Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam. Mam wielki kłopot. W niedzielę włączyłem dekoder (zwykły, biały) i na wszystkich kanałach, które mam pokazał się komunikat, że nie mam uprawnień do oglądania itp. (opłaty mam zrobione na bieżąco, wiec nie mogli mi odciąć sygnału). Zadzwoniłem do BOK i tam poradzono mi:1. odłączyć z sieci dekoder, 2.odczekać 10-15 sekund i 3. podłączyć na nowo do sieci. Okazało się, że włączyła się plansza startowa z napisem, że w ciągu 24 godz. będę miał wszystkie kanały. Miły pan z BOK poinformował, że wysłał mi kod aktywacyjny i w ciągu 2 godz. będę miał dostęp do programów. Zastrzegł, że jeżeli tak się nie stanie, to po 2 godz. mam się skontaktować z BOK. minęły 2 godz., później jeszcze 2 i zadzwoniłem. Tym razem, inny miły pan, kazał mi sprawdzić numer dekodera i karty i wpisać jakiś kod,ale i to nie pomogło. Więc tenże miły pan poinformował mnie, że wysyła nowy kod aktywacyjny, który na pewno odblokuje mi programy, tylko muszę zaczekać 24 godz. wczoraj o 17.00, czyli ponad 24 godziny później, zadzwoniłem do BOK, ponieważ nie miałem programów. Tym razem pani, oczywiście bardzo miła, znowu kazała powtórzyć mi całą procedurę z odłączaniem, włączaniem, wyjmowaniem karty i sprawdzaniem jej numeru. Nic pojawił się żaden program, więc miła pani włączyła mi muzykę i rozłączyła się. Po kilku minutach oczekiwania jej miły głos pojawił się znowu i poinformował mnie, że zgłosiła sprawę do działu technicznego jako "pilną" i oni się teraz tym zajmą. mijają następne godziny, i nic sie nie zmieniło: na ekranie jest aktywacyjny z komunikatem, że mam czekać do 24 godz. na programy, na wyświetlaczu nboxa wyświetla się napis 1080 i nic poza tym się nie dzieje.
Mam pytania do szanownych forumowiczów:1. czy mieli podobną sytuację (jestem abonentem N od20 miesięcy);2. w jaki sposób zdopingować towarzystwo , żeby aktywacja nie trwała kilka/kilkanaście dni. Za wszelkie rady z góry dziękuję.
Miałem bardzo podobną akcję. O godzinie 00:01 w niedzielę część pakietów przestała działać.
W niedzielę rano zadzwoniłem do BOK'u, panienka obiecała wysłać w ciągu 2 godzin aktywację.
Po dwóch godzinach zrobiłem reset dekodera (wtyczka z prądu na kilka sekund) i już działa.
Miałem bardzo podobną akcję. O godzinie 00:01 w niedzielę część pakietów przestała działać.
W niedzielę rano zadzwoniłem do BOK'u, panienka obiecała wysłać w ciągu 2 godzin aktywację.
Po dwóch godzinach zrobiłem reset dekodera (wtyczka z prądu na kilka sekund) i już działa.
Robiłem już to n razy;) Bez skutku.
Też tak miałem po wysłaniu aktywacji działa bez problemowo.
Pozdro
Ależ oni wysłali mi już trzy razy kody aktywacyjne. Coś się rąbie po tamtej stronie, albo po prostu mają klienta w ... no wiesz gdzie... Kurczę, płacę regularnie, żadnych zaległości przez dwa lata, a tutaj takiego babola mi wysmażyli.
Dzwonisz i nalegasz żeby wysłali aktywację w tym momencie, czyli podczas waszej rozmowy. Skutek powinien być natychmiast widoczny na Twoim dekoderze. A nie żadne: "przyjąłem zgłoszenie, wyślemy aktywację, proszę poczekać 2 godziny... "
Kiedyś czekałem na aktywację pierwotną 2 dni. Wkurzyłem się i nie odpuściłem, gość przy mnie wpisał aktywację do systemu i po minucie był obraz. Tak, że mają taką możliwość aby wysłać aktywację od ręki. Mnie też mówili wcześniej: "wysłaliśmy już 3 razy".