ďťż

SHARP LC-32X20E

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

2.04.2008 roku zakupiłem LCD SHARP LC-32X20E

wiedziony wieloma recenzjami, opiniami i testami, dałem się skusić na tenże model telewizora

w okolicach połowy-końca lutego 2010r, czyli jeszcze w okresie gwarancyjnym (gwarancja SHARP 24 miesiące) zaczęły się dziać dziwne rzeczy z obrazem...

zgłosiłem usterki do SHARPA wg zaleceń z karty gwarancyjnej dnia 1.03.2010r.

"....
Witam,
zgodnie z zaleceniami uzyskanymi na Infolinii Sharp PL, w kwestii usterki telewizora LCD model LC-32X20E, przesyłam zdjęcia obrazu wyświetlanego przez ten TV. Prawa połowa ekranu oraz pionowy pas o szerokości ok 3 cm na lewej częsci ekranu, "świecą" na różowo, tzn. na wyświetlanym obrazie jest widoczna taka "nakładka". Przy zmianie wyswietlanego obrazu z jasna zawartością na ciemną pozostają "cienie" widoczne na załączonych fotografiach. Pojawiają się różowe przebarwienia, w miejscach gdzie jest czarny kolor. Różnych trybach obrazu i niezależnie od urządzenia z jakiego jest przesyłany obraz

....."

poniżej kilka zdjęć przedstawiająctch powyższe



















w wyniku tego sprzęt spędził tydzień w Ducat-Serwis w Lublinie

wrócił z adnotacją ODBIORNIK TELEWIZYJNY SPRAWNY

jednak okazało się że jest zupełnie inaczej, co prawda coś pokombinowali z ustawieniami, ogólnie wszystkie tryby fabryczne obrazu stały się "CIEMNIEJSZE", jako dodatkowe atrakcje zaczęły się pojawiać różowe chmurki w miejscach gdzie powinien być CZARNY kolor....

kolejne zgłoszenie do SHARP 22.04.2010r.

o poniższej treści:

"...
zgodnie z piątkową rozmową dotyczącą w/w telewizora załączam fotografie obrazujące funkcjonowanie TV na ten moment.
Jak widać, stan od momentu poprzedniego zgłoszenia, w nieznacznym stopniu uległ zmianie, pas przy lewym brzegu ekranu "czasowo zanika", ale jak widać na załączonych fotografiach - nie na stale...

Prawa połowa ekranu oraz czasowo pojawiający się pionowy pas o szerokości ok 3 cm na lewej częsci ekranu, "świecą" na różowo, tzn. na wyświetlanym obrazie jest widoczna taka "nakładka" widoczna wyraźnie na obrazie o ciemnej zawartości. Przy zmianie wyswietlanego obrazu z jasna zawartością na ciemną pozostają "cienie" widoczne na załączonych fotografiach. Pojawiają się różowe przebarwienia, w miejscach gdzie jest czarny kolor. Różnych trybach obrazu i niezależnie od urządzenia z jakiego jest przesyłany obraz.

...."

poparte fotkami poniżej....





















tutaj musiałem czekać tydzień ta podjęcie decyzji co do dalszego postepowania ze strony SHARP

początkowo dostałem informację, że jest decyzja o wymianie uszkodzonego telewizora, ze wskazaniem bym już osobiście kontaktował się z Serwisem, gdyż ten będzie przeprowadzał całą operację, Niezwłocznie skontaktowałem się z Serwisem, gdzie wbrew uzyskanym wcześniej informacjom, dowiedziałem się, że nie ma dyspozycji wymiany, tylko naprawa. Zdezorientowany zupełnie sprzecznymi informacjami, zadzwoniłem na Infolinię SHARP, gdzie tym razem, od tej samej osoby otrzymałem informację, potwierdzającą stanowisko Serwisu, rzekomo została zmieniona dyspozycja w kwestii mojego telewizora!!!
Serwis miał naprawiać usterkę, której wcześniej nie był w stanie naprawić, więc cała sytuacja jest dla mnie całkowicie niezrozumiała biorąc pod uwagę jakość usług w/w Serwisu.

W trakcie tamtej rozmowy pracownica Infolinii poinformowała mnie, że serwis musi zabrać telewizor, sprawdzi postara się naprawić, a jeśli nie będzie możliwości lub będzie ona ekonomicznie nieuzasadniona, sprzęt zostanie wymieniony na nowy, w przypadku gdyby okazała się wadliwą matryca, wtedy również dojdzie do wymiany urządzenia, gdyż taka jest polityka firmy SHARP w kwestii matryc i kosztów ich wymiany.

po prawie 2 tygodniach zadzwoniła do mnie pracownica HELPLINE SHARP z informacją, że dnia kolejnego Serwis będzie wymieniał matrycę w moim wadliwym telewizorze! Na moje pytanie, jak się ma w takim wypadku to działanie do polityki firmy SHARP w kwestii ekonomicznej bezzasadności wymiany matryc, otrzymałem odpowiedź, iż w tym akurat wypadku matryca będzie jednak wymieniana.

