ďťż

Noo to n-ka podpadła

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Oglądam sobie jakiś kanał, a tu nagle wszystko zasłania mi informacja, że ZA DWA dni mam zapłacić fakturę! Płacę regularnie wszelkie rachunki, ale czasem zdarza się, że termin przypadnie w niedzielę, albo święta i przyznam dostawałem upomnienia, że mam jakieś dwa dni opóźnienia. IMHO wysyłanie upomnień PRZED TERMINEM to chyba "jakaś nowa świecka tradycja". Dla mnie to chyba czas na zmianę dostawcy kontentu?

Pozdawiam


upomnienia za 2 dniowe opoznienie? to mozliwe w "n"?

upomnienia za 2 dniowe opoznienie? to mozliwe w "n"?
Przeca piszę - żadnego opóźnienia - DWA DNI PRZED TERMINEM!!!
Z tego co pisali w info o cyfrowych płatnościach to informacja przychodzi do każdego aby przypomnieć, że kończy się miesiąc i trzeba zapłacić. I co w związku z tym jest strasznego? Naciskasz ok i tyle.



Oglądam sobie jakiś kanał, a tu nagle wszystko zasłania mi informacja, że ZA DWA dni mam zapłacić fakturę! Płacę regularnie wszelkie rachunki, ale czasem zdarza się, że termin przypadnie w niedzielę, albo święta i przyznam dostawałem upomnienia, że mam jakieś dwa dni opóźnienia. IMHO wysyłanie upomnień PRZED TERMINEM to chyba "jakaś nowa świecka tradycja". Dla mnie to chyba czas na zmianę dostawcy kontentu?

Pozdawiam


Pod spodem masz informację, dziękujemy klientom którzy już zapłacili. To nie jest aktualna informacja tylko przypomnienie, gdybyś zapomniał zapłacić.

i przyznam dostawałem upomnienia, że mam jakieś dwa dni opóźnienia

o tym pisalem mowiac 2 dni opoznienia.

Oglądam sobie jakiś kanał, a tu nagle wszystko zasłania mi informacja, że ZA DWA dni mam zapłacić fakturę! Płacę regularnie wszelkie rachunki, ale czasem zdarza się, że termin przypadnie w niedzielę, albo święta i przyznam dostawałem upomnienia, że mam jakieś dwa dni opóźnienia. IMHO wysyłanie upomnień PRZED TERMINEM to chyba "jakaś nowa świecka tradycja". Dla mnie to chyba czas na zmianę dostawcy kontentu?

Pozdawiam


"Czytam, głównie czytam i za to... wyleciałem z paru forów... bo nie piszę (głupot)"

Pozostań przy swoim motto ...

Czy na prawdę ludzie nie mają innych problemów ? Wystarczy kliknąć OK ... To taki problem ?

"Czytam, głównie czytam i za to... wyleciałem z paru forów... bo nie piszę (głupot)"

Pozostań przy swoim motto ...

Czy na prawdę ludzie nie mają innych problemów ? Wystarczy kliknąć OK ... To taki problem ?

Mają...
a jakbym nagrywał program ?? Miałbym plansze zamiast meczu.

Kretyński pomysł z tymi fakturami, powinno być możliwość wyłaczenia tego - tak samo jak aktualizacji automatycznych, które co noc robią to samo - przerywają program.

Ja dzwoniłem do nich - poleciało mięso. Kretyn to chyba wymyślił !!! :-(

Mają...
a jakbym nagrywał program ?? Miałbym plansze zamiast meczu.

Kretyński pomysł z tymi fakturami, powinno być możliwość wyłaczenia tego - tak samo jak aktualizacji automatycznych, które co noc robią to samo - przerywają program.

Ja dzwoniłem do nich - poleciało mięso. Kretyn to chyba wymyślił !!! :-(

Żeby na Ciebie nie poleciało mięso jak przyjdzie ci kiedyś pracować w jakimkolwiek punkcie BOK , Typowo Polskie buraczane zachowanie , żal ...

