Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Post ku przestrodze. Pozwoliłem sobie oznaczyć temat literą "2" gdyz jestem w podobnej sytuacji jaka była omawiana w temacie "Toshiba 42z3030 problemy z reklamacja" http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=10026
Jednym słowem jeżeli ktoś myślał że po wyjaśnieniu tamtej sprawy cokolwiek w Toshibie się poprawiło to jest w błędzie.
Telewizor swój zakupiłem w lutym 2008. Po kilku miesiącach użytkowania dostrzegłem usterkę która zreszta jest częsta w tym modelu i była juz omawiana na forum ( http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=11116 ). 1.07. zawiozłem telewizor do lokalnego serwisu wymienionego w karcie gwarancyjnej (-Mozecie państwo odebrać uszkodzony telewizor ode mnie z domu? -Możemy ale to potrwa około tygodnia) i juz po kilku dniach miałem diagnozę - uszkodzona matryca, telewizor do wymiany.
I tyle. Od tego czasu byłem w ww. serwisie z 15 razy, za każdym razem słyszałem że serwis zrobił co swoje a decyzja kiedy nastąpi wymiana zależy od Toshiba Polska. Wykonałem z 10 telefonów do Dyrektora Toshiba Serwis Centralny i za każdym razem słyszałem że już juz lada dzień dostanę nowy telewizor. Nawet otrzymałem mailem do wiadomości dokumenty na wymianę telewizora krążące między Toshibą Serwisem Centralnym a Toshibą TTCE itd.
No i tak mija juz 44 dzień bez telewizora za który zapłaciłem parę tysięcy złotych.
W między czasie posiłkowałem się pomocą u sprzedawcy (digitalo.pl) który okazał się bardzo uczynny i pchnął trochę sprawę, która zaraz i tak staneła w miejscu.
To tyle. Czekam na dalszy rozwój wypadków ale juz z prawnikiem przy boku.
ps. Wszystkim "mądrzejszym" oswiadczam iz wiem że miałem drugą, znacznie lepszą drogę reklamacji tzw. "towar niezgodny z umową" i to był mój błąd że z niej nie skorzystałem.
Przy okazji 3 punkt na karcie gwarancyjnej telewizorów Toshiby ma fajne pełne manipulacji brzmienie:
"Naprawa zostanie dokonana w możliwie jak najkrótszym terminie".