Dekoder, Kartę dekodującą lub udostępniony Zestaw antenowy
do Autoryzowanego Przedstawiciela lub własnego punktu sprzedaży ITI
Neovision oraz udzielić ITI Neovision wszelkich informacji umożliwiających
ustalenie przyczyn Usterki.
3. ITI Neovision dokonuje wymiany lub naprawy Dekodera, Karty dekodującej
lub udostępnionego Zestawu antenowego:
a) nieodpłatnie – w przypadku ujawnienia się w trakcie użytkowania ukrytych
wad technicznych Dekodera, Karty dekodującej lub Zestawu antenowego,
o ile wynikały one z wad istniejących w chwili wydania;
odpłatnie – w przypadku uszkodzeń innych niż powyższe ukryte wady
techniczne, w szczególności będących następstwem używania Dekodera,
Karty dekodującej lub Zestawu antenowego niezgodnie z Umową, Regulaminem,
Szczegółowymi Warunkami, warunkami promocji, instrukcją
obsługi lub przeznaczeniem, za zapłatą kosztów naprawy (jeśli uszkodzenie
można usunąć w drodze naprawy) bądź opłaty za wymianę Dekodera,
Karty dekodującej lub Zestawu antenowego (jeżeli nie jest możliwe usunięcie
uszkodzeń).

Rozdział IX. Postępowanie reklamacyjne

1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez ITI
Neovision, Abonent ma prawo złożyć reklamację w formie pisemnej, faksem,
telefonicznie, w formie elektronicznej lub ustnie.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko (nazwę), numer i adres Abonenta zgłaszającego reklamację;
przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia;
c) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku, gdy
Abonent żąda ich wypłaty;
d) datę i podpis reklamującego Abonenta (w przypadku reklamacji składanej
w formie pisemnej).
3. Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia
Okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło niewykonanie lub nienależyte
wykonanie usług przez ITI Neovision.
4. Reklamację złożoną po terminie wskazanym wyżej ITI Neovision ma prawo
pozostawić bez rozpoznania.
5. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku wniesienia
Opłat.
6. ITI Neovision zobowiązana jest rozpatrzyć złożoną przez Abonenta reklamację
w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia.
7. ITI Neovision udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, wskazując
uzasadnienie faktyczne i prawne zajętego stanowiska.
8. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent ma prawo skierować
sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym. W przypadku,
gdy reklamującym Abonentem jest osoba fizyczna, ma ona prawo
dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem polubownym,
zgodnie z przepisami prawa telekomunikacyjnego.

Rozdział X. Odpowiedzialność

1. ITI Neovision odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług
w zakresie określonym Regulaminem, Umową, Szczegółowymi Warunkami,
warunkami promocji, z wyłączeniem sytuacji, w których niewykonanie lub
nienależyte wykonanie usług wynikało z winy Abonenta, nieprzestrzegania
przez niego postanowień Regulaminu, Umowy, Szczegółowych Warunków,
warunków promocji lub działania Abonenta niezgodnego z prawem, albo też
wskutek siły wyższej.
2. Abonentowi przysługuje odszkodowanie za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny
Awarii, pod warunkiem zgłoszenia przez Abonenta reklamacji w tym
zakresie. Wysokość odszkodowania wynosi odpowiednio:
a) w przypadku, gdy Awaria obejmuje wszystkie usługi, kwotę równą 1/30
Opłat, należnych za ostatni Okres rozliczeniowy;
w przypadku, gdy Awaria obejmuje niektóre usługi, z których korzystał
Abonent, kwotę równą 1/30 Opłat za dane usługi, obliczonych w oparciu
o formularz zapłaty lub fakturę za ostatni Okres rozliczeniowy, w którym
Abonent korzystał z danych usług.
3. Odpowiedzialność ITI Neovision nie obejmuje utraconych korzyści Abonenta.
Postanowienia ust. 2 powyżej nie dotyczą przypadków, gdy niewykonanie
lub nienależyte wykonanie usług nastąpiło z winy umyślnej ITI Neovision, kiedy
to Abonentowi przysługuje odszkodowanie na zasadach ogólnych.
4. Obniżenie kwoty Abonamentu zostanie uwzględnione w najbliższym Okresie
rozliczeniowym, po stwierdzeniu zgodnie z Regulaminem zasadności
roszczeń Abonenta.
5. ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za niezawinioną przez nią niedostępność
świadczonych usług, wynikającą z nieosiągnięcia przez nadawcę
programu parametrów technicznych umożliwiających prawidłowy odbiór
usług przez Abonenta.
6. ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za Usterki powstałe w Dekoderze,
Karcie dekodującej lub Zestawie antenowym z przyczyn leżących po stronie
Abonenta.

