Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Mam N-kę od 15u miesięcy . Umowa wygasa mi 5 grudnia. Chcąc zrezygnowac z ich usług , wysłałem rezygnację z dniem 05.12.08 czyli w dniu kiedy kończy mi się 15 miesięczna umowa i wysłałem listem poleconym do Warszawy na ul. Powsińską 4, dnia 28.10.08. Do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi. Od tygodnia wydzwaniam na tel. B.O.K. i ręce mi opadają , każdy konsultant mówi mi co innego !!! Każdy prosi o nr przesyłki listowej ( na szczęście mam potwierdzenie nadania ) i zgania na drugiego że pewnie poprzedni nie zajął się tą sprawą !!! Ponoc Warszawa musi do siedziby w Katowicach czy gdzieś tam przesłac moja rezygnacje ale tego nie robi. Pan z B.O.K. na moje pytanie kiedy będę wiedział czy moja umowa wygasła odpowiedział że jak 06.12.08 nie będę miał sygnału N , to znaczy ze umowa wygasła a jeżeli dalej będę odbierał ich sygnał to mam wysłac pismo z rezygnacją ponownie i następny okres wypowiedzenia wynosi 3 MIESIĄCE !!! Nie mama zamiaru im juz więcej płacic ! Czy tak wygląda procedura rezygnacji !? Mam lepszą oferte w kablówce od niedawna i po prostu chcę zrezygnowac z n , ale mam wrażenie ze ktoś mnie kręci lub naciąga na następne 3 miesiące. Qrde , nie wiem za bardzo już co robic dalej. Prosiłbym o podpowiedź , może ktoś już sie tak jak ja męczył ,przy rozwiazywaniu umowy. Dzięki i pozdrawiam.
Hey.
Jest jedno jedyne wyjście, jesli masz potwierdzenia nadania listu z rezygnacją czyli z datą nadania to idziesz do salonu telewizji "N" oddajesz im dekoder wydają Ci potwierdzenie i koniec . Dzwonisz do nich stawiasz sprawę jasno popierając to dowodami czyli pewnie mówiłeś im to setki razy (rozmowy i tak są nagrywane) że pismo wysłane w którym rozwiązujesz umowe z 3 miesięcznym wypowiedzeniem i zdałeś lub zdajesz dekoder umowa to umowa nie wdając się w jakies pogadanki z konsultatami pamiętaj poprosic i zapisać sobie dane konsultanta imie i nazwisko tak na wszelki wypadek i to oni sie maja martwic jeśli masz wszystko uregulowane umowę masz po swojej stronie jak i prawo.
Dzięki - meridz. Zadzwonię do nich jeszcze w poniedziałek i uprzedzę że tak zrobię i poproszę o dane konsultanta. Dowód wysłania listu poleconego mam i masz rację , nie ma co się przejmować że nie chcą potwierdzić odbioru mojej rezygnacji. oddam zabawki i żegnaj n . Pozdrawiam
Pozdro dla Ciebie i powodzenia.
to dla porównania i na pocieszenie powiem Ci, że mnie Cyfra+ ścigała komornikiem, domagając się zwrotu tunera satelitarnego,
a tak się przypadkiem składało, że ja od nich nie wziąłem tunera, tylko miałem swojego Fergusona...
A regulaminu nie można było przeczytać?
Rezygnację wysyłasz na ich krakowski adres (J.Conrada coś-tam) i żeby przestać ich odbierać z dniem zakończenia czasu określonego umowy musi do nich ta rezygnacja wpłynąć najpóźniej 1 miesiąc przed końcem umowy.
Kolego hr.susel ... Regulamin odnośnie umowy to ja znam juz prawie na pamięć ! Cyt. '' Po upływie terminu umowy , poczytuje się za zawartą na czas nieoznaczony, chyba że abonent na 30 dni przed upływem okresu , na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision o rezygnacji usług. "
A adres jest na końcu regulaminu - ITI Neovision , ul. Powsińska 4 , 02-920 Warszawa !!!!!!!!!!!!!!! Nie ma INNEGO !
Chyba że mamy inne regulaminy , w co niewierze. Pismo dostali na 37 dni przed końcem umowy , czyli zgodnie z regulaminem a do dziś nikt mi tego nie może potwierdzić. Ghez... Jest pięknie jak umowe zawieramy , na koniec - niestety niesmak... Pozdrawiam
OK, teraz rozumiem.
Spoko, jeśli coś będzie nie tak, to piszesz reklamację i możesz "prawie" spać spokojnie. Mam dużo upierdliwych znajomych, którzy zasypują enkę reklamacjami i jeśli tylko jest do tego podstawa, to są one rozpatrywane pozytywnie.
Dzisiaj kolejny raz zadzwoniłem do Telewizji Nowej Generacji ( hmm... )Odbioru mojego listu poleconego z rozwiązaniem umowy, dalej nie potwierdzono. Przedstawiłem sytuacje jasno ,że zdaje cały sprzęt z dniem zakończenia umowy , mam potwierdzenie nadania listu i ogólnie powiedziałem to co mówie wszystkim konsultantom za każdym razem , date nadania , nr listu itd. Bardzo miła pani ze spokojem , przekonała mnie, że to i tak nic nie zmieni i jeżeli zdam dekoder a oni dalej nie dostaną potwierdzenia , że moja rezygnacja została dostarczona to i tak od nastepnęgo dnia po upływie umowy abonament bedzie naliczany i rezygnację trzeba wysłać PONOWNIE.( = 3 miesięczny okres wypowiedzenia ) A na zdanie dekodera i tak jest okres 14 dni , więc nie ma się co spieszyć.
Złożyłem reklamację na poczcie ( być może faktycznie list nie dotarł :/ )i mam czekać do dwóch tygodni na kopie potwierdzenia odbioru lub nie-doręczenia listu poleconego.
Innego wyjścia niestety chyba nie ma )-:
Wszystkim zalecam wysyłanie listu poleconego z potwierdzeniem odbioru i można spać spokojnie. Mój błąd. Czekam na odpowiedź poczty i atakuję ''n'' again.
Pozdrawiam