Nagrywasz program przy wyłączonym boxie , prawda ? Wtedy żaden komunikat nie "wyskoczy" . Ewentualnie nagrywasz program , podczas oglądania innego kanału - na nagraniu nic nie wyskoczy ... Nagrywasz oglądany aktualnie program (choć nie wiem czy takie plansze się nagrywają , nie miałem jeszcze takiego przypadku) wciskasz na pilocie OK , który masz przy udzie ... ile ci to zajęło 1 s - 5 s ? Rzeczywiście STRASZNE
nagrywasz program nie plansze, plansza idzie z softu!!!!!
To tak samo jak na nagrywanym programie jesteś w epg lub w info, przecież to się Tobie nie nagrywa, podobnie jaki jakiekolwiek inne alerty. To chyba logiczne!!!!

No to po rozpatrzeniu wszystkich możliwych opcji przeze mnie , i po utwierdzeniu mnie w przekonaniu przez kolegę paw (za co dziękuję) że takie komunikaty nie nagrywają się ... Wszelkie roszczenia i malkontenctwo założyciela tematu są bezzasadne ...

Pozostaje nam tylko czekać aż ktoś rzuci "mięsem" w Kolegę robert71 , bo ewidentnie napawa dumą z powodu tego że obraził Bogu ducha winnego pracownika BOK , miejmy również nadzieję że nie spotka na swej drodze pomysłodawcy nowego sposobu dostarczania dokumentu sprzedaży ...

Aż strach myśleć o tym jaki poziom kultury niektórzy ludzie sobą reprezentują , i jak łatwo przychodzi im obrażanie innych ... Bezpodstawne ...

Pozdrawiam
Zgadza sie para w gwizdek ...na Cyfrowym jest ten sam komuniukat. Dajmy spokoj biciu piany.

problem z nagrywaniem może być, jeśli ktoś ma białego nbox'a (abo czarnego z pełnym dyskiem ;o) ) i nagrywa sobie na zewnętrzną nagrywarkę. Tak, że nie zbywałbym tego kpinami, dla kogoś może to być denerwujące. Ja natomiast wolałbym dostawać fakturę na maila, z TV i tak nie przepiszę numeru faktury ani kwoty do przelewu, muszę się logować do nbok'a ...
jesteśmy na forum hd więc zakładamy ze jakby mial nagrywać to z jakascia Hd a nie sądzę, że nie wtajemniczeni userzy naszego forum nagrywali w hd na zewnetrzną nagrywarke hd
Po pierwsze to jest forum i każdy może napisać swoje zdanie (z zachowaniem reguł oczywiście) i nie jest to powód do napiętnowania.
Po drugie mój stosunek prawny z nadawcą reguluje umowa z której jasno wynika: ja płacę abonament, nadawca dostarcza kontent. ŻADEN z warunków umowy nie mówi o zakłócaniu odbioru bezsensownymi informacjami (przypomnę, że chodzi o informację o płatności, która nie jest wymagalna!).
Rewolwerowcom dla których "wystarczy wcisnąć OK", którzy zawsze przy udzie mają pilota gotowego do strzału, życzę telefonu na komórkę, w czasie kiedy śpią, od jakiegoś debilnego automatu informującego o zupełnie nieinteresującej sprawie. Przecież to żaden problem - śpicie z nią pod poduszką - zawsze gotowi.
Czytając niektóre wypowiedzi widzę, że idea Włodzimierza Ilicza o "pożytecznych ..." wieczne żywa!

Pozdrawiam myślących

Żeby na Ciebie nie poleciało mięso jak przyjdzie ci kiedyś pracować w jakimkolwiek punkcie BOK , Typowo Polskie buraczane zachowanie , żal ...

Nagrywasz program przy wyłączonym boxie , prawda ? Wtedy żaden komunikat nie "wyskoczy" . Ewentualnie nagrywasz program , podczas oglądania innego kanału - na nagraniu nic nie wyskoczy ... Nagrywasz oglądany aktualnie program (choć nie wiem czy takie plansze się nagrywają , nie miałem jeszcze takiego przypadku) wciskasz na pilocie OK , który masz przy udzie ... ile ci to zajęło 1 s - 5 s ? Rzeczywiście STRASZNE

Nie, nagrywam z boxa na nagrywarkę DVD i musi być włączony i co na to powiesz ??

