ďťż

czekanie na kuriera Nki

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Witam , dwa tygodnie temu zawarłem telefoniczną umowę z Nką miałem czekać na kuriera z umową i nboxem a tu lipa , cisza w eterze. Dzwoniłem do nki w mojej sprawie to miła pani powiedziała że sprzęt wyszedł z magazynu i czeka na kuriera . ALE ILE TO MOŻE TRWAĆ


Tyle, ile miły pan kurier (pewnie z UP$) łaskawie podejmie twój dekoder i wybierze się do Ciebie - a biorąc pod uwagę wolne dni, to może to niestety potrwać. Ja na jedną przesyłkę to prawie miesiąc czekałem
Dzisiaj dzwoniłem do Nki i nadal nic "kurier nie podjął przesyłki". Teraz będzie tak: jutro to po weekendzie to wiadomo , pojutrze to już prawie weekend , w następnym tygodniu przyjedzie kurier nie będzie mnie w domu bo pracuje do 17 tej , zostawi awizo i będę sie z nim umawiał następne 2 tyg. to jest CHORE !!

Dzisiaj dzwoniłem do Nki i nadal nic "kurier nie podjął przesyłki". Teraz będzie tak: jutro to po weekendzie to wiadomo , pojutrze to już prawie weekend , w następnym tygodniu przyjedzie kurier nie będzie mnie w domu bo pracuje do 17 tej , zostawi awizo i będę sie z nim umawiał następne 2 tyg. to jest CHORE !!

To kup w sklepie i po bólu.

Pozdro



Niektórzy wolą umowę na 12 miechów

Niektórzy wolą umowę na 12 miechów

No to wtedy muszą się uzbroić w cierpliwość .
Coś za coś.

Pozdro

Jesli jestes z Poznania lub okolic, to postaram sie tobie pomoc. Daj znac na PW.
Witam!
Też czekam już dwa tygodnie.Dzwonie do Nki i miły pan informuje że mam uzboić się w cierpliwość, oni zmieniali system.
Bardzo profesjonalne podejście do klienta oby tak dalej.
Ja dopiero czekam od 10.11.2008 więc zdaje sie poczekam jeszcze sporo,fakt z dodzwonieniem się jest karygodny!
Czy ktoś się interesował jak wspomniane problemy z dostarczeniem sprzętu mają się do nowych wytycznych n-ki, które to mówią ,że w trybie awaryjnym, który obecnie obowiazuje w firmie do odwołania - wszystkie dekodery po podpisaniu umowy są obligatoryjnie automatycznie aktywowane w ciagu 2-ch godzin. Jeśli dobrze rozumiem od tego też czasu naliczany jest abonament. Czy tak?
i co dojechał ten kurier?
Transport Kurierski dla Nki realizuje firma Opek. Miałem z tą firmą raz do czynienia i teraz chyba bym wolał sam zanieść swoja paczkę do Warszawy niż umawiać się z nimi...do tego nie odbierają telefonów.
OPEK to jedna z najgorszych firm kurierskich w Polsce. Są najtańsi - no i to jest tak , że jaka cena taka usługa
no i lipa nadal nic dzwoniłem do nki ... oczywiście 15min czekania to standart na konsultanta . Przeprosili i powiedzieli że maja zmianę w systemie i mam uzbroić się w cierpliwość!?
ale nic to przez ten czas czekania podłączyłem TWINa poprowadziłem drugi kabel i czekam na nboxa recordera
[WYMODEROWANO] jest to że już na początku olewają klienta,bija kasę na infolinii,ale mam zamiary wziąść biling i żądac zwrotu kosztów,na to jest paragraf!to jawne oszustwo!

EDIT moderator

Niezależnie jak bardzo kolega jest sfrustrowany radzę powściągnąć język i zważać na stosowane słownictwo.
Dzisiaj mija 7 dni,po oczekiwaniu13 minut wreszcie się dodzwoniłem u usłyszałem od konsultanta że jego koleżanka która mówiła że dekoder dotrze w ciągu 7 dni była w błędzie,na dzień dzisiejszy to kres 14 dni ,obaczymy co powiedzą za tydzień .
A jeśli chodzi o OPEK to odbiór sprzętu odbywa się natychmiastowo , cały burdel i zamieszanie powoduje centrala N-ki i niekompetencja osób tam pracujących...
Cenzuruj się czasem - where is da Mod?
ja czekam od 27 lipca (sic!), więc spoko - masz jeszcze spory zapas czasu

to już moja trzecia próba podpisania umowy z tymi łosiami

- pierwsza skończyła się straszeniem egzekucją komorniczą, bo nie aktywowałem ani nie oddałem dekodera (którego nigdy nie otrzymałem)
- druga została anulowana po trzech tygodniach, "bo się zablokowała, bo po pierwszej system nie pozwalał przeprocesować"
- trzecia.. cóż... czekam drugi tydzień na kontakt z BOK, czy to może już... czy może mi pozwolą zostać ich klientem...

tak na marginesie - to że nie dostałeś dekodera nie zwalnia Cię z obowiązku aktywacji w terminie 7 dni od podpisania umowy - taki paradoks

życzę powodzenia (sobie też)

Cenzuruj się czasem - where is da Mod?

Pewnie się wk... i olał ten burd..

pzdr
no witam wszystkich , a więc dzisiaj dzwoniąc kolejny raz do nki (7min) oczekiwania dowiedziałem się ,że kurier zabrał przesyłke i jest nadany nr listu przewozowego . Zobaczymy , jutro powinno ćoś być

Cenzuruj się czasem - where is da Mod?

Mod nie zawsze jest w stanie przeczytać wszystko i wszędzie. Proszę na przyszłość skorzystać z panelu administracyjnego i zaraportować post uchybiający regulaminowi, czy też dobrym obyczajom.

To ten przycisk po lewej oznaczony !REPORT.

no witam wszystkich , a więc dzisiaj dzwoniąc kolejny raz do nki (7min) oczekiwania dowiedziałem się ,że kurier zabrał przesyłke i jest nadany nr listu przewozowego . Zobaczymy , jutro powinno ćoś być

witam

jak czytam te posty to mi szczeka opada... ciesze sie,ze wybralem cyfre... tam wymiana dekodera trwa 10 min

pozdrawiam i zycze mniej klopotow z Nką
Ja dzisiaj miałem niezły numer z Nką. Otóż wszedłem na ich stronę i postanowiłem , ze skorzystam z promocji Wszystkie pakiety za 38 PLN. No i wybrałem recordera, wybrałem pakiety, wybrałem gratisy, podałem dane, zakończyłem proces zamówienia. Na samym końcu wyskoczyło okienko z informacją , że wysłano do mnie na podany adres e-mail ( podałem poprawny żeby wyprzedzić ewentualne pytania ) link z potwierdzeniem zakupu. No i czekam na tego maila od rana - 8:30 do teraz i nic mi nie doszło na skrzynkę Około 15:00 dzwoniłem do BOK na linię dla nowych abonentów i pytam co się dzieje ? Jak mam potwierdzić zamówienia jak nie dostałem maila - a laska mi mówi - Pan już musi dzwonić pod infolinię dla abonentów ! No to ja jej mówie , że nie mogę ponieważ wg ich procedury to ja nie jestem ich abonentem ponieważ nie potwierdziłem zakupu bo nie dostałem maila. A ona swoje - musi Pan dzwonić na infolinie dla abonentów żeby się dowiedziec dlaczego pan nie dostał maila. Zadzwoniłem oczywiście ale po 5 minutach oczekiwania dałem sobie spokój ... czas oczekiwania ponad 20 minut no i teraz sobie czekam na maila - a wg ich procedury po 48 godzinach bez potwierdzenia zakupu - zamowienie zostaje anulowane. Niezły bajzel tam mają _ Ciekawe jak się skończy moja przygoda z tą promocją. Bialego brałem w sklepie ale tutaj ze wzgledu na mozliwość podpisania umowy na 12 miesięcy wolałem za posrednictwem netu - no i moze tak byc że im kolejny klient pójdzie w odstawkę. Sami sobie gola strzelają łosie ...
Cenzuruj się czasem - where is da Mod?
[/quote]

Faktycznie trochę przesadziłem,ale nerwy puściły...very sorry!!!
A ty kolego jeśli chcesz posługiwać się angielskim to radzę się podszkolić
Attention should be paid to someone able to
Dear fellow, you shall not give me advices when it comes to English, due to the fact that I am an ET
Do Seby 74
"tak na marginesie - to że nie dostałeś dekodera nie zwalnia Cię z obowiązku aktywacji w terminie 7 dni od podpisania umowy - taki paradoks"
Mam pytanie - który to punkt umowy o tym mówi, bo u mnie tego nie ma. Jest tylko informacja ,że nalicza się okres użytkowania kanałów objętych promocją bezpłatnego dostępu, od momentu aktywacji do końca następnego miesiąca. Posiadam umowę z października,a więc sprzed awarii i awaryjnego regulaminu.
Dodam,że aktywacji dokonałem 01.11 i kiedy zadzwoniłem aby ustalić termin odłączenia bezpłatnego pakietu otrzymałem zapewnienie,że wyłączenie nastąpi z końcem grudnia.
nareszcie sie doczekałem podłączyłem recorder no i aktywacja : automat powiedział że jak nie mam jakości syg 60 %( mam 56%) to muszę się skonsultować z konsultantem no i znowu 7 min czekania .... konsultant powiedział że to starczy i ze teraz nastąpi aktywacja i proszę nie wyłączać recordera prze 24 godz . spytałem sie to jak długo to potrwa on że może godzine a może 24 godz. CZEKAM!!!
Czyli czekałeś 3 tygodnie na dostarczenie tunera ?
Gratulacje!czyli potwierdza się że burdel jest w N-ce a OPEK normalnie dostarcza przesyłki?
dokładnie tak 3 tyg a opek jest ok wczoraj kurier pobrał przesyłkę czyli dostawa 24h
he he!czyli to prawda ...daj znać jak się aktywuje ile to trwało..
A ja wczoraj ponownie zadzwoniłem do N-ki,poprosiłem o rozmowę z przełożonym konsultantów,i oto co mnie spotkało.
Konsultant Pan Mariusz Mucha przeprosił że tak długo to wszystko trwa,za nieścisłe informacje które przekazują jego koledzy i koleżanki i zobowiązał się wyjaśnić sprawę i porozmawiać ze swoim przełożonym,otrzymałem info że mam kontaktować się w czwartek lub piątek i coś powinno być wyjaśnione odnośnie nadania i nr listu przewozowego.
Dla jaj zadzwoniłem dzisiaj rano by sprawdzić czy owy Pan coś skrobnął w mojej sprawie,7min czekania i miła pani poinformowała mnie że już jest nr listu który podała,podała również nr.tel. do kuriera i prosiła o kontakt w dniu jutrzejszym w razie jakich kol wiek niedopatrzeń.
Czyli wniosek jest jeden:
Nie wszystkie osoby maja jednakowe uprawnienia,całe szczecie że konsultant na którego trafiłem zachował się jak facet z jajami i załatwił niemalże od reki to co jego koleżanki załatwiały kilka dni.
Więcej takich gostków i ludziska zaoszczędzą na telefonach i zdenerwowaniu
Teraz zobaczmy jak działa OPEK...
do beetlejuice35 - 20 h aktywacji ale jest wszystko OK no i dzisiaj już TVPHD i liga mistrzów!! pozdrowionka!!!
już myślałem że przy jakości syg 50-56 nie da rady ale dzisiaj o 16 wszystko wskoczyło i jest GIT
20 h aktywacji Też niezły wynik
po testowałem trochę tuner i moim skromnym zdaniem jest revelka , nie miałem do czynienia z innymi tunerami HD konkurencji ale z tego co wiem to nikt nie ma rekordera w swojej ofercie a to jest to . Materiały nagrywane na rekorderze nie różnią się wcale od oryginału oglądając je nie widzę różnicy miedzy jakością oglądanych kanałów. Podsumowując: na dzień dzisiejszy nie widzę wśród konkurencji ( tuner , kanały, opcje ) lepszej oferty niż NKA .Użytkowałem przez 3 lata CYFRĘ ale teraz widzę co to jest telewizja nowej generacji POZDRAWIAM . PS warto było czekać 3 tyg.
Witam!To co się dzisiaj wydarzyło po wizycie kuriera przeszło moje wszelkie oczekiwania!
Rano dzwonek jest kurier z nki!.
Są dwie paczki k!a powinna być jedna,sam zgłupiałem na widok talerza który był z recorderem ale pomyślałem że zamówiłem zestaw z talerzem bo babka coś wspominała że są zestawy w cenie 90zł czasza i konwerter podwójny więc cenowo atrakcyjnie,czasza 80cm taka sama jak ze strony nki.
Sprzęt odebrałem i zabrałem się za rozpakowanie(bije się w czoło że nie zrobiłem tego przy kurierze),pudło zawinięte w jakaś folie,ipo rozpakowaniu okazało sie że dostałem używany sprzęt,pilot wyglądał jak po kąpieli w bigosie,nie mówiąc o recorderze.
Czasza owszem nówka ale starej generacji jakaś jajowata siatka w dodatku bez konwertera...ohyda.
Spakowałem tuner i do punktu,tam wszyscy parsknęli śmiechem jak zobaczyli przesyłkę,naturalnie natychmiast został sprzęt wymieniony na nowy,ale okazało się że nr umowy nie jest na mnie tylko na jakąś babkę..kolejna porażka.
Po telefonicznym wyjaśnieniu przez punkt sprzedaży otrzymałem nowy sprzęt,jednak talerz został w domu.
Na infolinii przyjęli reklamacje i kazali czekać!
Aktywacja recordera trwała 25 min,przynajmniej tu się postarali,dobrze że mam stary talerz na którym jest (jakość 100% i siła 84%) ale można by wymienić na większy 80cm.
W każdym bądź razie mam zamiar oddać sprawę do sądu konsumenckiego no chyba że odbiorą to czego nie zamawiałem,i zwrócą koszty jakie poniosłem,telefony do nikąd i 90zł niesłusznie pobrane,gdyby nie to że zależało mi na umowie 12 miesięcy dawno bym to olał i poszedł do punktu .
Ja na ich miejscu spalił bym się ze wstydu,co z tego że obraz OK! jak niesmak pozostał...
Nikomu nie życzę takiego obrotu sprawy!
Zobaczymy co bedzie działo sie dalej!
Ja dzisiaj otrzymałem recordera UWAGA : Pomimo moich bojów na początku wszystko potem poszło szybko ! W poniedziałek zamówiłem sprzęt a dzisiaj otrzymałem. Aktywacja jakieś 20 minut. ( automatycznie - tonowo - przez BOA ). Na razie wszystko działa ok - ściąga mi już VOD. Dostałem tez używany tuner - widać zadrapania i rysy a sam pilot też nosi niewielkie ślady użytkowania. Ale przynajmniej mi recorder nie piszczy, nie buczy i dysk jest cichy. Mam nadzieję, ze to już koniec moich problemów z tym wszystkim a teraz będzie już ok. Muszę jeszcze net skonfigurować i posłuchać radia
Miałem to samo, czekałem miesiąc od zamówienia, bo podobno jakiąś modernizacje mieli (sciema)

Na szcząście sprzęt przyszedł nówka ofoliowana aktywacja trwała 10min, tylko Vod słabo sie ładuje w 3dni dopiero 3 filmy sie wgrały.
Po "awarii systemu" eŃka starała się nadrobić wszystkie zaległości z dwóch tygodni. Większość klientów nie wytrzymała i poszła odebrać sprzęt do lokalnych dystrbutorów. Kurierzy z Opek wożą teraz pełne samochody niechcianego sprzętu. Ciekawe kto teraz zapłaci za tę akcję??? Pewnie znowu czeka nas jakaś podwyżka abonamentu.
Mam kilku znajomych, ktorzy sa abo n i maja juz dosc ciaglych problemow z dodzwonieniem sie do n.
A co do zamawianego sprzetu to sasiad "skusil" sie na profity zamawiania przez siec - i po ponad 2 tyg gdy box dotarl grzecznie podziekowali kurierowi i poslali przesylke do diabla!

Tak zepsuc sobie opinie w "plodnym" okresie sprzedazy - to trzeba miec pecha!
Do kosztów należy doliczyć budżet, który poszedł na promocję. Akcja nie była ograniczona tylko do czasu antenowego w TVN, ale u "konkurencji" również - a tam poszły kwoty "konkretne". Dodatkowo, istotnie, w ostatnim czasie próbowałem załatwić sprawy w pary line. Oszczędzane przez wiele miesięcy minutki na koncie telefonicznym, rozpłynęły się po dwóch dniach. W końcu wysłałem polecony list.
Abonenci mogą logować się na swoim koncie przez stronę BOK-u. Szkoda, że po zalogowaniu, nie można przesłać pytań i dyspozycji elektronicznych. Sądzę, że TAAAKA firma jest winna swoim klientom taką usługę. Zwłaszcza, że party line, to w ostatnim czasie kompletny niewypał. Wcześniej zresztą też nie było lepiej....
Witam Wszystkich,

jestem jak narazie bardzo milo zaskoczony poziomem usług oferowanym przez ITI a miałem wiele obaw przed zakupem chociażby z racji tego wszystkiego co wyczytałem na tym forum. Zamówiłem telewizję N w tę środę (zostawiłem swój numer we wtorek aby do mnie oddzwoniono). Dzisiaj tj. w piątek przed południem, czyli po upływie 2 dni, zjawił się kurier z przesyłką. Instalacja poszła kompletnie bezproblemowo, na aktywację czekałem około 20 minut. Naprawdę jak do tej pory nie mam nic do zarzucenia ITI. Mam nadzieję, że już tak zostanie.

Pozdrawiam.
Patrzę i się co najmniej dziwię. Widzę tutaj różne opinie, szczególnie ciekawią mnie te o kurierze, którego nie ma. Gdybym był niedowiarkiem uznałbym, że to wyssane z palca . Korzystam z usług nki od jakichś 2 miesięcy, też zawarłem umowę przez telefon, chociaż przez net też mogłem. Sprawa wyglądała tak, że dzwoniłem wieczorem w poniedziałek a w piątek już oglądałem. Z dodzwanianiem się nie wiem jak jest bo nigdy nie miałem potem potrzeby ponownego dzwonienia.
ja też jestem raczej zadowolonym klientem. nie miałem jeszcze żadnych problemów ani z instalacją ani z aktywacją a jak mam jakieś wątpliwości to bez problemu się dodzwaniam. no ale sądząc po różnych opiniach - po prostu mam w życiu szczęście. albo nie narzekam na wyrost
Ja zamówiłem 2 listopada telefonicznie, 4 chciałem zmienić bo bardziej korzystna oferta ale nie było już możliwości ponieważ przesyłka przygotowana, dzwonię do nich 9 listopada aby dowiedzieć się co z moja przesyłką i otrzymałem odp że „przesyłka już jest przygotowana, za parę dni dostanę” i teraz też mam dylemat czy nie iść do sklepu i od razu wziąć C+ a kurierowi podziękować gdy się już łaskawie pojawi.
U mnie też jakoś szybko poszło, w środę wieczorkiem zamówiłem to w piątek ok 10.00 juz było.
Ku...a,zamówiłem w zeszły piątek,gosć mówił ,ze do 5 dni. Dzwonie teraz pytam o nr przesyłki a kobitka mi mówi ,że jeszcze nie ma nr przewozowego,bo widocznie nie wysłane. Teraz nagle mówi ze do 10 dni oczekiwania.
Za następne kilka dni okaże sie że 15 i tak beda w h...a walic.
Co za dziadostwo!!!
ja bym się rozpłakał albo lepiej , nie odbieraj i kup C+

ja bym się rozpłakał albo lepiej , nie odbieraj i kup C+

ja dziś jednej nie odebrałem ( od momentu zamówienia mineło 3 dni ) czekam na drugą z inną oferta
Czekałem 3 dni robocze, kurier podjechał tam gdzie poprosiłem( w Warszawie), mój znajomy czekał niecałe 24 godziny od zamówienia (Wilcza Góra), pozdrawiam wszystkich tych co nadal czekają. Cierpliwości, naprawdę warto.
To są kpiny!! Ja nadal czekam. Wczoraj dalej nie mieli nr przewozowego czyli przesyłka nie nadana.
"W poniedziałek lub we wtorek pewnie Pan otrzyma"
Predzej by posłaniec na koniu dostarczył tą ich nową generacje!!

Czy w tym kraju naprawde człowiek musi się nawk...iać zanim coś obejrzy czy zadzwoni (z kom) ?
Witam.
Chciałbym zapytać osób które zamawiały n przez internet. czy dostały jakieś potwierdzenie na maila o przyjęciu zamówienia? Złożyłem zamówienie na nrecorder i abo za 48 zł, podałem dane i po przeładowaniu strony pojawiło się info o przyjęciu zamówienia do realizacji i czas oczekiwania do 5-ciu dni.
Natomiast nie było żadnego info o potwierdzeniu mailem. No i trochę się niepokoję bo to już 5 dni upłynęło...
Pamiętaj, chodzi o dni robocze!
Ja czekałem 1 dzień , pan w infolinii poinformował mnie że mogę czekać do 10 dni a wyszło super szybko

Ja czekałem 1 dzień , pan w infolinii poinformował mnie że mogę czekać do 10 dni a wyszło super szybko
A ja zadzwoniłem w końcu na infolinię i dowiedziałem się, że jestem w kolejce oczekujących na podjęcie paczki przez kuriera. Jednocześnie pan mnie ostudził, że firma kurierska jest bardzo obciążona i może to potrwać, ale do jutra powinien ją podjąć.
No i po instalacji wekkendowej... ale za to głowa spokojna, że coś się dzieje
Jest pewne rozwiązanie, z którego możesz skorzystać. Otóż eŃka korzysta z usług firmy Opek. Poproś na party line o numer listu przewozowego i zadzwoń na informację do swojego oddziału Opka. Tam poinformują Cię o "statusie" przesyłki. Pamiętaj, że w sobotę są doręczane tylko priorytety specjalnie opłacone, ale nic nie przeszkadza, abyś sam podjechał do oddziału i odebrał paczkę. Pamiętaj, aby tę operację uzgodnić z Opkiem. Nikt w wolne dni nie lubi być zaskakiwany upierdliwym klientem.
Sam tak zrobiłem, bo rzeczywiście pożądanie posiadania sprzętu na weekend jest ponad wszystko. Zwłaszcza dla HD maniaka.
A do mnie wczoraj znów dzwoni kurier i pyta jak dojechać. Ja zdziwiony,że nic nie zamawiałem a on mówi ,że ma dla mnie.....Nke !
Nie wiem jakim cudem,skąd bo jednej przesyłki nie odebrałem 17go i więcej nie zamawiałem bo wziąłem 18go w punkcie.
Taki tam mają porządek. Jak zamawiałem to czekałem 11dni. Jak nie zamawiałem...4 dni,hehe.
No i ciąg dalszy historii.....dzwonił do mnie dzisiaj Opek z pytaniem dlaczego nie odbieram przesyłek?
Wyjasniłem Panu o co chodzi,że drugiej przesyłki nie zamawiałem bo już miałem kupioną nke w punkcie APS
Pan przyznał sie,że tez ma Nke i też ma z nimi problemy.
Oczywiście złapałem zaraz za telefon żeby wyjaśnić sprawe ale niestety dodzwonić sie nie da rady.(do Nki)
No i jest! Wczoraj wieczorem przyjechała. Podłączyłem na jednym kablu zgodnie z instrukcją i hula! A programy HD... Stwierdzam, że 37'' to stanowczo za mało
Brak mi tylko tych polsatowskich pozycji, bo jakoś tak pusto, ale dzisiaj podpinam siatkę i jakoś damy radę.
Pozdrawiam!

A do mnie wczoraj znów dzwoni kurier i pyta jak dojechać. Ja zdziwiony,że nic nie zamawiałem a on mówi ,że ma dla mnie.....Nke !
Nie wiem jakim cudem,skąd bo jednej przesyłki nie odebrałem 17go i więcej nie zamawiałem bo wziąłem 18go w punkcie.
Taki tam mają porządek. Jak zamawiałem to czekałem 11dni. Jak nie zamawiałem...4 dni,hehe.


To oddaj i zamów jeszcze raz...
A dostaniesz dekoder TNK za free , masz 10 dni na oddanie , od podpisania umowy...
Znajomy zamówił w sobotę przez call center a we wtorek kurier już był z nowym tunerem CLRA u niego.
Zamawiałem wielką rewolucję dla teściów we wtorek wieczorem a kurier zjawił się w czwartek wieczorem, z zegarkiem w reku 48h, chociaż osoba przyjmujaca zamówienie straszyła 10 dniami. Dekoder przyszedł z najnowszym hardware czyli CLRA vel TurboBezSoftu.
Czy ktoś wie ile trzeba czekać na TNK, którą dodają do promocji Wielka Rewolucja?
Na razie dostałem dekoder N, który aktywowałem go 26 listopada, nie wiem jeszcze ile muszę poczekać na TNK?
Może ktoś już dostał?
To jest chore, ja czekam 3 tydzień, dzwonię do n-ki to mówią że wysłali w Listopadzie ale nr. przewozowego nie umieją podać. Za każdym razem podaję pesel, mówią że oddzwonią i cisza. Co za chora firma. Szukam innej.
szukaj
kurcze gdzie wy ludzie mieszkacie:P Do mnie kurier dotarl po 2 dniach. Wg mnie jest to norma
Znajoma zamówiła 18 grudnia licząc , że na Święta będzie miała .... dostała tydzień temu, a na TNK czeka do dzisiaj .
Aha , mieszka w Polsce w mieście wojewódzkim, nie na księżycu.
Cześć.


Znajoma zamówiła 18 grudnia licząc , że na Święta będzie miała .... dostała tydzień temu, a na TNK czeka do dzisiaj .

Zbanowali mnie na oficjalnym forum "n" za poniższe. Coś jest "na rzeczy" z tą wtopą z terminami dostarczania TNK.

------------------------------
I mnie dotknął problem z terminowością i pokrętnymi odpowiedziami a nawet kłamstwami ze strony "n":

    l09.12.2009 - zawarłem umowęll11.12.2009 - dostałem dekoderll~22.12.2009 - zadałem pytanie "Gdzie jest TNK"? konsultant odpowiedział mi, że po 10 dniach od daty otrzymania dekodera czyli OD 17.12.2009 !!! "Bzdura" mówię, bo ja dostałem dekoder 11.12.2009 (dowód w postaci zapisów w firmie kurierskiej). Konsultant: może Pan złożyć reklamację ale i tak TNK dostanie Pan 3-4.01.2010.ll~05.01.2010 - telefon do "n" "Gdzie jest TNK"? Odpowiedź: "Czekać"ll~07-11.01.2010 - dwa telefony do "n" "Gdzie jest TNK"? Dwie odpowiedzi "Wysłaliśmy 3-4.01.2010". I tu uwaga. Dwa razy poinformowano mnie, że wysyłka już miała miejsce wskazując konkretną datę. Za każdym razem rozmowy były nagrywane a ja identyfikowałem się przed rozmową.ll13.01.2010 - otrzymałem przesyłkę z DATĄ NADANIA 11.01.2010.l


Powyższe oznacza, że zostałem 2 razy wprowadzony w błąd - okłamany przez różnych konsultantów w czasie różnych rozmów telefonicznych.
Najgorsze jest to, że zostałem okłamany z banalnego powodu. Zamiast powiedzieć "PRZEPRASZAMY" ale promocja nas przerosła bo za wszelką cenę chcieliśmy być lepsi ok konkurencji usłyszałem kłamstwa.

Oczywiście poszła reklamacja a w odpowiedzi usłyszałem, a to, że data 17.12.2009 to data "aktywacji UMOWY" (sic!) i to od niej miało być liczone rzeczone 10 dni, a to, że "problemy logistyczne" w OPEK - bzdura - bo przesyłki otrzymywałem w 2 dni od RZECZYWISTEGO ich nadania.
Nikt nie odniósł się do ww kłamstw i pomimo składanych odwołań nie wyjaśniono mi czemu byłem okłamywany.

Tak, Panie Izold, okłamywany - to w kontekście rzeczonego pomówienia:
http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=299694&postcount=23
------------------------------

Dla wyjaśnienia: imć "Izold" to moderator - cenzor.

Dodam również, że konsultantka przyjmująca zamówienie poinformowała mnie, że TNK zostanie dostarczona w ciągu 10-ciu dni od daty dostarczenia dekodera HD.

Pozdrawiam.
Tomek


Cześć.

Zbanowali mnie na oficjalnym forum "n" za poniższe. Coś jest "na rzeczy" z tą wtopą z terminami dostarczania TNK.

------------------------------
I mnie dotknął problem z terminowością i pokrętnymi odpowiedziami a nawet kłamstwami ze strony "n":

    l09.12.2009 - zawarłem umowęll11.12.2009 - dostałem dekoderll~22.12.2009 - zadałem pytanie "Gdzie jest TNK"? konsultant odpowiedział mi, że po 10 dniach od daty otrzymania dekodera czyli OD 17.12.2009 !!! "Bzdura" mówię, bo ja dostałem dekoder 11.12.2009 (dowód w postaci zapisów w firmie kurierskiej). Konsultant: może Pan złożyć reklamację ale i tak TNK dostanie Pan 3-4.01.2010.ll~05.01.2010 - telefon do "n" "Gdzie jest TNK"? Odpowiedź: "Czekać"ll~07-11.01.2010 - dwa telefony do "n" "Gdzie jest TNK"? Dwie odpowiedzi "Wysłaliśmy 3-4.01.2010". I tu uwaga. Dwa razy poinformowano mnie, że wysyłka już miała miejsce wskazując konkretną datę. Za każdym razem rozmowy były nagrywane a ja identyfikowałem się przed rozmową.ll13.01.2010 - otrzymałem przesyłkę z DATĄ NADANIA 11.01.2010.l


Powyższe oznacza, że zostałem 2 razy wprowadzony w błąd - okłamany przez różnych konsultantów w czasie różnych rozmów telefonicznych.
Najgorsze jest to, że zostałem okłamany z banalnego powodu. Zamiast powiedzieć "PRZEPRASZAMY" ale promocja nas przerosła bo za wszelką cenę chcieliśmy być lepsi ok konkurencji usłyszałem kłamstwa.

Oczywiście poszła reklamacja a w odpowiedzi usłyszałem, a to, że data 17.12.2009 to data "aktywacji UMOWY" (sic!) i to od niej miało być liczone rzeczone 10 dni, a to, że "problemy logistyczne" w OPEK - bzdura - bo przesyłki otrzymywałem w 2 dni od RZECZYWISTEGO ich nadania.
Nikt nie odniósł się do ww kłamstw i pomimo składanych odwołań nie wyjaśniono mi czemu byłem okłamywany.

Tak, Panie Izold, okłamywany - to w kontekście rzeczonego pomówienia:
http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=299694&postcount=23
------------------------------

Dla wyjaśnienia: imć "Izold" to moderator - cenzor.

Dodam również, że konsultantka przyjmująca zamówienie poinformowała mnie, że TNK zostanie dostarczona w ciągu 10-ciu dni od daty dostarczenia dekodera HD.

Pozdrawiam.
Tomek


Wcale się nie dziwię, że Ciebie zbanowali. Również nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego niektóre pytania na forum TV "N" są aż tak niewygodne.
To co napisałeś jest jedynie proźbą o wyjaśnienie i otrzymanie w związku z tym rzeczowej odpowiedzi.
Na pocieszenie powiem Tobie, że ja również nie miałem możliwości otrzymania odpowiedzi na swoje pytanie.
Otrzymałem jedynie informację, że temat poruszany był wielokrotnie i wątek nie będzie dalej "wałkowany" czyli? Mozna się domyślać, że nie mają zamiaru niczego zmieniać, bo tak jest "dobrze"

A chodziło o promocję dla stałych abonentów, która jest w ogóle nie atrakcyjna i tylko ktoś z dużym ograniczeniem "myślowym" mógłby z niej skorzystać.
Z tego co zauważyłem na forum TV "N" jest bardzo dużo niewygodnych tematów, wiec nie ma sensu tam zaglądać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl