Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
http://twojepc.pl/news15746.html
Serwis 1UP miał okazję przetestować niemal finalną wersję pakietu The Orange Box firmy Valve przeznaczonego dla konsoli Playstation 3. Przypomnijmy, że w skład “pomarańczowego pudełka” wchodzą gry Half-Life 2 wraz z dwoma epizodami, Portal oraz Team Fortress 2. Gabe Newell już jakiś czas temu twierdził, że konsola PS3 jest stratą czasu i najlepiej byłoby, gdyby Sony zaprojektowało całość od nowa. Ze względu na problemy z opracowaniem portu na tą platformę, zlecone zostało to innej firmie przez Electronic Arts. Okazuje się jednak, że gry w obecnej fazie są w dużej mierze niegrywalne...
http://twojepc.pl/news15746.html
lol no cóż nie każdy umie pisać gry.
Panowie z Valve liczyli na łatwa kasę i się przeliczyli.
Rozwaliłeś mnie . Nikt tak nie umie pisać gier jak Panowie z Valve. No moze tylko Panowie z Blizzard.
A o "niegrywalności" i problemach z produkcją gier na PS3 mówili już chyba wszyscy developerzy z branży gier. Ci z Blizzard też.
Ja już się przyzwyczaiłem i nawet lego starwars kupiłem na Xa O_o bo jeszcze się przycinać będzie na PS3.... to co multi-platformowe to tylko X.
Cóż orange też już dawno skatowane (na xa wyszło jakiś czas temu) i jest naprawdę extra. Wszędzie zgarnia oceny bliskie 10 bo jednak za jedną cenę dostajemy mega kompilacje! Oby więcej takich ruchów firm w przyszłości! Szkoda, że na PS3 ciężko pograć jak widać....
Witam moje pytanie może będzie banalne ale czy jest jakaś różnica w grze jak kupie wersje NTSC i czy bez problemu będzie chodzić na konsoli z formatem PAL?
Z góry dzięki za odp
Rozwaliłeś mnie . Nikt tak nie umie pisać gier jak Panowie z Valve. No moze tylko Panowie z Blizzard.
A o "niegrywalności" i problemach z produkcją gier na PS3 mówili już chyba wszyscy developerzy z branży gier. Ci z Blizzard też.
kolego tylko oni polenili się, a konwersje tej gry robi jakiś odział B, a może C EA
warto spojrzeć na gry od Sony, czy chociażby ostatnio wydanego COD4
HL2 nie ma takiej grafy, i maja problemy?
nie chcą zarobić trudno
Ja już się przyzwyczaiłem i nawet lego starwars kupiłem na Xa O_o bo jeszcze się przycinać będzie na PS3.... to co multi-platformowe to tylko X.
Cóż orange też już dawno skatowane (na xa wyszło jakiś czas temu) i jest naprawdę extra. Wszędzie zgarnia oceny bliskie 10 bo jednak za jedną cenę dostajemy mega kompilacje! Oby więcej takich ruchów firm w przyszłości! Szkoda, że na PS3 ciężko pograć jak widać....
To jest naprawde dziwne - albo pseudoHD jak w COD4 (600p - choc po prawdzie wyglada zacnie i nie tnie sie) albo te nieszczesne spowolnienia ktore zupelnie przekreslaja sprzet, bo konsola imho nie ma prawa spowalniac, dzialac ponizej progu plynnosci. A przeciez mowimy tu o niby najpotezniejszych bebechach stworzonych przede wszystkim do gier
A moze jest to wina firmware'u niedawno wypuscili 2.0, a juz jest 2.01
Najgorsze w tym wszystkim jest to że obie konsole X i PS3 miały być konsolami które w FULLHD będą pomykać ze 100 fps, a okazuje się że oszczędzili ramu dla grafiki i teraz to wychodzi, mogli jednak dać mozliwość dodania we wlasnym zakresie dodatkowej pamięci. Oczywiście mozna grę tworzyc dedykowaną na konsolę ale jak pokazuje Guerrilla Games z "Killzone2" która oficjalnie zapowiedziała
"It was also announced that Killzone 2 will run in 720p and at 30fps."
http://en.wikipedia.org/wiki/Killzone_2
Można więc powiedzieć że te konsole sa konsolami 720p a nie 1080p
Obie gry czyli OrangeBox i Killzone2 jeszcze nie wyszły więc poczekajmy z ocenami.
Jeśli chodzi o konwersję to zawsze wychodzi lepiej jak dwa inne teamy piszą od podstaw kody tak jak było to w przypadku COD4.
Jeśli chodzi o Panów z Valve czy Blizzarda to właśnie nie chodzi o lenistwo czy brak środków i czasu, ale o to że piszą to ci sami ludzie, którzy mają w głowie architekturę i kod na Xboxa/PC a niestety (też dla samej konsoli) PS3 jest "troszkę" inna.
No nieźle, jeszcze gry nie ma a już plują. Niedługo pluć będą zanim ktos nawet o grze pomyśli
Panowie z 1Up chyba mieli inną wersję niż reszta recenzentów - wg których gra chodzi trochę gorzej ale nie schodzi do poziomu niegrywalności. Co więcej, wynagradza to tu i ówdzie teksturowaniem i oświetleniem. Zresztą, czytałem na neoGAF opinię gościa mającego kontakty w EA - developerzy są tam zdziwieni tym jakie wielkie halo się z tego zrobiło w odniesieniu do praktycznie identycznych (wg nich) gier.
Mnie naprawdę dziwi jak można się rzucać na 3-letnią grę z peceta - ale jak widać po rankingach sprzedaży posiadacze X360 mają niskie standardy i dużo kasy. Każdy prawie FPS, z wyjątkiem totalnych crapów trafiają do pierwszej 10-tki sprzedaży w tygodniu premiery.
Anyway - tak to niestety wygląda, do tej pory większość developerów nie odrobiła lekcji - zamiast zaprojektować od początku enginy pod architekturę PS3, w zasadzie kopiują gry z Xboxa. Orange Box, jak mówił Gabe Nevell, nie wykorzystuje żadnego SPU. Czyli konwersja jest total zrzyną z X360 na którym też pewnie wykorzystuje jedno jądro z trzech. Lenistwo i żądza zysku. Na szczęście powoli się to zmienia, develoeprzy multiplatformowi się wyrabiają a gry takie jak Uncharted (miazga) czy Ratchet (zaniedługo UTIII itd) wyznaczą poziom reszcie produkcji - albo się podniesie albo nikt nie będzie kupować nędznych portów na PS3.