Komunikat przerwie mi nagrywanie tak samo jak beznadziejny update co noc !!!

Jeśli ktoś mi wciska przez telefon, że jest OK to jest idiotą lub robi z siebie idiote za kasę jaka dostaje od pracodawcy więc mi go nie szkoda.
Wciska kit że jest git jak wiesz, że nie jest np z tym że po ostatnim update wieszają się kanały.

Ponadto pomysł z plansza na cały ekran jest debilny - wystarczyłoby że wyskakuje i miga w rogu jakaś mała kontrolka lub coś w tym stylu.
Bym powiedział kto tu jest idiotą,ale nie będę sobie języka strzępił.Wystarczająco spadło mi mniemanie o niektórych tutaj userach. Zastanówcie się co piszecie.
Przypomina mi się jakiś krążący w internecie nagrany klient dzwoniący do jakiejś telefonii i jego stwierdzenie "płacę, żądam". Najlepiej nawrzucać komuś przez telefon i jeszcze się wyżalić na forum jak oni śmią mnie poważanemu obywatelowi takie komunikaty przysyłać
Mi ten "ekran" tez przeszkadza - lepiej gdyby zrobili to na zasadzie ikony / piktogramu pojawiajacego sie na ekranie z opcją wywołania.

Maja szanse na korekte bo i tak musza naprawic walniety soft, ktory ostatnio podeslali na dekodery abonentom N!

jesteśmy na forum hd więc zakładamy ze jakby mial nagrywać to z jakascia Hd a nie sądzę, że nie wtajemniczeni userzy naszego forum nagrywali w hd na zewnetrzną nagrywarke hd
Wiem, że to nie miejsce na taką dyskusję, ale to ty ten temat zaczepiłeś. Mam pytanie - bycie wtajemniczonym oznacza zgrywanie HD z boxa przy pomocy zewnętrznego grabbera? A może chodzi Ci o znaną od wielu lat możliwość zapisania sterama?
Wskaż chociaż kierunek z którego bije światło, O WIELKI!


...
Wskaż chociaż kierunek z którego bije światło, O WIELKI!

hahaha.
Powiem tyle, mam białego boxa i też wkurza mnie ten komunikat 2 dni przed datą płatności.
Teraz bardziej od tego wnerwia mnie Błąd HDCP po ostatniej aktualizacji softu.
Błąd HDCP pojawia się u mnie "od zawsze" na kilka sekund po zapuszczeniu zestawu (Sony Bravia). Podobno "tak musi być" jak zeznała "mądrala z part line". Sprzęcicho w tym czasie sprawdza "poprawność zabezpieczenia", bo np. są wyświetlacze, wg. eŃki, które HDCP mają niepoprawne. Wtedy można łączyć recordery i boxy innym złączem np. component. Ale wówczas sprzęt nie jest "prawidłowo" zabezpieczony i jesteśmy jakby "piratami", co na TYM forum brzmi trochę dziwnie , ale wg. eŃki, to Oni mają rację. Bo tak ogólnie, generalnie i w szczegółach, to Oni zawsze mają rację....

Kolego ja piszę o całkowitej niemożności oglądania przez HDMI po ostatniej aktualizacji softu.
Błąd HDCP świeci cały czas i po HDMI nie ma oglądania wcale.
Zobacz forum nki jak jest zawalony dział sprzęt i instalacje tematami o błędzie hdcp i chęci rezygnacji.
U mnie komunikaty nie wyskakują ale możne dla tego ze mam polecenie zapłaty. A w tosi problemów po ostatniej aktualizacji jakby brak.

Kolego ja piszę o całkowitej niemożności oglądania przez HDMI po ostatniej aktualizacji softu.
Błąd HDCP świeci cały czas i po HDMI nie ma oglądania wcale.
Zobacz forum nki jak jest zawalony dział sprzęt i instalacje tematami o błędzie hdcp i chęci rezygnacji.