Kolejnym moim krokiem był telefon do CENTRALNEGO SERWISU SHARP SPRZĘTU AV. Zadzwoniłem z pytaniem o koszty wymiany uszkodzonej matrycy w telewizorze SHARP LCD LC-32X20E, na co uzyskałem informację, że nie wymienia się uszkodzonych matryc, bo koszt całej operacji przekracza wartość nowego sprzętu, po prostu jest to ekonomicznie nieuzasadnione.

w zwiazku z powyzszym skierowalem sie z prosba o wyjasnienie zasadnosci wymiany, na co uzyskalem odpowiedz:

"....
Dziekujemy za Pana zapytanie E-Mailowe.

Nie wymieniamy matryc, jezeli jest to uszkodzenie mechaniczne ( np. pobita
matryca ).

Na czesci dajemy 6 miesiecy gwarancji.

..."

na mojego maila o poniższej treści:

"....
zwracam się z uprzejmą prośbą o precyzyje wyjaśnienie zasad "wyminany"
bądź też nie.....matryc w LCD SHARP, gdyż wkrada się tu jakaś ogromna
nieścisłość,
zaś Pani odpowiedź ma wyraźnie na celu zbycie klienta.

Zgodnie z zapisami w karcie gwarancyjnej pkt. 5.3 oraz 4.5 gdzie wyraźnie
napisane jest że GWARANCJA NIE OBEJMUJE usuwania m.in. uszkodzeń
mechanicznych, a stwierdzenie takowego jest jedną z głównych przyczyn
UTRATY GWARANCJI.

Jak więc USZKODZENIE MECHANICZNE matrycy może skutkować wymianą TELEWIZORA
na GWARANCJI!

proszę o wyjaśnienie

..."

nie uzyskałem odpowiedzi...

tym razem TV spędził bite 2 tygodnie w serwisie, wymieniono matrycę jak już pisałem wyżej....

efekt... cóż..... różowy na połowie ekranu zniknął ale sprzęt nie został do końca naprawiony, co widać na poniższych fotkach...



















































zaznaczony pasek, po przewinięciu fragmentu nie wygasza sie przez reszte filmu, chyba że caly ekran wypełni jasny kolor...

















więc natychmiast 3 zgłoszenie o treści:

"...
zgodnie z wczorajszą rozmową i zgłoszeniem telefonicznym przesyłam fotografie w/w telewizora

jak widać usterka zgłaszana 01.03.2010 jako: "...Przy zmianie wyswietlanego obrazu z jasna zawartością na ciemną pozostają "cienie"...."

oraz ponowione dnia 22.03.2010 jako: "...Przy zmianie wyswietlanego obrazu z jasna zawartością na ciemną pozostają "cienie" ...." tutaj już po pierwszej serwisowej naprawie,

w dalszym ciągu występuje.... żeby ułatwić rozpoznanie zaznaczyłem kolorem czerwonym - obwódką - na fotografiach,

dodatkowo na fot. widac przeklamanie kolorow, rozowy pas w poprzek ekranu wynikajacy prawdopodobnie z jakiegos problemu z wyswietlaniem okreslonych barw....

W związku z tym że jest to już trzecie zgłoszenie dotyczące TEJ SAMEJ USTERKI w TYM SAMYM TELEWIZORZE, usterki nie usuniętej, od momentu pierwszego zgłoszenia dn. 1.03.2010r, co wyraźnie świadczy o niemożliwości usunięcia jej przes Serwis, proszę a wręcz żądam wymiany Telewizora na NOWY!!!

..."

po 5 dniach dostałem maila z odpowiedzią na moje ZGŁOSZENIE:

"...
Dziekujemy za Pana zapytanie E-Mailowe.

Przesylamy Panu orzeczenie wystawione przez serwis, w ktorym to
stwierdzono, iz odbiornik jest w pelni sprawny technicznie.

