Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
DMC4 to kolejna gra na NEXT geny ponizej rozdzielczosci HD. Moim zdaniem nie swiadczy to najlepiej o wydajnosci nowych konsol. Nietsety pewnie bedzie to wygladalo jak do tej pory: tzn slabe tekstury, niska rozdzialka, ale blur na maxa i jakos bedzie to wygladalo. Ja jestem jednak rozczarowany. Spodziewlaem sie czegos wiecej.
http://gry.onet.pl/1686106,,Konsolowy_DMC_...,wiadomosc.html
Musze cie "rozczarowac" DMC4 dziala w rozdzialce 720p.
Ps. Masz racje nowe konsole sa malo wydajne, szczegolnie patrzac na takie gry jak Uncharted: Drake's Fortune, Bioshock, Gears of War, Heavenly Sword
Musze cie "rozczarowac" DMC4 dziala w rozdzialce 720p.
Ps. Masz racje nowe konsole sa malo wydajne, szczegolnie patrzac na takie gry jak Uncharted: Drake's Fortune, Bioshock, Gears of War, Heavenly Sword
Ale Gears of War i Bioshock dzialaja na mocno srednim PC (X2 4600 i X1950 pro) w 40-60 klatek na max detalach w rozdzialce 1280*1024. Wiec to, ze to chodzi na konsoli to zaden wyczyn. Zreszta skad masz informacje o 720p w DMC4?
pewnie większe rozdziałki to upscale.I są one dostepne do wyboru ale gra dla next genów domyślnie była realizowana w 640p.
kamcyk26
to sie moze jeszcze pochwal ile dales za swojego pieca ktory ciagnie te gry w 50 klatkach ?
Bo XBOX'a mozna wyciagnać już za 5-6 stów /nówka/ - i to z padem !
Czyli niewiele wiecej niż sam OS do kompa....
500-600 X360? A to ciekawe... A powiedz ile kosztuje gra na X'a? Na PC wiekszosc nowosci jest za 80-100zl.
Zreszta nie napisalem tego tematu, zeby rozpoczynac kolejna bezsensowna wojne konsole - piecy, tylko zeby zauwazyc pewien problem. Tzn mialo byc tak pieknie (1080p) a wyszlo tak jak zawsze...
Nikt nikomu nie każe kupować gier w dniu premiery. Dzięki temu- oryginalne gry można kupować za przysłowiowe grosze - w cenach zbliżonych do tych z PC...
Pomijam już fakt istnienia roznej masci "punktów" w których gry można wymieniać za niewielką opłatą...
Zresztą - to co /jak ci się wydaje/ zaoszczedzisz na grach - stracisz w kilka meisięcy na modernizacji komputera. Karta graficzna (sensowna) kosztuje do PC tyle ile cała konsola PS3...
A na grafice rozbudowa PC się przeciez nie konczy
Mając X360, PS3 oraz Wii a takze PC - jestem CHORY jak mam odpalić cokolwiek na PC. Pomijam już fakt że gier na PC bedzie coraz mniej gdyz producenci przerzucają się powoli na konsole /piractwo/.
W kwestii tego jak wyszło dodam tylko że grafika (ale i sama rozrywka) z konsoli nawet na 720p na 40 i wiecej calach +dzwiek z kina domowego rozwala komfortem gry kazdego pieca
A ten swoje... Nie chodzi mi o porownywanie konsoli z Pctem. Jesli jakis kanal TV nadaje w 720p to jest wielka aferta ze nie 1880i. Ale kiedy producenci konsol/gier wciskaja nam zamiast 1080p 640p to ma byc ok?
Nie ma czegos takiego jak 640 p !!!!
Konsola wypuszcza 720p, 1080i lub 1080p - to od producenta softu zalezy jak sobie poradzi z kodem gry...
Standardem przesyłu sygnału TV w Europie ma być 1080i....
Nie ma czegos takiego jak 640 p !!!!
Jak to nie ma? W takiej właśnie rozdzielczości gra jest renderowana a później następuje tylko upscal do 720/1080. Rzeczywiście jest to pewnego rodzaju "oszustwo" i w przypadku filmów od razu jest podnoszony krzyk, jeżeli ktoś puszcza upscale. Pytanie tylko, czy jeżeli gra byłaby stworzona w 720p to jak wypadałaby w porównaniu z wersją 640p, tzn. czy różnice byłyby zauważalne.
Niestety autor watka ma racje - sporo tytulow zarowno na kloca jak i PS3 to ...upskale - renderowanie <720p i upskal. Owszem wyglada to w miare dobrze ale przeciez nie jest to:
a ) HD
b ) to co obiecuje teoretycznie sprzet... w 1080p tytul wygladalby lepiej
chodziło mi o STANDART telewizyjny - niezrozumieliśmy się
Wiem doskonale że trybów graficznych jest od cholery ale standartów telewizyjnych (HD) jest raptem kilka
A to kolejny hit na PS3 tym razem tylko w 576p!