U mnie pomogło wyłączenie na chwilę TV z gniazdka
Nie wiem czy odkryłem nową funkcjonalność boxa, czy "normalnie" znowu coś się zepsuło po ostatniej aktualizacji. Otóż można teraz słuchać N Radia przy wyłączonym telewizorze. Dotychczas obie funkcje były ze sobą nierozerwalnie związane. Kto nie posiadał funkcji wygaszania ekranu w swoim TV musiał liczyć się z dużym poborem energii słuchając radia. Teraz ta niedogodność, a w zasadzie kompletny obciach dla programistów , została przywrócona do normalności.
To jest nowa funkcjonalnosc nboxa, ktora wrzucili do ostatniej aktualizacji softu.

U mnie komunikaty nie wyskakują ale możne dla tego ze mam polecenie zapłaty. A w tosi problemów po ostatniej aktualizacji jakby brak.
Nie dziwię się i podziwiam...(odwagę).
Byłoby wyjątkową bezczelnością ze strony n, gdyby wysyłali jakiekolwiek informacje, skoro mają już wszystko (czegokolwiek zażądają) z góry zapłacone.
Ja im płacę najmniej jak tylko mogę, a po ostatnim upgrade-e tną mi się nawet kanały dla dzieci... Ależ tam mają informatyków - takie rzeczy!

Rym nie zamierzony, ale sarkazm celowy .

Pozdrawiam
Istotnie podzielam obserwację kolegi Be3. Na boxie nie zauważyłem istotnych zmian w jakości przekazu, natomiast na recorderze sygnał gdzieś mi "uciekł". Obraz się zacina i stopuje, w tym na kanałach dziecięcych. Jakość sygnału spadła poniżej 60% i nie mogę jej przywrócić. Spędziłem kilka godzin na dachu próbując coś podciągnąć - bez rezultatu. Reserty sprzętu również nie pomogły. Dodam, że sygnał z Astry jest "idealny", także na kanałach HD. Nie bardzo wiem, co robić dalej. Jeśli ktoś z Was przeszedł tę "dziwną" drogę proszę o sugestie, wskazówki, porady.
Niepotrzebnie kreciles antena - strata czasu, teraz masz tylko pewnosc, ze to nie wina twojej instalacji.

Problem jest po stronie N - problem zanikow jest stary (HBO HD, Discovery HD) od miesiecy tylko teraz cos spieprzyli na wieksza skale lacznie z HDCP.
Teraz akurat mam podlaczonego nBoxa Rec do nowej instalacji antenowej (lepsze parametry) i problem sie nasilil (po nowym sofcie) z zanikami audio (TVN HD, nSport, HBO HD, Discowery HD). Generalnie objaw jest taki, ze w diagnostyce na jednej z anten co pewien czas zanika sygnal do zera!

Szczescie nie mam problemow HDCP.

Dzięki Tesbor. Już chciałem przenosić talerz w inne miejsce na dachu, myśląc, że w tym roku liście bardziej urosły na sąsiadującym dębie.

Dzięki Tesbor. Już chciałem przenosić talerz w inne miejsce na dachu, myśląc, że w tym roku liście bardziej urosły na sąsiadującym dębie.

Ja mam białego nBox'a i co dziwne poprzednio miałem siła/jakość sygnału na poziomie 100% i 88%. Teraz po aktualizacji 100% i 100%
Jednak faktycznie zauważyłem przycięcia na programach HD. Sporadycznie, bo raz na kilka minut, ale są. Czasem nawet potrafi zgubić sygnał na parę sekund.
Zauważyłem przycięcia na VDO w nowo dostarczonych filmach, bardzo denerwujące bo częste i po co płacić 11 zł za dwa dni oglądania sieczki, gdy za ta cenę mogę mieć nowsze filmy w wypożyczani lub kupić DVD w media za 10 zł. Ciekawe czy osoby nadzorujące programistów dostaną dyscyplinarkę za upublicznienie nie przetestowanego softu. Dopóki się to nie stanie to nic się niezmienni. Życzę długiego szukania pracy, nie lubię braku profesjonalizmu i darmozjadów.
Tez zauważyłem przycięcia na nscreen, film staje i koniec, chyba sie wkurzę.
U mnie po restarcie przeszło, ale "Dziewczyny z drużyny" najpierw miały zrywy - przy takim filmie to niedopuszczalne
Sprawdźcie jeszcze na VIVA Polska u mnie są zaniki obrazu i dźwięku.
Pomaga zmiana na inny kanał i powrót.
Wszystko to po tej aktualizacji.

