ďťż

Petycja do SAMSUNGa !!!!

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Z racji, iż usunięto mój watek z ogólnego <LCD SAMSUNG> wklejam post tutaj..
Proszę administratorów o nie usuwanie postu, albowiem sprawa dotyczy zarówno LCD jak i plazm !!!

Panowie i Panie...

Pomimo, iż jestem użytkownikiem plazmy B650 zwracam się do Was, albowiem sprawa dotyczy wspólnego problemu (LCD i Plazma).. oto fragment mojego posta w dziale plazm:

P.s. Dzwoniłem dziś do SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA Sp z o.o. (ul. Szturmowa 2a, budynek UBC II, 02-678 Warszawa tel: +48 22 607-93-33 (Infolinia)) i rozmawiałem z Panem X, który wydawał się być osobą dość kompetentną.

Analiza rozmowy pozwoliła mi wysnuć następujące wnioski:

Nowy frimware będzie się ukazywał w zależności od jego potrzeb, albowiem polityka firmy Samsung jest następująca.. nowy frimware ma za zadanie naprawić/usnąć/poprawić błędy, ale (niestety) nie wprowadzać nowej funkcjonalności danego urządzenia (np. DTS).
Podczas rozmowy wspomniałem o szerokim gronie użytkowników zarówno Plazmy jak i LCD której doskwiera brak DTS'u, oraz o przewidzianej petycji do producenta w tej sprawie. Odpowiedź była jednoznaczna: Jeżeli owa petycja będzie obejmowała znacząco dużą skalę użytkowników myślę, że w ramach dbałości o dobro klienta - który jest tutaj najważniejszy - na pewno nie pozostanie bez echa. Niestety Pan X nie był mi w stanie odpowiedzieć czy DTS w ramach passthrough (wyprowadzenie sygnału po przez wyjście optyczne do zew. dekodera) wymaga wykupienia licencji, czy tylko w przypadku kiedy chcielibyśmy mieć wbudowany układ dekodująco-kodujący w naszych odbiornikach TV.

Niby to co napisałem jest oczywiste, ale moim zdaniem utwierdza w przekonaniu, iż warto spróbować.

Czy ma ktoś jakiś pomysł? Co o tym sądzicie? złączmy się z użytkownikami LCD i plazm na różnych forach i wyślijmy taką petycję. Moim zdaniem dobrze by było zrobić to nim ukarzą się następcy naszych modeli.

Przemyślcie, za kilka miesięcy może być za późno !!!!

Pozdrawiam
Pixeel


No to Panie i Panowie!
Pokażmy, ze nie tylko "moherowe berety" potrafią się jednoczyć.
Czy może ktoś udostępnić stosowną stronkę?. Ja się chętnie podpiszę.
Też się wpiszę.

Pozdro
Ja chętnie to nagłośnię jak będzie narzędzie.


tez sie podpisze
wlasnie od dzisiaj jest nowe oprogramowanie ale dts nadal nie dzisla , ciekawe co tym razem w nim poprawili

http://support.samsung.de/support/support_...amp;filetype=FM
podepne sie pod temat i potwierdzam że filmy z USB w mkv i DTS chodzą bez dzwięku, sam obraz. rozumiem że upgrade firmware nic mi nie da ?

ps czy mozna ogólnie rzecz biorąc we własnym zakresie akutalizować firmware bez utraty gwarancji ? pytam z ciekawości, ze gydyby przykładowo podczas lub po takiej aktualizacji tv nie działał, to czy gwarancja by to objęła
Jak każdy wielki koncern Samsung jest nieruchawy i ociężały.... To nie Sybass, który w końcu wprowadził DTS do eGreat i PCH.. Pomysł z petycją OK. Popieram.
Widzę, że kolega .. zajął się petycją i chwała mu za to :-)
http://www.petycje.pl/petycjePodpisyLista....podpis_rodzaj=1

Zastanawiam się czy pod petycją muszą się podpisać osoby związane z tematem (np. posiadacze przedmiotu petycji), bo jeśli nie to zdecydowanie poszerza to grono podpisujących się - czy ma ktoś jakieś doświadczenia w pisaniu petycji ?
Walczcie panowie, szczerze wam kibicuję.
Z drugiej strony, ja od wielu już lat, wybierając sprzęt szerokim łukiem omijam wszystko co ma logo samsunga.
Powód jest taki że kupiłem kiedyś DVD tej firmy obsługujące DIVX, niestety nie były obsługiwane polskie czcionki w napisach, niby nic wielkiego zwłaszcza że wiedziałem o problemie przed zakupem a mimo to postanowiłem kupić ten sprzęt bo mi się po prostu podobał. Po zakupie napisałem jednak do supportu zapytanie czy mają zamiar naprawić ten feler. W odpowiedzi otrzymałem ślicznego maila z informacją że owszem trwają prace nad nowym firmware a tymczasowo mogę konwertować napisy tak aby nie zawierały polskich czcionek, byli nawet tak mili że dołączyli instrukcje jak konwertować która była tak dobrze zrobiona że nawet małpa była by w stanie to zrozumieć i wykonać. Ogólnie bardzo pozytywne zachowanie działu relacji z klientami.
Mówiąc krótko niby wszystko cacy, tyle że później było tak:
1. Po kilku miesiącach wypuścili nowy model bez opisanej wady
2. Cały czas zapewniali że prace trwają.
3. Po kolejnych kilku miesiącach samsung wydał oświadczenie że niestety nie jest możliwe dodanie obsługi polskich znaków.

Reasumując, w mojej opinii firma świadomie oszukiwała klientów żeby pozbyć się już wyprodukowanych egzemplarzy starego modelu i nie była zainteresowana tworzeniem firmware który czynił by je konkurencyjnymi w stosunku do nowych produktów. I nie ma tu znaczenia że problem był z mojego punktu widzenia marginalny bo DIVX był dla mnie tylko miłym dodatkiem. Ja po prostu nie dam zarobić komuś kto oszukuje klientów.

Walczcie panowie, szczerze wam kibicuję.
Z drugiej strony, ja od wielu już lat, wybierając sprzęt szerokim łukiem omijam wszystko co ma logo samsunga.
Powód jest taki że kupiłem kiedyś DVD tej firmy obsługujące DIVX, niestety nie były obsługiwane polskie czcionki w napisach, niby nic wielkiego zwłaszcza że wiedziałem o problemie przed zakupem a mimo to postanowiłem kupić ten sprzęt bo mi się po prostu podobał. Po zakupie napisałem jednak do supportu zapytanie czy mają zamiar naprawić ten feler. W odpowiedzi otrzymałem ślicznego maila z informacją że owszem trwają prace nad nowym firmware a tymczasowo mogę konwertować napisy tak aby nie zawierały polskich czcionek, byli nawet tak mili że dołączyli instrukcje jak konwertować która była tak dobrze zrobiona że nawet małpa była by w stanie to zrozumieć i wykonać. Ogólnie bardzo pozytywne zachowanie działu relacji z klientami.
Mówiąc krótko niby wszystko cacy, tyle że później było tak:
1. Po kilku miesiącach wypuścili nowy model bez opisanej wady
2. Cały czas zapewniali że prace trwają.
3. Po kolejnych kilku miesiącach samsung wydał oświadczenie że niestety nie jest możliwe dodanie obsługi polskich znaków.

Reasumując, w mojej opinii firma świadomie oszukiwała klientów żeby pozbyć się już wyprodukowanych egzemplarzy starego modelu i nie była zainteresowana tworzeniem firmware który czynił by je konkurencyjnymi w stosunku do nowych produktów. I nie ma tu znaczenia że problem był z mojego punktu widzenia marginalny bo DIVX był dla mnie tylko miłym dodatkiem. Ja po prostu nie dam zarobić komuś kto oszukuje klientów.


Tak robi większość firm opróczy chyba Philipsa i ich topowych modeli gdzie wujkowi w Niemczech sami przysyłają peny z nowym softem!
Petycje podpisałem a na Samsunga nie narzekam. Mam już drugi telefon Samsunga i TV LCD 40A656 no i BD 1400.

Tak robi większość firm opróczy chyba Philipsa i ich topowych modeli gdzie wujkowi w Niemczech sami przysyłają peny z nowym softem!

Prawie zgoda , z tym ze j bym napisał "Tak robi większość firm w Polsce" a kluczowe w twojej wypowiedzi jest "w Niemczech" - jeśli się weźmie to pod uwagę to przypuszczam ze tam akurat to co robi philips nie jest jakimś ewenementem. Kiedyś z ciekawości porównywałem dwie wersje manuala opisującego proces upgrade firmware w jakimś DVD (chyba dla toshiby) i jedyna różnica jaka była to zastrzeżenie że uszkodzenie sprzętu w trakcie upgrade nie podlega gwarancji i naprawa będzie odpłatna, oczywiście to info było tylko w polskiej wersji manuala , w wersji dla UK już tego nie było. Niestety nadal traktują nasz kraj jak bantustan.
Mam od niedawna PS50B650. Firmware można aktualizować ze strony Samsunga przez USB albo poprzez internet prosto z telewizora i nie ma to nic do gwarancji. W stosunku do poprzedniego firm. zauważyłem że dodano możliwość połączenia się z serwisem informacyjnym z USA. Coś tam jednak dodają. nie wiem czy można liczyć na nowe kodeki. Co do dźwięku - producent podaje obsługę Dolby Digital plus a więc powinien być dżwięk wielokanałowy na wyjściu cyfrowym. Niestety na razie mam amplituner Yamahy tylko z osobnymi wejściami analogowymi na wszystkie kanały (podpięty do DVD), bez wejścia cyfrowego i nie mogę sprawdzić telewizora który ma tylko wyjście cyfrowe audio do tego celu. Ale jeśli okaże się że nie ma Doby digital na wyjściu audio TV to byłoby podanie nieprawdy przez producenta.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl