Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Właśnie sobie wczoraj zapodałem MIAMI VICE na HD DVD i przeżyłem szok.
Wiedziałem, że film był nakręcony na kamerę HD, ale, że wygląda tak źle?
Obraz zmienia się od sceny do sceny. Sceny nocne mają straszny szum video.
Sceny dzienne za to wyglądają jak nakręcone zwykłą domową kamerą video.
Ruch postaci jest typowy dla obrazu video.
Porażka.
Ponoć takie było zamierzenie Mann'a i film ma tak wyglądać, taki ala dokument, odstający od dzisiejszych filmów akcji.
Tu jest opis sprzętu i technologii w jakiej był kręcony KLIK
Mnie osobiście film także nie przypadł do gustu ani od strony wykonania, ani pod względem fabuły, można było zachować klimat i realia pierwowzoru.
Sam film kiepawy, realizacja jak poprzednik byl wspomnial - takie to ma byc ia basta... pamietam narzekania na ziarno w blurejnym BHD (choc sam BHD wyglada imho niezgorzej).
Mnie tam interere co innego - podobniez jest to pierwsyz tytul ktory wykorzystuje iHD ... znaczy sie laczymy sie z siecia i sciagamy dodatkowe materialy, jakies miami tour i inne popierdulki. No wlasnie sprawdziles sebik pod tym katem filma?
Sam film kiepawy, realizacja jak poprzednik byl wspomnial - takie to ma byc ia basta... pamietam narzekania na ziarno w blurejnym BHD (choc sam BHD wyglada imho niezgorzej).
Mnie tam interere co innego - podobniez jest to pierwsyz tytul ktory wykorzystuje iHD ... znaczy sie laczymy sie z siecia i sciagamy dodatkowe materialy, jakies miami tour i inne popierdulki. No wlasnie sprawdziles sebik pod tym katem filma?
Niestety nie mam podpiętego internetu do Toshki.
Na płycie jest coś co nazywa się dumnie "U-control", a co można porównać z "follow the rabbit" z Matrix'a na DVD. czyli, pojawia się ikonka "U" w prawym, dolnym rogu ekrany, i wciskamy guzik "A" na pilocie. Tyle. Pojawia się potem np. cena Ferrari, którym jadą bohaterowie, albo ilość koni mechanicznych łodzi, którą płyną.... Albo zdjęcie satelitarne z google earth lub CV aktorów.:
http://entertainment.webshots.com/album/556335131sIfMJO
Na mnie to wrażenia nie robi. Wolę Diunę HD DVD z lat 80-tych z fajnym transferem HD.
Film identycznie (źle) wygląda na dvd, zachowując oczywiście róznice w urządzeniach. Jak wyżej napisano, podobno takie było zamierzenia Michaela Manna. Pytanie tylko po co "coś takiego" wyglądajacego na źle skręcony amatorski film wydawac w technologii BR lub HD?
Niestety nie mam podpiętego internetu do Toshki.
Na płycie jest coś co nazywa się dumnie "U-control", a co można porównać z "follow the rabbit" z Matrix'a na DVD. czyli, pojawia się ikonka "U" w prawym, dolnym rogu ekrany, i wciskamy guzik "A" na pilocie. Tyle. Pojawia się potem np. cena Ferrari, którym jadą bohaterowie, albo ilość koni mechanicznych łodzi, którą płyną.... Albo zdjęcie satelitarne z google earth lub CV aktorów.:
http://entertainment.webshots.com/album/556335131sIfMJO
Na mnie to wrażenia nie robi. Wolę Diunę HD DVD z lat 80-tych z fajnym transferem HD.
Ueeee takie cos to se moga... Co do Diuny - 100% racji.
Najlepszym filmem Mann'a pozostanie wg mnie Gorączka
Facet postawił na 2 pierwszoligowych aktorów któzy ze swojej rozli wywiązalis ię PERFEKCYJNIE
Do dzis ten film jest wg mnie najlepszym, najdojrzalszym filmem akcji...
Jesli wyszedłby na HD - na 100% kupię oryginał
Najlepszym filmem Mann'a pozostanie wg mnie Gorączka
Facet postawił na 2 pierwszoligowych aktorów któzy ze swojej rozli wywiązalis ię PERFEKCYJNIE
Do dzis ten film jest wg mnie najlepszym, najdojrzalszym filmem akcji...
Jesli wyszedłby na HD - na 100% kupię oryginał
Insider też jest niezły. I pierwszy odcinek serialu "Miami Vice" też był OK (chyba).
Mann nie obawiał się kamer HD już przy Zakładniku, w którym ok. 70% było tą techniką wykonane. Co do Miami Vice to rzeczywiście chodziło mu z jednej strony na paradokumentalnym "looku" ale też na rzeczach bardziej praktycznych. Podobnie jak w Zakładniku wiele scen (jeśli nie większość) jest kręcona w nocy a jak wiadomo "cyfra" jest w takich warunkach bardziej czuła od negatywu 35mm. Aby dobrze sfilmować szerokie nocne plany na 35mm trzeba mieć ze dwie ciężarówki sprzętu oświetleniowego a przy HD wymagania są znacznie mniejsze. Fakt, że szum jest widoczny ale dla tego konkretnego reżysera nie było to najważniejsze. Mnie osobiście taka stylistyka - w tak opowiadanym filmie - odpowiada. Zresztą cenię Manna za większość jego filmów, oczywiście z Gorączką na czele.
Co do HD w kinie to polecam Zodiac Davida Finchera, który właśnie jest na ekranie. Oglądając go nie byłem świadomy, że był kręcony na HD i może gdybym o tym wiedział wcześniej wyłapałbym jakieś chrakterystyczne "ślady" tej technologii. Fincher używał kamery Viper i materiał był rejestrowany wyłącznie na dyskach. jest to chyba (nie licząc animacji gdzie całość powstaje bez kamer:-) pierwszy duży hollywoodzki film w całości zarejestrowany cyfrowo bez użycia taśmy (rekorderów video HDCAM lub HDCAM SR). Tak poza tym to świetne kino. Polecam.
To samo mialem w Domu Latajacych Sztyletow, film wygladal gozej niz na crt DVD, ziarno na maxa, kamera jak by z reki krencone bylo, bieda na maxa
lol no to ja chyba jestem ślepy ale z wyników u okulisty wynika, że jestem zdrowy. Wczoraj obejrzałem na Toshibce ten film i dla mnie obraz jest ok. Nie widzę niczego zwalonego w tym filmie. Sceny z ziarnem to celowy zabieg a za dnia to przecież kosmos (pokazane plaże, lot samolotu itd). Niesamowita rozbieżność w odbiorze. A może dlatego, że mam odpalone wszystkie dopalacze czyli 120Hz, kinowa płynność itd. Dla mnie obraz 9/10.
lol no to ja chyba jestem ślepy ale z wyników u okulisty wynika, że jestem zdrowy. Wczoraj obejrzałem na Toshibce ten film i dla mnie obraz jest ok. Nie widzę niczego zwalonego w tym filmie. Sceny z ziarnem to celowy zabieg a za dnia to przecież kosmos (pokazane plaże, lot samolotu itd). Niesamowita rozbieżność w odbiorze. A może dlatego, że mam odpalone wszystkie dopalacze czyli 120Hz, kinowa płynność itd. Dla mnie obraz 9/10.
Sceny dzienne, wyglądają OK... A reszta, kręcona na HD jest, jak dla mnie, fatalnej jakości....