Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam wszystkich i prosze o pomoc. Kupilem WD TV Live HD Media Player w znanym sklepie internetowym, pierwsze podlaczenie i zonk - nie dziala!!!
Mruga tylko dioda zasilania a na ekranie tel. pojawia sie plansza z logo ''WD TV Live HD Media Player'' i zero jakiejkolwiek reakcji.
Na pilota nie reaguje, na podlaczanie HDD lub pendrive tez nie.
Troszke poczytalem na zachodnich forach o identycznym zachowaniu playera i z tego co zrozumialem to jedynie odeslac na serwis.
Nie wiem co lepiej zrobic, czy oddac w ramach odstapienia od umowy w ciagu 10 dni od zakupu, czy wyslac w ramach gwarancji - tylko gdzie jest serwis gwarancyjny w Polsce? A przez sklep internetowy zajmie to wieki...
w ciągu 10 dni mozesz oddać w stanie niezmienionym tzn ze sprzedawca ma prawo odmowic przyjecia towaru ktory byl odpalany
...''To prawo 10 dni na „ochłonięcie” umożliwia nam sprawdzenie produktu, wypróbowanie, ale nie użytkowanie! Towar powinien zostać zwrócony
w stanie niezmienionym.''
Dzwoniem dzis do rzecznika konsumentow i on stwierdzil ze w ramach wyprobowania mozna rozpakowac i podlaczyc urzadzenie aby je wyprobowac ale tak aby nie nosilo ono oznak uzytkowania.
W sumie to troszke pogmatwane. Najwyzej, jak mi nie uznaja odstapienia od umowy to pojdzie jako na wadliwy na gwarancje.
...''To prawo 10 dni na „ochłonięcie” umożliwia nam sprawdzenie produktu, wypróbowanie, ale nie użytkowanie! Towar powinien zostać zwrócony
w stanie niezmienionym.''
Dzwoniem dzis do rzecznika konsumentow i on stwierdzil ze w ramach wyprobowania mozna rozpakowac i podlaczyc urzadzenie aby je wyprobowac ale tak aby nie nosilo ono oznak uzytkowania.
W sumie to troszke pogmatwane. Najwyzej, jak mi nie uznaja odstapienia od umowy to pojdzie jako na wadliwy na gwarancje.
zwracaj to dziadostwo do sklepu ! nie zgadzaj się na gwarancję bo będziesz się bujał z tym, nie wiem ale wiele osób ma problemy z nowym WDTV Liive, dlatego zamówiłem Xtremera
Skontaktowałem się ze sklepem w sprawie zwrotu odtwarzacza i otrzymałem takie oto warunki:
Witam
Oczywiście konsument może dokonać zwrotu towaru na zasadzie zwrotu w 10 dni na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Warunki zwrotu:
Zgłoszenie zwrotu winno być złożone przez stronę internetową lub na piśmie.
Numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot zapłaconej kwoty należy w celu przyspieszenia procedury wypłaty zwrotu zapłaconej ceny na adres zwroty
Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania to jest zwrócony w stanie niepogorszonym.
Przesyłkę ze zwracanym towarem należy dostarczyć na własny koszt na adres:
Do przesyłki należy dołączyć fakturę zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny i oświadczenie odstąpienia od umowy (przesyłam w załączeniu).
Warunki przyjęcia zwrotu towaru:
- Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.
- Sprzęt nie może być uszkodzony i przekazany w stanie niezmienionym
To w sumie pozostaje mi naprawa, wymiana na nowy lub zwrot kasy ale tylko w ramach gwarancji - co lepiej wybrać?
Ciekawe, czy spotkał się ktoś już z taką usterką playera jak ja wyżej opisałem...
- Towar powinien być sprawny technicznie i nie posiadać wad.
Towar wadliwy nie możemy zwrócić w terminie 10 dni od dnia wydania towaru.
- Wysłać można towar do nas - na własny koszt - KURIEREM - pod wyżej wskazany adres.
Jeżeli w/w warunki nie będą spełnione zostanie potracona część kwoty za zwrot niepełnowartościowego sprzętu lub przedmiotowa firma odmówi uznania zwrotu.
Przesłane odstąpienie od umowy bez czytelnego podpisu jak również odstąpienie od umowy po przez wysłanie odstąpienia drogą mailową nie stanowi spełnienia warunku odstąpienia określonego przez art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Dlatego przepraszamy, ale zwrot zgłoszony w przytoczony powyżej sposób nie może być uwzględniony
To pozostaje mi tylko naprawa, wymiana na nowy lub zwrot kasy za odtwarzacz w ramach gwarancji. Co w tej sytuacji proponujecie?
Ciekawe, czy ktoś już się spotkał z taką usterką jaką ma mój playerek...