Rozdział XI. Rozwiązanie i zmiana Umowy

1. Jeżeli Umowa została zawarta na odległość, w przypadku nierozpoczęcia
świadczenia usług przez ITI Neovision w terminie 3 dni roboczych od prawidłowej
Instalacji urządzeń oraz otrzymania od Abonenta telefonicznego polecenia
Aktywacji lub w przypadku niewyrażenia przez Abonenta zgody na rozpoczęcie
świadczenia usług przed upływem terminu 10 dni od daty zawarcia Umowy
na odległość, Abonentowi będącemu osobą fizyczną, przysługuje prawo
odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, z obowiązkiem zwrotu na rzecz
ITI Neovision Dekodera, Karty dekodującej oraz udostępnionego Zestawu antenowego.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie z zastrzeżeniem, iż nie może
nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
2. ITI Neovision przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w sytuacji, gdy z powodu
braku polecenia Aktywacji ze strony Abonenta nie mogła aktywować
usługi bądź w przypadku braku możliwości świadczenia usług spowodowanego
brakiem warunków do prawidłowej instalacji urządzeń niezbędnych
do odbioru usług (Zestaw antenowy, Dekoder, Karta dekodująca). W przypadku
odstąpienia od Umowy uważana jest ona za niezawartą. Abonent zaś
ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić
to później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy) na rzecz ITI
Neovision Dekodera wraz z Kartą dekodującą i udostępnionym Zestawem
antenowym.
3. Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn z zachowaniem
3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Bieg terminu wypowiedzenia
rozpoczyna się w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego następującego
po dniu złożenia wypowiedzenia. Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie
listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej stronie Umowy.
Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może
nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy) na
rzecz ITI Neovision Dekodera wraz z Kartą dekodującą i udostępnionym Zestawem
antenowym.
4. W przypadku wypowiedzenia Umowy zawartej na czas oznaczony lub zawartej
w ramach oferty promocyjnej, ITI Neovision ma prawo żądać od Abonenta
odszkodowania w wysokości odpowiadającej sumie Abonamentów jakie
w braku wypowiedzenia, Abonent uiściłby na rzecz ITI Neovision przez okres
na jaki umowa została zawarta, lub też w przypadku wypowiedzenia przez
Abonenta umowy zawartej na warunkach promocyjnych odszkodowania
odpowiadającej wysokości udzielonej Abonentowi ulgi na warunkach określonych
w warunkach promocji.
5. ITI Neovision może rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym
w razie cofnięcia lub ograniczenia jej koncesji lub zezwolenia na
prowadzenie działalności.
6. ITI Neovision może zawiesić świadczenie usług w przypadku naruszenia
przez Abonenta postanowień Umowy lub Regulaminu w zakresie obowiązku
terminowego ponoszenia Opłat. W takim przypadku Abonentowi nie
przysługują wobec ITI Neovision żadne roszczenia. Wznowienie świadczenia
usług, może nastąpić po uregulowaniu przez Abonenta zaległych Opłat oraz
Opłaty odwieszającej wskazanej w Cenniku. W przypadku, gdy ITI Neovision
zawiesiła usługi z przyczyn leżących po stronie Abonenta, zaś Abonent nie