Po pierwsze to jest forum i każdy może napisać swoje zdanie (z zachowaniem reguł oczywiście) i nie jest to powód do napiętnowania.
Po drugie mój stosunek prawny z nadawcą reguluje umowa z której jasno wynika: ja płacę abonament, nadawca dostarcza kontent. ŻADEN z warunków umowy nie mówi o zakłócaniu odbioru bezsensownymi informacjami (przypomnę, że chodzi o informację o płatności, która nie jest wymagalna!).
Rewolwerowcom dla których "wystarczy wcisnąć OK", którzy zawsze przy udzie mają pilota gotowego do strzału, życzę telefonu na komórkę, w czasie kiedy śpią, od jakiegoś debilnego automatu informującego o zupełnie nieinteresującej sprawie. Przecież to żaden problem - śpicie z nią pod poduszką - zawsze gotowi.
Czytając niektóre wypowiedzi widzę, że idea Włodzimierza Ilicza o "pożytecznych ..." wieczne żywa!

Pozdrawiam myślących

Wczoraj zgłosiłem reklamację - zakłócenia odbioru stacji telewizyjnych ekranami o fakturach. Zobaczymy co odpowiedzą

Zastanawiam się co będzie jak dostanę odpowiedź negatywną - chyba się odwołam i DW do Regulatora, Rzecznika Praw Obywatelskich (skoro głośniejsze reklamy są ingerencją w życie prywatne to informacje o fakturach tym bardziej).
W czym przeszkadza:
- wyskakuje w najmniej oczekiwanym momencie i zmusza do dodatkowych czynności niewymienionych w umowie
- przerywa nagrywanie na zewnętrzną nagrywarkę (czasem gdzieś człowiek ma prawo wyjść - nawet jak leci ulubiony program) - ingerencja w prywatność
- informacja o niezapłaconej fakturze nawet jeśli napiszą, że tym co zapłacili dziękują, może narazić mnie na podejrzenia mojej rodziny(teściowa), znajomych, którrzy w danej chwili siedzą przed właczonym telewizorem u mnie w pokoju, że jestem niewiarygodny, nie płacę w terminie itd. - ingerowanie w prywatność

Najważniejsze:
- w przypadku nie wyłączenia telewizora, wyjdę z domu zapomnę, wieczorem gdy zasnę itp.. przez kilka godzin mój TV będzie narażony na wyświetlanie statycznego obrazu.
W instrukcji telewizora jest napisane ostrzeżenie przed statycznymi obrazami.

Ciekawe co na to N, gdybym przedstawił jej fakturkę za naprawę telewizora plazmowego czy LCD (tak te też się czasem potrafią utrwalić) ?

Witam

Zauwazylem po zmianie softu zaklocenia na kanalach HD, na DISCOVERY HD cyklicznie co minute zanika obraz i fonia.Pomaga na jakis czas zmiana kanalu o jeden do przodu i z powrotem.

Pozdrawiam

No to jest norma od wprowadzenia płatności. Na początku czerwca ma być to naprawione. Ma być..
Te informacje masz Gmeru ze źródeł zbliżonych do N? Na forum N przedstawiciele nabrali wody w usta w sprawie zacięć, a szczęśliwcy bez problemów radzą nam iść wymieniać sprzęt.

