Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Firma Sony zachęcona sukcesem jaki odniosły jej TV LCD pod marką Bravia, zamierza w najbliższym okresie skoncentrować się jeszcze bardziej na tej technologii, rezygnując równocześnie ze wsparcia technologii plazmowej.
W roku 2005 łączna sprzedaż telewizorów ze znakiem Sony osiągnęła wartość 7,9 mld$ co stanowiło 12,4% całkowitej sprzedaży firmy.
W roku 2005 wśród telewizorów pierwszą pozycję, jeśli chodzi o sprzedaż, zajęły jeszcze urządzenia z kineskopami CRT, których sprzedano 6,8 mln sztuk, na drugim miejscu uplasowały się TV LCD ze sprzedażą 2,8 mln sztuk, trzecie miejsce objęły telewizory wykorzystujące tylną projekcję LCD, których rozeszło się 10,5 mln sztuk natomiast dopiero czwartą i ostatnią lokatę zajęły telewizory plazmowe, których Sony sprzedało zaledwie 0,1 mln sztuk.
Wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w skali rocznej wykazują TV LCD - 180 % i RPTV - 62%, natomiast sprzedaż TV CRT i plazm była słabsza niż przed rokiem. Również w nadchodzącym roku TV LCD i RPTV mają mieć bardzo wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży, te pierwsze o ponad 100% a drugie o 70%.
Mimo wszystko bardzo ciekawe jest to dlaczego firma Sony całkowicie zrezygnowała z walki na dużym bo aż niemal dwunastomilionowym (w roku 2006) rynku ekranów plazmowych. A może to poprostu błąd marketingowy.