ureguluje całości zaległych Opłat, Umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu
po 30 dniach od daty zawieszenia usług, bez konieczności składania
przez ITI Neovision oświadczenia w tym zakresie.
7. ITI Neovision może rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym,
jeżeli Abonent wykorzystuje usługi świadczone przez ITI Neovision,
jak również udostępniony przez ITI Neovision Dekoder, Kartę dekodującą
lub Zestaw antenowy do celów niezgodnych z prawem, postanowieniami
Umowy, Regulaminu, Szczegółowych Warunków, warunków promocji oraz
w następujących przypadkach:
a) Abonent kopiuje programy w całości lub w części w zakresie niezgodnym
z Umową, w celach przekraczających zakres prywatnego użytku w szczególności,
jeżeli łączy z tym osiąganie jakiejkolwiek korzyści materialnej;
Abonent używa Dekodera, Karty dekodującej lub udostępnionego mu Zestawu
antenowego niezgodnie z Regulaminem, Umową, w szczególności
naraża te przedmioty na zniszczenie lub utratę;
c) Abonent wykorzystuje do odbioru usług Dekoder, Kartę dekodującą lub
udostępniony Zestaw antenowy, zarejestrowane na innego Abonenta, lub
przez innego Abonenta utracone lub skradzione;
d) Abonent używa jakichkolwiek urządzeń zakłócających prawidłowe działanie
Dekodera, Karty dekodującej lub udostępnionego Zestawu antenowego,
bądź też Abonent wykonuje jakiekolwiek czynności zakłócające
świadczenie usług przez ITI Neovision.
8. W przypadku wszczęcia w stosunku do Abonenta postępowania upadłościowego,
układowego, likwidacyjnego lub egzekucyjnego, Abonent zobowiązany
jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie ITI Neovision.
9. W przypadku wszczęcia wobec Abonenta postępowania upadłościowego,
układowego, likwidacyjnego lub egzekucyjnego ITI Neovision ma prawo zawiesić
świadczenie usług na rzecz Abonenta, uzależnić dalsze świadczenie
usług od złożenia przez Abonenta stosownego zabezpieczenia, jak również
rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym.
10. Jeżeli w czasie, na który została zawarta Umowa, ITI Neovision podwyższy
ceny świadczonych przez siebie usług, z których Abonent korzystał, bądź też
dokona zmiany Regulaminu, Abonent ma prawo rozwiązać Umowę, składając
ITI Neovision pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu
braku akceptacji zmian Regulaminu lub cen, nie później niż 7 dni przed datą
wskazaną w powiadomieniu o zmianie cen lub Regulaminu. Brak pisemnego
oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację
zmian i kontynuowanie Umowy.
11. Umowa wygasa wskutek:
a) śmierci Abonenta;
wygaśnięcia koncesji lub zezwolenia ITI Neovision na prowadzenie działalności;
c) utraty bytu prawnego Abonenta niebędącego osobą fizyczną.
12. Z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy, ITI Neovision zaprzestaje
świadczyć na rzecz Abonenta usługi, Abonent lub jego następcy prawni
zobowiązani są do zwrotu na rzecz ITI Neovision Dekodera, Karty dekodującej
i udostępnionego Zestawu antenowego, zgodnie z postanowieniami
Regulaminu.
13. Po zakończeniu obowiązywania Umowy, w przypadku braku podstaw do zaspokojenia
z Kaucji roszczeń ITI Neovision, Kaucja lub jej odpowiednia niewykorzystana
część zostanie niezwłocznie zwrócona Abonentowi bez odsetek.