Te informacje masz Gmeru ze źródeł zbliżonych do N? Na forum N przedstawiciele nabrali wody w usta w sprawie zacięć, a szczęśliwcy bez problemów radzą nam iść wymieniać sprzęt.
Zgłosiliście oficjalnie reklamacje ? pewnie nie. Trzeba zadzwonić, potem poprosić o podanie numeru zgłoszenia - potem 30 dni na naprawę.
Tak to trąbią ze mają inowacyjny system dostarczania faktur - prawda jest inna - koszty wysyłki przerzucili na problemy u abonentów wprowadzając wadliwy soft i kretyńską funkcjonalność przeszkadzającą oglądać programy zgodnie z umową.

Trzeba reklamować, w ramach rekomensaty nie oddadzą Ci kasy, ale czasem dają jakiś pakiet na miesiąc gratis.
Tak było ze mną jak zgłosiłem brak kanałów, które miały być w ofercie i nie zostały uruchomione na czas.

Ja już rekompensatę dostałem przed softem - po rezygnacji z HBO już trzeci miesiąc oglądam je za darmo. Reszta pakietów mnie nie interesuje. Teraz wolę sprawny soft
Zgłosiłem reklamację telefoniczną i wczoraj dostałem polecony z odpowiedzią:

że została rozpatrzona pozytywnie i wyłaczą wysyłanie mi na ekran powiadomień o fakturach od przyszłego miesiąca :-)

Jak ktoś nie chce sobie wypalić plasmy lub nagrywa na magnetowid niech zgłosi, że nie chce dostawać takich komunikatów na ekran.
...a poniżej dowód że N podpada coraz bardziej

Telewizja "n" udostępniła w Internecie prywatne dane swoich klientów
Jeden z pracowników telewizji "n" przez przypadek udostępnił w Internecie prywatne dane kilkudziesięciu osób.
Sprawę przypadkowo wykrył pan Łukasz Siadul, który wpisując w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko trafił na stronę udostępniającą informacje na temat jego PESELU, adresu i numeru telefonu. Dodatkowo, co naprowadziło go na trop winowajcy, dowiedział się, z jakiego pakietu telewizji "n" korzysta oraz jaki numer został nadany jego dekoderowi.

Pan Łukasz powiadomił o zaistniałej sytuacji wspomnianą firmę, która szybko usunęła prywatne dane z Internetu (oczywiście nie ma pewności, że nie zostały one już przez kogoś skopiowane). Jak się okazało, zawinił jeden z jej pracowników, który "zapisał pliki nie w tym folderze, w którym powinien". Winowajca został zwolniony z pracy, natomiast poszkodowanemu zaproponowano rekompensatę w postaci darmowego pakietu usług. Nie została ona jednak przez niego przyjęta i sprawa znajdzie prawdopodobnie swój finał w sądzie.

Źródło: Gazeta.pl
Kolego ty to już masz chyba jakąś obsesję. Poza tym już to jest na forum.
nie mam żadnej obsesji, a nawet lubię N a wkleiłem info bo nie znalazłem podobnego .
drobne info:

Filmy za darmo w ofercie VoD platformy N

Platforma N rozpoczyna kolejną edycję akcji promocyjnej "Wakacyjne kino N". Dzięki niej wszyscy użytkownicy dekoderów platformy z dyskiem twardym będą mogli oglądać za darmo kolekcję filmową specjalnie udostępnioną w ramach usługi VoD.

Promocja potrwa od 1 lipca do 30 września br. W każdym miesiącu jej obowiązywania abonenci będą mogli bez opłat obejrzeć około 10 wybranych pozycji filmowych.

Akcja ma za zadania promować usługę VoD i dekodery z dyskiem twardym.


drobne info:

o rany a skąd takie info?? pierwsze słyszę. co prawda korzystam z VODa regularnie ale zawsze to parę groszy w kieszeni.

o rany a skąd takie info?? pierwsze słyszę. co prawda korzystam z VODa regularnie ale zawsze to parę groszy w kieszeni.
Poszerzona informacja:
http://technologie.gazeta.pl/technologie/1...na_wakacje.html
bardzo dziękuję za link.
uważam że promocja jest strzałem w 10 !
ciekawe co konkurencja na to hehe
A konkurencja dołącza coraz nowe kanały choćby dzisiaj Sci-Fi Ch i Travel Ch. Promocja minie a kanały zostają.pozdrowienia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl