Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam
Proszę o odpowiedzi użytkowników Sharp 46 XD1e ze swoich spostrzeżeń,rozmów,doświadczeń z ewentualną naprawą,wymianą,zwrotem pieniędzy dotyczącymi nieprawidłowego działania tego lcd (buczenie przy róznych ustawieniach podświetleniach matrycy)z serwisem Sharp Polska.Problem buczenia podobno jest znany dla Sharp ale nie ma jeszcze wytycznych co do wyeliminowania tej usterki(wiadomości usłyszane od serwisanta Sharp podczas wgrywania nowego softu eliminującego zawieszanie się tego LCD)Serwis proponuje naprawę u siebie na zasadzie królika doświadczalnego(albo naprawimy albo nie)???Czyżby bezpłatne praktyki doszkalające pracowników?
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Sharp
Witam
Proszę o odpowiedzi użytkowników Sharp 46 XD1e ze swoich spostrzeżeń,rozmów,doświadczeń z ewentualną naprawą,wymianą,zwrotem pieniędzy dotyczącymi nieprawidłowego działania tego lcd (buczenie przy róznych ustawieniach podświetleniach matrycy)z serwisem Sharp Polska.Problem buczenia podobno jest znany dla Sharp ale nie ma jeszcze wytycznych co do wyeliminowania tej usterki(wiadomości usłyszane od serwisanta Sharp podczas wgrywania nowego softu eliminującego zawieszanie się tego LCD)Serwis proponuje naprawę u siebie na zasadzie królika doświadczalnego(albo naprawimy albo nie)???Czyżby bezpłatne praktyki doszkalające pracowników?
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Sharp
Najlepiej rozmawiaj tylko z centralnym serwisem lub z SHARP POLSKA.
Na dzień dzisiejszy nie mają jeszcze żadnej możliwości usunięcia tej wady.
Mnie zaproponowano w rozmowie telefonicznej wymianę na nowy model / produkcja po lutym 2007r/ gdzie problem ten już nie istnieje, lub zwrot gotówki.
Mnie zaproponowano w rozmowie telefonicznej wymianę na nowy model / produkcja po lutym 2007r/ gdzie problem ten już nie istnieje, lub zwrot gotówki.
Czy ktoś może potwierdzić, że modele produkowane po lutym 2007 nie mają problemu z buczeniem ???
czy to nie wstyd dla sharpa !!!!!!
czy to nie wstyd dla sharpa !!!!!!
Witam
Problem nie został do końca wyeliminowany.W czerwcu 2008 nabyłem LC46X8 i po pół roku zaczął buczeć bardzo mocno.
Pomaga tylko wyłączenie OPC i ustawienie podświetlenia w poziomie maksymalnym ( bolą oczy )
Telewizor spędził około miesiąca w dwóch warszawskich autoryzowanych serwisach.
Pierwszy stwierdził, że telewizor jest ok, drugi wymienił inwerter co nic nie pomogło.
Aktualnie próbuję załatwić ten problem bezpośrednio z Sharp Polska.
O wyniku negocjacji poinformuję.
pozdrawiam
Witam
Problem nie został do końca wyeliminowany.W czerwcu 2008 nabyłem LC46X8 i po pół roku zaczął buczeć bardzo mocno.
Pomaga tylko wyłączenie OPC i ustawienie podświetlenia w poziomie maksymalnym ( bolą oczy )
Telewizor spędził około miesiąca w dwóch warszawskich autoryzowanych serwisach.
Pierwszy stwierdził, że telewizor jest ok, drugi wymienił inwerter co nic nie pomogło.
Aktualnie próbuję załatwić ten problem bezpośrednio z Sharp Polska.
O wyniku negocjacji poinformuję.
pozdrawiam
Dzień Dobry
Kontaktowałem się z naszymi serwisami, obie firmy wypowiadają się jednoznacznie, iż TV nie wykazuje oznak wadliwego działania.
Przydźwięk który dobiega z obudowy odbiornika jest zjawiskiem normalnym w urządzeniach wyposażonych w przetwornicę napięcia. Różne modele mogą mieć różny poziom natężenia tego dźwięku, ale nie świadczy to o ich wadliwym działaniu.
Jeżeli sprzedawca przy sprzedaży zapewnił o całkowitej "bezgłośności" urządzenia pozostaje zgłoszenie TV z tytułu niezgodności towaru z umową do sprzedawcy.
Z naszego punktu widzenia Tv jest sprawny, nie ma więc podstaw do wymiany, czy podejmowania jakichkolwiek działań.
Z poważaniem
JACEK MAJEWSKI
TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST
SERVICE
Sharp Electronics (Europe) GMBH
Sp. z o.o. Oddział w Polsce
02-844 Warszawa
ul. Puławska 469
tel. 0-22/545-81-83 fax. 0-22/545-81-85
taka jest ostateczna decyzja firmy Sharp także polecam rozwagę przy ewentualnym zakupie.