Rozdział XII. Wstrzymanie świadczenia usług

1. Na pisemny wniosek Abonenta, który nie złożył wypowiedzenia Umowy, nie
zalega z Opłatami, jak również nie korzysta z usług na podstawie Umowy zawartej
na zasadach promocyjnych, ITI Neovision może, raz w roku, wstrzymać
świadczenie usług na nie dłużej niż dwa Okresy rozliczeniowe. Wstrzymanie
świadczenia usług skutkować będzie od początku kolejnego Okresu rozliczeniowego.
Zawieszenie usług powoduje automatycznie przedłużenie Umowy
zawartej na czas oznaczony, o długość trwania zawieszenia usługi.
2. Za wstrzymanie świadczenia usług na życzenie Abonenta, ITI Neovision naliczy
Abonentowi Opłatę zgodnie z Cennikiem.
Rozdział XIII. Postanowienia końcowe i przejściowe
1. O zmianach Regulaminu Abonent zostanie poinformowany w formie pisemnej
z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu rozliczeniowego przed terminem
wprowadzenia tych zmian w życie.
2. Abonent może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę
spełniającą kryteria do zawarcia Umowy, wyłącznie za zgodą ITI Neovision
wyrażoną na piśmie.
3. Udzielenie zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających w Umowy
jest uzależnione od wywiązania się Abonenta ze wszystkich zobowiązań
wobec ITI Neovision.
4. Za przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy, ITI Neovision zastrzega
sobie prawo do pobrania Opłaty w wysokości określonej w Cenniku.
5. ITI Neovision zastrzega sobie prawo do powierzenia firmie windykacyjnej dochodzenia
należności od Abonenta, jak również przeniesienia tych wierzytelności
na rzecz osób trzecich.
6. W celu utrwalenia wniosków i oświadczeń składanych przez Abonenta, jak
również w celu należytego wykonania usług przez ITI Neovision, Abonent
wyraża zgodę na rejestrowanie rozmów telefonicznych prowadzonych przez
niego z Biurem Obsługi Klienta.
7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, Umowie, Cenniku, Szczegółowych
Warunkach lub warunkach promocji mają zastosowanie postanowienia
kodeksu cywilnego, Ustawy Prawo Telekomunikacyjne i inne powszechnie
obowiązujące przepisy prawa.
8. Do spraw wszczętych i niezakończonych przed wejściem w życie jakichkolwiek
zmian do treści Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu
obowiązującego w czasie wszczęcia tych spraw.
9. Jeżeli Regulamin wymaga doręczenia pisma, stronę uznaje się za powiadomioną
jeśli pismo zostanie wysłane na adres wskazany w Umowie lub zaktualizowany
zgodnie z postanowieniem Rozdziału III pkt 6 Regulaminu.
10. Regulamin obowiązuje od dnia 1 października 2006 roku.

Zarząd ITI Neovision Sp. z o.o.


Dostaliście przy zakupie swojej N regulamin do przeczytania przed podpisaniem umowy? bo ja cholera musialem podpisac a na oczy go nie widzialem. Model1-Gniezno
Aha, w sklepie mi mowili, ze nie ma roznicy czy podpisuje na 15 miesiecy czy dluzej, wiec moze wy wiecie po co te dwa terminy umów ?
Pozdr.

sorry za literowke w temacie
musiałeś podpisać
Raczysz sobie żartować? Nikt nikogo nie zmusza do podpisania umowy z enką

A 2 długości umów mogą być związane ze zmianą cen pakietów w przyszłym roku.


REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Rozdział VI. Opłaty – zasady naliczania, termin i sposoby płatności

[b]8. Abonent ma prawo uiścić Opłaty z góry za miesiące przyszłe, nie więcej niż
za 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych. Tego typu forma płatności gwarantuje
Abonentowi zachowanie wysokości uiszczonych Opłat na poziomie
obowiązującym w miesiącu dokonywania wpłaty.[b] Niniejsze postanowienie
nie będzie miało zastosowania w przypadku zmiany Opłat wynikającej ze
zmiany przez Abonenta Pakietu usług lub jeśli zmiana Opłat wynika z warunków
promocji.



nie wydaje wam się to podejrzane?????
ten pkt sugeruje że w przyszlości mogą być zmieniane ceny pakietów,choć nie jest to prost powiedziane




nie wydaje wam się to podejrzane?????
ten pkt sugeruje że w przyszlości mogą być zmieniane ceny pakietów,choć nie jest to prost powiedziane


buhahaha
a czy Ty czytales regulamin cyfry czy tez cp ?? bo po Twojej wypowiedzi mniemam ze nie

zreszta to jest standardowy punkt regulaminu we wszystkich przedsiebiorstwach swiadczacych uslugi.

Zaraz ktos napisze ze n chcialo nas oszukac zgodnie z regulaminem

lepsze niz program komediowy


buhahaha
a czy Ty czytales regulamin cyfry czy tez cp ?? bo po Twojej wypowiedzi mniemam ze nie

zreszta to jest standardowy punkt regulaminu we wszystkich przedsiebiorstwach swiadczacych uslugi.

Zaraz ktos napisze ze n chcialo nas oszukac zgodnie z regulaminem

lepsze niz program komediowy


Prawie Wszystkie firmy próbują oszukać swoich klientów zgodnie z regulaminem.

Byłoby miło gdyby ktoś zamieścił tutaj treść załącznika z wysokością kar umownych.

Podobno jest baaaardzo ciekawy.

[b]8. Abonent ma prawo uiścić Opłaty z góry za miesiące przyszłe, nie więcej niż
za 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych. Tego typu forma płatności gwarantuje
Abonentowi zachowanie wysokości uiszczonych Opłat na poziomie
obowiązującym w miesiącu dokonywania wpłaty.[b] Niniejsze postanowienie
nie będzie miało zastosowania w przypadku zmiany Opłat wynikającej ze
zmiany przez Abonenta Pakietu usług lub jeśli zmiana Opłat wynika z warunków
promocji.

Witam wszystkich.

przeciez jest wyraźnie i jasno napisane, ze jezeli ktos zapłaci za 12 m-cy z góry, to bez wzgledu na zmiany w opłatach, abonent nie musi nic dopłacać.

Jedynie jesli abonent zmieni pakiet na inny(czyt. drozszy) to bedzie musiał dopłacic mróznice. to samo dotyczy, ze jesli wykupimy usługe w jakiejs promocji i ta promocja sie skończy wczesniej niz okres za który zapłacilismy, to siła rzeczy musimy dopłacic do poziomu usługi jaka bedzie po zakończeniu promocji.
Ja przy podpisywaniu dostałem cały czterostronicowy regulamin, ale i tak go nie czytałem, bo sobie wczesniej w domu z strony n wydrukowałem i przestudiowałem.
Dostałem pocztą informację o zmianie regulaminu/cennika, która ma mieć miejsce w najbliższym czasie. Dostałem czas do bodaj 20go czerwca na zapoznanie się. Na pierwszy rzut oka nie widzę większych różnic. Ktoś może to przeglądał i trafił na jakieś haczyki?

Przy okazji jeśli ktoś ma umowę na czas określony to może skorzystać z tego faktu i zrezygnować z umowy bez konsekwencji finansowych.

Dostałem pocztą informację o zmianie regulaminu/cennika, która ma mieć miejsce w najbliższym czasie. Dostałem czas do bodaj 20go czerwca na zapoznanie się. Na pierwszy rzut oka nie widzę większych różnic. Ktoś może to przeglądał i trafił na jakieś haczyki?

Przy okazji jeśli ktoś ma umowę na czas określony to może skorzystać z tego faktu i zrezygnować z umowy bez konsekwencji finansowych.


dodano pozycję nfilm (od września) jako opcję premium - 20 zł
nVod - 10 zł (dla posiadaczy nfilm - gratis)
obecne HBO+Cinemax - zastąpiono nazwą MaxPack
obecne VOD (PB+NScreen) zastapione nazwą MixVod
modyfikacja pakietów (wyłączenie) - bez opłat

termin na rezygnację do 24.06, ogólnie zmiany z tych korzystnych dla abonentów, jest okazja zrezygnować i wziąć nową promocję bo jak zwykle dla stałych abo ciekawych ofert brak, poza megaofertą utrzymaniową dla dwupakietowców (trzeba się upomnieć) - do końca roku wszystkie pakiety za 38PLN, od nowego roku można wrócić do dwóch pakietów
Możesz napisać coś więcej o tej promocji dla dwupakietowców? Na stronce nie widziałem jej... jakie warunki trzeba spełnić? Akurat mam dwa pakiety i umowę na czas nieokreślony. Dlatego myślę nad zakończeniem umowy i zawarciem nowej... Ciekawi mnie jeszcze czy rezygnując teraz z umowy przy okazji zmiany regulaminu trzeba czekać 3 miesiące (okres wypowiedzenia)?
Dzwoniłem przed chwileczką na pary line, bo jedną z umów mam dwu pakietową (czas określony do 15.07). Pani zaproponowała mi ofertę wszystkie pakiety do 4 miesięcy za 48 zł, po tym okresie przechodzę na standardowe 3 pakiety płatne po 16 zł. Pakiet "informacja i rozrywka" gratis. Czyli mój abonament wyniesie 48 zł. Umowa przedłuża się automatycznie o kolejne 12 mcy. Jakby nie patrzeć, promocja polega na tym, aby w efekcie abonent płacił wyższe rachunki. Dla mnie (starego handlarza) to zwykłe "plewy". Mogę płacić mniej, albo tyle samo, dostając więcej.Wtedy nazwę to PROMOCJĄ.
Mój "diler", od drugiej umowy, "kusi" mnie zamianą n recordera na Cyfrę. Korzystając z możliwości wypowiedzenia umowy (zmiana regulaminu) proponuje mi Cyfrę z montażem czegoś na kształt multiromu (podłączenie do jednego dekodera kilku TV z możliwością oglądania różnych programów).

