Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Z góry przepraszam i proszę o wybaczenie , ale nie wiem w jakim dziale zamieścić ten temat więc piszę tutaj
Panowie, zwracam się z takim problemem... Hmm.. w sumie może jeszcze nie problemem, ale na pewno zapytaniem
Mianowicie.. Przymierzam się do zakupu TV CRT SAMSUNG SLIM SW32 Z419 i dręczy mnie taka jedna kwestia. Jak wyczytałem, ten (z resztą nie tylko ) TV w niektórych egzemplarzach nie jest wolny od wad, czego na pewno każdy z nas chciałby uniknąć.
I chodzi mi o taką rzecz - gdzieś tam wyczytałem (jeszcze troche mi świta ), że przy zamówieniu przez internet, można zwrócić niepoprawnie działający TV i wymienić na inny bądź żądać zwrotu gotówki.. Czy tak samo ma się ta sytuacja, jeżeli sam osobiście udam się do sklepu i zakupie go bezpośrednio w sklepie??
Pozdrawiam
Markcox
Z góry przepraszam i proszę o wybaczenie , ale nie wiem w jakim dziale zamieścić ten temat więc piszę tutaj
Panowie, zwracam się z takim problemem... Hmm.. w sumie może jeszcze nie problemem, ale na pewno zapytaniem
Mianowicie.. Przymierzam się do zakupu TV CRT SAMSUNG SLIM SW32 Z419 i dręczy mnie taka jedna kwestia. Jak wyczytałem, ten (z resztą nie tylko ) TV w niektórych egzemplarzach nie jest wolny od wad, czego na pewno każdy z nas chciałby uniknąć.
I chodzi mi o taką rzecz - gdzieś tam wyczytałem (jeszcze troche mi świta ), że przy zamówieniu przez internet, można zwrócić niepoprawnie działający TV i wymienić na inny bądź żądać zwrotu gotówki.. Czy tak samo ma się ta sytuacja, jeżeli sam osobiście udam się do sklepu i zakupie go bezpośrednio w sklepie??
Pozdrawiam
Markcox
W przypadku zakupu za posrednictwem internetu zawierasz umowe poza siedziba przedsiebiorstwa wobec czego masz 10 dni na odstapienie od umowy i wowczas Ty masz obowiazek zwrotu towaru zas sprzedawca zwrotu ceny. Nie jest to obwarowane zadnymi dodatkowymi wymogami (np. wadliwosc towaru). Zalezy to generalnie od "widzimisie" kupujacego.
W przypadku zakupu "tradycyjnego" (w sklepie) nie ma takiej mozliwosci w przypadku dobrze dzialajacego TV (choc niektore sklepy ida na reke klientowi umozliwiajac wymiane towaru na inny w tej samej lub wyzszej cenie (za doplata oczywiscie)). Jezeli zas TV kupiony "tradycyjnie" mialby wady to wowczas mozesz skorzystac z uprawnien z tytulu rekojmi (NIE GWARANCJI) i zadac naprawy/wymiany wadliwego egzemplarza a w razie braku jego wymiany/naprawy w rozsadnym terminie (max 30 dni) odstapic od umowy i zadac zwrotu ceny.
W przypadku zakupu za posrednictwem internetu zawierasz umowe poza siedziba przedsiebiorstwa wobec czego masz 10 dni na odstapienie od umowy i wowczas Ty masz obowiazek zwrotu towaru zas sprzedawca zwrotu ceny. Nie jest to obwarowane zadnymi dodatkowymi wymogami (np. wadliwosc towaru). Zalezy to generalnie od "widzimisie" kupujacego.
W przypadku zakupu "tradycyjnego" (w sklepie) nie ma takiej mozliwosci w przypadku dobrze dzialajacego TV (choc niektore sklepy ida na reke klientowi umozliwiajac wymiane towaru na inny w tej samej lub wyzszej cenie (za doplata oczywiscie)). Jezeli zas TV kupiony "tradycyjnie" mialby wady to wowczas mozesz skorzystac z uprawnien z tytulu rekojmi (NIE GWARANCJI) i zadac naprawy/wymiany wadliwego egzemplarza a w razie braku jego wymiany/naprawy w rozsadnym terminie (max 30 dni) odstapic od umowy i zadac zwrotu ceny.
Śliczne dzięki za dokładne wyjaśnienie.. Czyli generalnie zakładając wymianę TV na inny model, lepiej jest zakupić TV przez internet - mimo że sklep jest w tym samym mieście i istnieje możliwość osobistego odbioru?!
Jak wspomniałem przymierzam się do zakupu SAMSUNGa slim, ale naczytałem się o tych rozmytych rogach i geometrii i chciałbym mieć furtkę bezpieczeństwa, do wymiany go na PHILIPSa HD Prepared.
A te 10 dni liczy się od dnia otrzymania towaru, czy dokonania zakupu (złożenia zamówienia)??
Śliczne dzięki za dokładne wyjaśnienie.. Czyli generalnie zakładając wymianę TV na inny model, lepiej jest zakupić TV przez internet - mimo że sklep jest w tym samym mieście i istnieje możliwość osobistego odbioru?!
Jak wspomniałem przymierzam się do zakupu SAMSUNGa slim, ale naczytałem się o tych rozmytych rogach i geometrii i chciałbym mieć furtkę bezpieczeństwa, do wymiany go na PHILIPSa HD Prepared.
A te 10 dni liczy się od dnia otrzymania towaru, czy dokonania zakupu (złożenia zamówienia)??
10 dni od otrzymania towaru. Zwrot na koszt kupujacego. Tyle, że nie zawsze da się udowodnić datę dostawy. Bezpieczniej jest zmiescić się w 10 dniach od daty zakupu. Pozostaje też problem dostawy zwrotnej. Musisz zdązyć, więc wysyłka musi nastapić odpowiednio wczesniej.
Pozdrawiam.
Jeszcze jedna uwaga.
Te dziesięć dni na ewentualny zwrot towaru dotyczy produktu nie używanego, w orginalnym opakowaniu. Jeśli będą ślady użytkowania sprzedawca sprzętu nie ma obowiązku przyjmować takiego zwrotu.
Jeszcze jedna uwaga.
Te dziesięć dni na ewentualny zwrot towaru dotyczy produktu nie używanego, w orginalnym opakowaniu. Jeśli będą ślady użytkowania sprzedawca sprzętu nie ma obowiązku przyjmować takiego zwrotu.
tzn. że jeżeli tylko go podłącze, żeby sprawdzić czy i jak działa to stracę możłiwość oddania na tych warunkach o których była mowa??
Każdy kupujący poza siedzibą firmy może "w ramach normalnego zarządu" (tak jest w ustawie) obchodzić się normalnie z produktem, czyli odpakowanie z nawet zaplombowanej folii a tym bardziej włączenie celem sprawdzenia nie uprawnia sprzedawcy do odrzucenia zwrotu.
Co innego jeśli powstaną jakieś uszkodzenia mechaniczne (rysy)
Zgodnie z ustawą odbiorca może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni pod warunkiem zwrotu przedmiotu umowy w stanie niezmienionym.
Pojęcie "normalny zarząd" jest sformuowaniem prawniczym niesprecyzowanym przepisami polskiego prawa. Napewno nie oznacza normalnego użytkowania przedmiotów a tym bardziej zrywania plomb.
Rozsądnie interpretuje ustawę Federacja Konsumentów:
"Jeśli rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tobą a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jesteś zwolniony ze wszelkich zobowiązań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli przymierzyć, sprawdzić, jak działa)."
Chociaż i tak część sprzedawców z taką wykładnią by się na pewno nie zgodziła twierdząc że wypróbowanie to użytkowanie zmieniające stan przedmiotu. Przykładowo, telewizor po kilku, kilkunastu godzinach pracy nie jest już nowy ale używany.
A czemu akurat Samsunga CRT ? skoro on nie jest wolny od WAD ,
Z góry przepraszam i proszę o wybaczenie , ale nie wiem w jakim dziale zamieścić ten temat więc piszę tutaj
Panowie, zwracam się z takim problemem... Hmm.. w sumie może jeszcze nie problemem, ale na pewno zapytaniem
Mianowicie.. Przymierzam się do zakupu TV CRT SAMSUNG SLIM SW32 Z419 i dręczy mnie taka jedna kwestia. Jak wyczytałem, ten (z resztą nie tylko ) TV w niektórych egzemplarzach nie jest wolny od wad, czego na pewno każdy z nas chciałby uniknąć.
I chodzi mi o taką rzecz - gdzieś tam wyczytałem (jeszcze troche mi świta ), że przy zamówieniu przez internet, można zwrócić niepoprawnie działający TV i wymienić na inny bądź żądać zwrotu gotówki.. Czy tak samo ma się ta sytuacja, jeżeli sam osobiście udam się do sklepu i zakupie go bezpośrednio w sklepie??
Pozdrawiam
Markcox bolekbi
nie w sklepie nie możesz oddać!!! zadzwoń do Inspekcji Handlowej
lub Rzecznika Konsumenta na potwierdzenie tego faktu
pozdrawiam
A czemu akurat Samsunga CRT ? skoro on nie jest wolny od WAD ,
Hmmm... dobre pytanie
A powiedz mi który TV bez znaczenia na technologię takich wad nie posiada??
Taki wybór wynika z tego, że technologia LCD (jak wszyscy wiemy) niestety nie sprawdza się przy słabym sygnale SD, czy nawet kanałach nie HD z platform cyfrowych - pixeloza, pixeloza i jeszcze raz pixeloza
Bo baaardzo długim (ze dwa miesiące) zapoznawania się z forum i konfrontowania tych informacji w sklepach, zdecydowałem się jednak na plazmę... I tu znowu lipa - wachałem się pomiędzy PV60E a P42C7H.
W panasie zaczeły się problemy z purplesnake, zwisami i kto wie co jeszcze, natomiast w samsungu który nie będę ukrywał że był moim faworytem, występują jakieś dziwne ściemnianie i rozjaśnianie obrazu przy ciemnych scenach. I co najgorsze nie był to jednostkowy przypadek, dużo osób to zgłaszało
A nie stać mnie na PDP za 10k
Stąd wybór padł na CRT'ka z HD
W starciu stanęły właśnie Samsung SLIM i Philips 9551
Po zapoznaniu się z tematem, doszedłem do wniosku że żaden z tych dóch TV nie ustrzegł się wad.
I mój wybór padł właśnie na SAMSUNGA ze względu na disagne