Haze bez natywnej rozdzielczości HD
Już w tym tygodniu czeka nas premiera długo oczekiwanej gry Haze na konsole Playstation 3. Twórcami tego tytułu są autorzy popularnej serii TimeSplitters, która swego czasu rządziła na PS2. Haze miał być kolejną doskonale grywalną strzelaniną FPS i początkowo kierowany był on do posiadaczy zarówno komputerów PC jak i konsol PS3 i Xbox360. Po pewnym czasie okazało się jednak, że finalny produkt trafi jedynie na najnowszą konsole Sony i tym samym będzie jednym z exclusive'ów na tę właśnie platformę nowej generacji.
Tym samym wypadałoby oczekiwać od twórców, iż zaserwują nam grę rewelacyjną, z dokonała oprawą graficzną i muzyczną godną sprzętu nowej generacji. Udostępniona ponad tydzień temu wersja demonstracyjna zaprezentowała się całkiem dobrze. Jednak coś było nie tak. W sieci pojawiły się bowiem plotki, iż Haze nie pracuje w natywnej rozdzielczości 720p, a jedynie 576p. Co gorsze dziś informacja ta została potwierdzona przez jednego z członków ekipy tworzącej grę - Dereka Littlewood'a, który całym poruszeniem wokół tej sprawy wydaje się być lekko zdumiony. Dał on bowiem do zrozumienia, że obniżenie rozdzielczości do 1024x576 miało na celu zapewnienie płynności rozgrywki i według niego ta kwestia jest bardziej istotna niż grafika w HD. Może i ma racje, lecz trochę trudno pogodzić się z faktem, iż konsole, które szczycą się możliwościami wyświetlania grafiki w wysokich rozdzielczościach coraz częściej dostają gry, które w żaden sposób z tego nie korzystają. Czy to tylko wymówka czy faktycznie sprzęt ten jest już za słaby na takie produkcje?
Zrodlo: benchmark.pl
576p to to samo co 1024x576px - czy wszystkich już pogieło? nie mieszajcie ludziom w głowach.
ROZDZIELCZOŚCI
A to kolejny hit na PS3 tym razem tylko w 576p!
Haze bez natywnej rozdzielczości HD
Już w tym tygodniu czeka nas premiera długo oczekiwanej gry Haze na konsole Playstation 3. Twórcami tego tytułu są autorzy popularnej serii TimeSplitters, która swego czasu rządziła na PS2. Haze miał być kolejną doskonale grywalną strzelaniną FPS i początkowo kierowany był on do posiadaczy zarówno komputerów PC jak i konsol PS3 i Xbox360. Po pewnym czasie okazało się jednak, że finalny produkt trafi jedynie na najnowszą konsole Sony i tym samym będzie jednym z exclusive'ów na tę właśnie platformę nowej generacji.
Tym samym wypadałoby oczekiwać od twórców, iż zaserwują nam grę rewelacyjną, z dokonała oprawą graficzną i muzyczną godną sprzętu nowej generacji. Udostępniona ponad tydzień temu wersja demonstracyjna zaprezentowała się całkiem dobrze. Jednak coś było nie tak. W sieci pojawiły się bowiem plotki, iż Haze nie pracuje w natywnej rozdzielczości 720p, a jedynie 576p. Co gorsze dziś informacja ta została potwierdzona przez jednego z członków ekipy tworzącej grę - Dereka Littlewood'a, który całym poruszeniem wokół tej sprawy wydaje się być lekko zdumiony. Dał on bowiem do zrozumienia, że obniżenie rozdzielczości do 1024x576 miało na celu zapewnienie płynności rozgrywki i według niego ta kwestia jest bardziej istotna niż grafika w HD. Może i ma racje, lecz trochę trudno pogodzić się z faktem, iż konsole, które szczycą się możliwościami wyświetlania grafiki w wysokich rozdzielczościach coraz częściej dostają gry, które w żaden sposób z tego nie korzystają. Czy to tylko wymówka czy faktycznie sprzęt ten jest już za słaby na takie produkcje?
Zrodlo: benchmark.pl
Jasny ****, ale nas dymają Chociaż szczerze mówiąc do momentu dopuki nie zagrałem w demo to chciałem tą grę kupić. Ale dzięki Bogu zagrałem, i napewno jej nie kupię. I nie chodzi nawet o zaniżaną grafikę. Poprostu cały ten hype, przesuwanie premiery, obiecanki a produkt, który finalnie otrzymaliśmy jakby się rozminęły. Czegoś tam brak, baaardzo brak.