Z tego wszystkiego zrobię taki "myk", że zostawię sobie boxa, a później domówię nfilm (może będzie jakaś promocja na poczatek). N recordera rzeczywiście zamienię na Cyfrę.

Możesz napisać coś więcej o tej promocji dla dwupakietowców? Na stronce nie widziałem jej... jakie warunki trzeba spełnić? Akurat mam dwa pakiety i umowę na czas nieokreślony. Dlatego myślę nad zakończeniem umowy i zawarciem nowej... Ciekawi mnie jeszcze czy rezygnując teraz z umowy przy okazji zmiany regulaminu trzeba czekać 3 miesiące (okres wypowiedzenia)?
Rezygnację w związku ze zmianą regulaminu i brakiem akceptacji zmian można złożyć do 24 czerwca a skutkuje ona z końcem obowiązywania starego regulaminu czyli z 30 czerwca. Czyli od 1 lipca jest człowiek wolny i może brać nową ofertę. Ja wypowiadam też teraz umowę i biorę promocję prezenty, która jest tylko on-line.

Nt tej promocji dla dwupakietowcow pisał przedstawiciel enki na forum TNG i kilka osób, które z niej skorzystalo. Mozna ją sobie załatwić tylko przez partyline. Aktualnie wszelkie teksty na jej temat sa kasowane niemal natychmiast, bo to niby tajna promo oferowana w ostateczności a przedstawiciel enki z publikacją informacji o niej nieco przesadził i wyrwał się przed szereg. Aktualnie czekam na skan tej informacji od znajomego, który zdążył zrobić screena tego tematu. Jak dostanę to wrzucę.
No fajno. eŃka nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
Teraz jeszcze "tajna łamana przez poufną" promocja dla stałych abonentów. We "współpracy" z UOKiK zmienili regulamin, który daje podstawę do oziębłego pożegnania. Zamiast zareagować ofertą lojalnościową kolejny raz jawnie prezentują swoje stanowisko wobec abonentów... Wielokrotnie przedstawiałem na forum moje krytyczne stanowisko wobec tego operatora. Nie było to krytykanctwo, tylko rzeczowa analiza arogancji. Większość zarzutów została potwierdzona przez UOKiK, część pozostaje nadal analizowana (opieszałe działanie BOKu).
Jak widać z powyższego (post Elendil) układanie się eŃki z UKOiK ma na celu uniknięcie płacenia kar finansowych, o zmianie polityki wobec swoich klientów NIKT NAWET NIE POMYŚLAŁ. To jest chora struktura i chyba niereformowalna.

Właśnie zamówiłem tą "tajną" promocję. Nie było z tym żadnych problemów. Dzięki za informacje!

Swoją drogą dość dziwna ta promocja... rozumiałbym jej sens gdyby nowy regulamin wymuszał posiadanie trzech pakietów...
Przeciez bez problemu mozna wziasc promocje PREZENTY.Przez pol roku placi sie 68 zl z vod.Do 2 miesiecy HBO,Cinemac i Filmbox gratis Po pół roku trzeba tez wybrać 3 pakiety
sharan, odnośnie której wypowiedzi ta informacja?

PS: Ta promocja jest tylko dla nowych abonentów, poza tym wymusza potem posiadanie 3 pakieów.

Właśnie zamówiłem tą "tajną" promocję. Nie było z tym żadnych problemów. Dzięki za informacje!

Swoją drogą dość dziwna ta promocja... rozumiałbym jej sens gdyby nowy regulamin wymuszał posiadanie trzech pakietów...


Ano dziwna, ale jak jest, to trzeba korzystać

Cieszę się, że mogłem pomóc
Sober lub Elendil, możecie wrzucić hasło tej tajnej promocji. Jestem dwu pakietowcem i jeżeli chciałbym trzeci pakiet, to pewnie dawno bym go sobie zamówił. Nie lubię takiego "marketingu" kiedy sprzedawca lepiej wie, czego mi potrzeba.
Tak jak pisałem wyżej - nie miałem żadnych problemów z zamówieniem tej promocji. Opisałem tylko o jaką promocję mi chodzi i gość po chwili powiedział "tak, oczywiście mogę ją panu włączyć". Nie było żadnych tajnych haseł i odzewów

Przy wcześniejszej zmianie regulaminu też brałem promocję lojalnościową...
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeszcze dziś zadzwonię na party line. Zobaczymy...
Okazuje się jednak, że marketing ma w poważaniu "stałych" abonentów. Dla mnie promocji "prezenty" nie przewidziano i żaden argument, z mojej strony, tego nie zmieni. Zatem wypowiedzenia pozostają w mocy. Może za kilka tygodni "wrócę" do eŃki, a wtedy proszę uprzejmie: 6 mcy wszystkie pakiety za 38 zł. Teraz przeprowadzić tego nie można.
No cóż - tego faktycznie nie rozumiem. Jak się skończy okres umowy powinni nie robić łaski i umożliwić przedłużenie i skorzystanie z promocji dla nowych abonentów. Tak jak to ma miejsce w sieciach komórkowych. Bez sensu jest odsyłać boksa i zamawiać na nowo...
Istotnie jest to bez sensu. Dodatkowo elektronicznie zgłosiłem swoje uwagi do BOKu (ciekawe co odpowiedzą). Zauważcie jakie jest to generowanie kosztów i procedur. Ja odnoszę boxa do punktu obsługi. Oni wysyłają go na serwis (koszt przesyłki z ubezpieczeniem, serwis, wymiana baterii itp, sporządzenie protokołu przyjęcia, listy przewozowe etc).
Następnie sobie zamawiam nowego boxa. Przysyłają gratis (kurier), w tej promocji nie płacę również za aktywację. Dodatkowo, ktoś zakłada "nowe" konto abonenckie, sporządza i kontroluje pakiecik dokumentów.
Przecież to jest nadzwyczajny objaw zaniku fałd mózgowych. Wystarczy powiedzieć, że abonenci mają takie same prawa w korzystaniu z promocji, jak "nowi" klienci. Czy to jest takie trudne do wymyślenia.
Jak pisałem powyżej, zgłosiłem elektronicznie uwagi o ograniczeniu promocji "Prezenty" do BOKu eNki. Odpowiedzieli. Tekst jest długawy, ale postanowiłem przytoczyć go w całości:

Witam,

Informuję Pana, iż oferta programowa telewizji nowej generacji n jest szeroko prezentowana
w mediach, ponadto w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży dostępne są wszelkie materiały reklamowe dotyczące ofert kanałów, dostępnych w pakietach tematycznych telewizji nowej generacji n. Informacje, dotyczące szczegółów oferty programowej, w tym także obowiązujących promocji, zawarte są również na stronie internetowej www.n.pl, tak więc Klienci moją możliwość zapoznania się ze wszystkimi niezbędnymi informacjami przed podpisaniem umowy.
Pragnę również poinformować, że ITI Neovision jest świadoma faktu, iż nasi Abonenci posiadają indywidualne, niejednokrotnie ściśle profilowane zainteresowania i pasje, a tym samym oczekują realizacji różnego rodzaju projektów i dostępu do różnorodnej oferty programowej. Sugestie Abonentów telewizji nowej generacji n pozwalają te oczekiwania wyraźnie określić i są dla nas wskazówką, jak jest oceniana oferta telewizji i jej dotychczasowe inicjatywy. Nasi Abonenci są więc dla nas Partnerami w dialogu, współautorami koncepcji, które telewizja n stara się dla ich zadowolenia jak najszybciej wdrażać. Dziękuję zatem za wszelkie uwagi, które zostały nam przekazane.