..."

treść orzeczenia:

"....
Wyżej wymieniany sprzęt był naprawiany w naszym serwisie z tytułu reklamacji gwarancyjnej.... Naprawa polegała na wymianie kompletnego panela LCD...Po wymianie przeprowadzono testy parametrów elektrycznych i funkcjonalnych z wykorzystaniem sygnałów testowych z generatora telewizyjnych obrazów kontrolnych, a także przy podłączeniu lokalnej sieci kablowej i odtwarzacza Blu-ray. Wykonano test jednolitości tła przy wykorzystaniu statycznych plansz testowych otrzymanych z generatora telewizyjnych obrazów kontrolnych (wejście w.cz. i m.cz.). W trakcie wykonywania czynności diagnostycznych nie zauważono żadnych nieprawidłowości i po przeprowadzeniu testów serwis stwierdza iż odbiornik jest w pełni sprawny technicznie.
....."

na moje pytanie co dalej, dostałem odpowiedź, że to koniec postępowania firma SHARP nie podejmie jakichkolwiek działań więcej w tejże sprawie, skoro Serwis wystawił taką opinię to nie ma powodu zaś to co występuje na ostatnich przesłanych przeze mnie zdjęciach, to nic nienormalnego tylko właściwe działanie TV, to nie jest wada !!!

trudno mazaki pojawiające się na obrazie i utrzymujące się nieraz do momentu wyłączenia odbiornika określić jako normalne funkcjonowanie....

firma SHARP krótko mówiąc nie chce się wywiązać ze zobowiązań, które sama zawarła wobec klienta w dostarczonej do sprzętu karcie gwarancyjnej

CO MOŻE BYĆ POWODEM TAKIEGO WYŚWIETLANIA OBRAZU??? JAK DALEJ POSTĄPIĆ??? PROSZĘ O POMOC...




CO MOŻE BYĆ POWODEM TAKIEGO WYŚWIETLANIA OBRAZU??? JAK DALEJ POSTĄPIĆ??? PROSZĘ O POMOC.. powodem jest ustawienie na maksa redukcji szumów DNR. Wyłacz lub ustaw na niski, z tym, ze na "niski" w zalezności od źródła może tez sie to czasami pojawiać(to zaznaczone na ostatnich obrazkach czerwona linią).
redukcja szumów nie jest włączona....

redukcja szumów nie jest włączona....

Napisz odwołanie od decyzji ich ekspertyzy i oddaj ponownie TV do serwisu. Oddając do serwisu poproś o sprawdzenie TV i pokaż jego wady najlepiej w porównaniu do innego sprawnego telewizora. Miej świadka i rób zdjęcia.
Poproś o pomoc Rzecznika Praw Konsumenta. Weź prawnika, który napoisze Ci soczyste pismo powołując się na tysiące paragrafów. Zagroź mediami i opublikowaniem historii w internecie (co właśnie robisz).
W ostateczności niestety Sąd.

Pozdro


A może spróbujesz zaprosić serwisantów do domu - niech sami zobaczą (w obecności świadków) o co chodzi i potwierdzicie całość protokołem z oględzin wraz z zdjęciami? Wyeliminujesz w ten sposób ewentualne błędy w ustawieniach, może kable? U mnie było podobnie (ale w znaaaaacznie mniejszej skali) - jak miałem na maxa ustawioną ostrość. Ale powidoki nigdy nie pojawiały się. Dla mnie (laika) to nie jest matryca tylko albo sterowanie elektronczne albo odświeżanie walnięte.

pzdr
ja mam taki sam objaw przy odtwarzaniu plików .mkv i na maxa ustawiony DNR. (menu>opcje>DNR>wysoki). Przy "niski"(korzystam na co dzień) prawie nie widać(widoczne przy oglądaniu pod kątem i przy ciemnych scenach, a szczególnie po przejściu z jasnej na ciemną). Przy opcji "wył" problem nie istnieje.

ja mam taki sam objaw przy odtwarzaniu plików .mkv i na maxa ustawiony DNR. (menu>opcje>DNR>wysoki). Przy "niski"(korzystam na co dzień) prawie nie widać(widoczne przy oglądaniu pod kątem i przy ciemnych scenach, a szczególnie po przejściu z jasnej na ciemną). Przy opcji "wył" problem nie istnieje.

jak pisałem... DNR wyłączony, a "powidoki" występują w zasadzie niezależnie od źródła wyświetlania

urządzenia źródłowe:
PS3 (Hdmi), SHARP HP20S (Hdmi/Component), PC (Hdmi), N-ka (Hdmi)

i niezależnie od użytego kabla....

jak pisałem... DNR wyłączony, a "powidoki" występują w zasadzie niezależnie od źródła wyświetlania

ale ja nie twierdze, że masz go włączonego. Piszę, że u mnie takie cos jest jak mam włączony DNR na maxa.
Zrób tak jak @nowy66 napisał.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl