Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Na łamach zagranicznego serwisu pojawił się całkiem obszerny artykuł poświęcony krytyce konsoli firmy Sony, PlayStation 3. Autor publikacji wymienia wady połączenia procesora Cell z układem graficznym RSX. Koronnym argumentem przemawiającym za krytycznym podejściem do urządzenia, jest zbyt niska wartość zapisu i odczytu procesora Cell pamięci lokalnej, która wynosi odpowiednio 16 MB i 4 GB na sekundę – pamięć główna (RAM) odczytuje i zapisuje z prędkością ok. 25 GB/s, czyli ok. 250 razy szybciej! Opublikowane zdjęcie przedstawia diagram, gdzie w jednej rubryce znalazł się dopisek: 'nie, to nie jest błąd drukarski'.
Moc RSX-a wynosi 275 milionów trójkątów na sekundę, podczas gdy konkurencyjny układ obecny w Xboksie 360 potrafi przetworzyć ich co najmniej dwa razy tyle. Wniosek, który się nasuwa po przeczytaniu tej wiadomości jest taki, że układ graficzny z PS3 jest połowę wolniejszy, niż ten zastosowany w konsoli Microsoftu.
Cały artykuł został napisany bardzo krytycznie. Możliwe że autorem pracy jest osoba będąca przeciwnikiem urządzeń koncernu Sony. Jak dotąd, żaden inny serwis nie zauważył takich wad w PlayStation 3. Miejmy nadzieję, że niedługo pojawi się odpowiednia notka od japońskiego producenta, w której znajdziemy stosowne wytłumaczenie.
The inquirer
Ojej jak zwykle wyznacznikiem będą gry a nie jakieś przedpremierowe rozpiski i liczby na kartkach. Będą dobre gry to i PS3 sie dobrze sprzeda i wszyscy będą happy. PS2 też ma super dużo wąskich gardeł i co? Dyszy do dzisiaj wykorzystana w 100%