W celu usprawnienia procedury realizacji przyszłej korespondencji e-mailowej zachęcamy do pozostawienia swojego adresu e-mail w Interaktywnym Systemie Abonenta telewizji nowej generacji n nBOK (https://nbok.n.pl/selfcare/ ).
Użycie funkcji RE (odpowiedz) pozwoli na zachowanie ciągłości korespondencji.
Zachęcam również do pozostawienia swojego adresu e-mail pod adresem http://e-magazyn.n.pl zapewni to możliwość otrzymywania bezpłatnego e-magazynu, zawierającego aktualności ze świata n .

Po przeczytaniu powyższego przypomniał mi się monolog Jana Kobuszewskiego, który namiętnie wpisywał swoje reklamacje do Książki skarg i zażaleń. Zawsze otrzymywał odpowiedź i zawsze tej samej treści, która w żaden sposób nie wiązała się z treścią zgłaszanego problemu.
Tyle, tylko że rzecz działa się w czasach "głębokiej komuny"

Przygód ciąg dalszy... Pewnie ktoś zwróci mi uwagę, że zawracam swoimi problemami doopę.
Otóż, jedna z aktywacji wygasła 30.06. Dziś odniosłem rekorder do punktu obsługi. Niestety nie przyjęli, bo w eŃce reorganizacja (trwa od 3 dni, wczoraj miała się skończyć). Nowego boxa zamówiłem przez stronkę. Pojawił się komunikat, że zamówienie nie może zostać zrealizowane - moje konto jest "obciążone" dwoma aktywacjami, na trzecią aktywację trzeba uruchomić specjalną procedurę. Procedury uruchomić nie można, bo system się "przewrócił". Na szczęście na drugim boxie mam jeszcze sygnał do 14 lipca. Mam nadzieję, że do tego czasu uruchomię nowego boxa z promocją.
Ostatnie takie zamieszanie było przed świętami Bożego Narodzenia, w jeszcze wcześniej przed Olimpiadą. Wygląda na to, że porządkowanie, przez zamieszanie odbywa się w eŃce w systemie półrocznym

Czy pamiętacie może jaki jest maksymalny czas oddania sprzętu po wygaśnięciu umowy - gdzieś mi podziało umowę i nie mogę tego znaleźć...

pzdr
Sam właśnie zmieniam umowę i o ilę się nie mylę to jest 14 dni.
Dziękuję. Sami zadzwonili i potwierdzili 14 dni. Coś tam mamrotali o promocjach ale podziękowałem. Jakość tunera i nadawania jest odpowiednia dla drugiego TV do sypialni ale nie na 52"...

pzdr
Niestety masz rację. Jakość przekazu na eŃce pogarsza się "lawinowo". Do tego dochodzą ciągłe wpadki w obsłudze klienta, które nie powinny mieć miejsca - wyłączenie systemu na 4, czy nawet pięć dni.
Jedną z aktywacji zamieniłem na ofertę konkurencji (nie będę pisał czyją, aby nikt nie zarzucił mi "kupczenia), drugą kontynuuję z promocją "prezenty". Chcę mieć szansę poznania oferty nFilm. Jeżeli ten projekt też runie, to w eŃce nikt już mnie nie zatrzyma.
Witam
Chciałem zapytać was może rozwiejecie moje wątpliwości.

Podpisałem z N umowę na 24 miesiące 17-12-2008 roku Pakiety ,informacja i rozrywka", "style moda muzylka" "kultura nauka świat" "Sport i motoryzacja" "hity filmowe" "dzieci"
+ Opcje dodatkowe Filmbox Cinemax i HBO
Opłata aktywacyjna 0 zł.
Bez anteny sam dekoder

I tak czytam ten regulamin dokładnie i wychodzi mi na to że jak chce zerwać umowę to muszę im zapłaci za wszystkie miesiące następne w których nie chce mieć dekodera (lekko idiotyzm to po co mi zrywać nie mieć nic i za to płacić jeszcze ?) .

Dlatego chcę was zapytać jakie "kary" opłaty poniosę za zerwanie umowy przed końcem umowy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl