Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam.
Dziś dotarł do mnie w/w model TV. Na stronie sklepu było napisane pod opisem TV "Karta Gwarancyjna Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.". Mam jakąś gwarancje, ale nie wygląda mi ona na gwarancję Polską, bo mam coś takiego jak "warranty card" w którym nie ma niczego po Polsku. W "dealers stamp & signature" nie ma niczego, a z boku jest napisane "Samsung European bloc warranty". Czy to oznacza, że gwarancja jest europejska ?
Mam gwarancje sklepową, ale ta jak wiadomo nie jest żadna gwarancją. Proszę o pomoc osoby, które mają zamówione samsungi przez internet z gwarancją Polską.
Co ciekawe w dzisiejszym dniu na stronie sklepu nie ma w ofercie już owego modelu. Nie ma po nim żadnego śladu.
Uniwersalna "Karta Gwarancyjna" Samsung Polska powinna wyglądać mniej więcej tak:
Druga strona zawiera bardzo długa listę warunków gwarancji, okresy gwarancyjne dla poszczególnych urządzeń oraz wykaz punktów serwisowych.
Znalazłem taką, która była przyklejona osobno z boku pudełka.
Mam pytanie odnośnie samego TV. Znalazłem wypalony pixel, czy można to reklamować ?
Musisz poczekac jeszcze na 5 martwych pikseli, dopiero od 6 - ego mozna reklamowac u Samsunga.
Musisz poczekac jeszcze na 5 martwych pikseli, dopiero od 6 - ego mozna reklamowac u Samsunga.
jeśli kupiłes przez internet to masz 10 dni od zakupu na odesłanie do sklepu bez podania przyczyny i ządania zwrotu pieniędzy, pisz pismo : proszę o zwrot kwoty ...... za TV .... gdyż rezygnujesz zx zakupu , ale pokrywasz koszty
Znalazłem taką, która była przyklejona osobno z boku pudełka.
Mam pytanie odnośnie samego TV. Znalazłem wypalony pixel, czy można to reklamować ?
oczywiście że tak ja reklamowałem 656 martwy pixel 15 cm od lewej strony , wymieniono matrycę w pięć dni pozdrawiam kasmir1