Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Witam
Jak wiemy sprzedaż nboxów wystartowała 13 października 2006 roku. 14 października 2006 roku udałem się do sklepu SATURN w Krakowie by na miejscu dowiedzieć się iż sklep ten NIE PROWADZI sprzedaży nboxów bo jak stwierdził pan z SATURNA nic jeszcze nie jest gotowe i może w przyszłym tygodniu. Niezniechęcony udałem się do domu i bijąc się w pierś, że nieprzygotowany ruszyłem na zakupy, postanowiłem w internecie sprawdzić gdzie można kupić nboxa. Ze strony www.telewizjanowejgeneracji.pl ściągłem sobie listę sklepów które rzekomo prowadzą sprzedaż ww. tunerów. BTW tylko na stronie wyżej wymienionej stronie jest aktualna lista sklepów zajmująca się dystrybucją "enki" w danym mieście. Bo jak się okazało pomimo tego iż w oficjalnych danych o dystrybucji nie każda sieć jak np. SATURN taką sprzedaż prowadzi na dzień dzisiejszy! Okazało się iż w Krakowie dystrybucje "enki" prowadzą: sieć sklepów MIX-ELECTRONICS oraz Mediamarkt. Udałem się więc do MM 14.10 o godzinie 11 z minutami i zostałem odprawiony z kwitkiem. Wszystkie tunery nbox w oszałamiającej liczbie 6 sztuk zostało sprzedanych zaraz po godzinie 10! Udałem się wiec do sklepu MIX-ELECTRONICS przy ulicy Królewskiej 55 gdzie dowiedziałem się iż owszem mają nboxy ale nie potrafią podpisać umowy więc na dzień dzisiejszy sprzedaży nie prowadzą! Za poradą udałem sie do kolejnego sklepu sieci MIX-ELECTRONICS na ulicę Wadowicką8A jako że na ulicy Karmelickiej 40 tunery już siękończyły a do zamknięcia sklepu pozostało parę minut. Na miejscu okazało się iż panowie równiż nie potrafią spisać umowy ale jako że nie mieli nic do roboty a ja byłem zdeterminowany podjeli próbę (jak się późnij okazało na moje nieszczęście) ale o tym za chwilę. Spisanie umowy online trwało około 2 godzin. Po n-tej nieudanej próbie pan z politowaniem stwierdził że się poddaje i bardzo przeprasza. Zrezygnowany podjąłem ostatnią jak się okazało w tym dniu próbę nabycia tunera i udałem się do sklepu przy ulicy Kalwaryjskiej 34 niestety sklep już zamknięto przed nosem. Niezrażony , JESZCE, udałem sie 15.10 o godzinie 11 do sklepu przy ulicy Kalwaryjskiej 34 gdzie podczas próby spisania umowy system mnie odrzucił gdzyż jak się okazało figuruję już w systemie z przypisanym do mojej osoby tunerem! I teraz najlepsze: nie będę mógł zostać abonentem "enki" ani użytkownikiem nboxa w żadnym istniejącym na terenie naszego kochanego kraju dystrybutorem "enki" do czasu aż panowie z MIX-ELECTRONICS z ulicy Wadowickiej 8A nie anulują bądź nie podpiszą ze mną umowy niestety tak sięskłada że nie potrafią tego zrobić! Jedyne co mi pozostaje to czekać aż sprawa zostanie rozwiązana pomiędzy MIX-ELECTRONICS a ITI. Tylko dlaczego ja jako klient na tym tracę (czas)? Tu rodzą się pytania:
- dlaczego obsługa sieci sklepów MIX-ELECTRONIC w wielu jak się okazało sklepach (ale nie wszystkich!) nie potrafi spisać poprawnie umowy i to nie w dniu startu sprzedaży a po paru dniach?
- czy potencjalny klient ma prawo tylko do jednego tunera i abonentu? (reglamentacja?)
- czy przy obecnym bałaganie zostałem pozbawiony możliwości podpiania umowy?
- czy takie miasto jak Kraków (chodzi mi jedynie o liczbę mieszkańców) w sieci np. Mediamarkt nie powinno mieć wiecej nboxów anieżeli parę sztuk?
Ps. Jako zdeklarowany HDmaniak nigdy w życiu nie myślałem iż w przypływie bezsilności i rozpaczy napiszę taki posta na naszym forum

Szczerze wpolczuje! Widac ze nie tylko wyszkolenie sprzedawcow lezy i kwiczy ale sam system jest o kant d... Z tego co napisano nt umow wynika ze mozna na jeden dowod (plus inny papier) czyli jedno nazwisko brac dwie umowy - czyli dwa tunery na jednego abonenta. Jak widac jest to nieprawda i przy okazji Twojej przykrej przygody to wszylo (bo pewnie nikt jeszcze w kraju nie probowal brac dwoch umow na swoje nazwisko). Rece opadaja

Niestety mam podobne doświadczena. Jedank musze przyznać,że całe sytuacja przypomina mi moją podróż Pociągem Papieskim. Początek to 2 godziny zakupu i bookowania biletów jakie jakie potem wrażenia.

Myśle ,że trzeba być, mnimo wszystko wyrozumiałym, bo "Wszystko co piękne rodzi się w bólach".
Łączymy się w bólu.
Sam byłem świadkiem podobnego zdarzenia:
Pierwszy klient w MM Ostrobramska walczył wraz z personelem od 9oo do 12oo i na koniec okazało się, że jest wprowadzony błąd w danych.
Ale tego już nie udało się modyfikować.
Ot taki dodatkowy jeszcze wyższy poziom zabezpieczeń systemu rejestracji.
A może Pan z takimi uprawnieniami miał tego dnia katarek i leżał grzecznie w łóżeczku ?!?!
n - prawie jak platforma ...

hehe, cóż moze więc i ja podziele się swoimi przygodami w czasie zawierania umowy, bardzo podobnymi zresztą do kolegi Maro. Do sklepu Eldom w Białymstoku wkroczyłem dumnie 13.10 ok 14:40, skalkulowałem sobie ze spokojnie zdąże do 15:30 do spotkania z klientem w pracy






przepraszam ze się tak rozpisałem

Zibi32 pomimo wszystko zazdroszczę Ci ponieważ suma sumarum masz nboxa i to tylko po niespełna 5 godzinach i to tylko w jednym sklepie!! Ja zostałem z niczym pomimo 3 dni czekania i jeżdżenia po całym mieście i odwiedzin w 5 sklepach!! W swojej naiwnosci wierzyłem że w miarę dużym miescie będę mógł sobie wybrać czas i miejsce, okazało się że byłem w błędzie.
Ps. Podobno jeśli w komputerze dystrybutora nie jest zainstalowany SP2 (ServicePack2 dla Windows XP) to nie działa system sprzedaży online, nie wiem czy jest to prawda ale jeśli tak to może komuś w czymś pomoże taka informacja.
Ps.2. Nie to żebym miał coś do ITI i samej platformy ponieważ nie wiem kto zawinił czy może w systemie szkolenia czy może system sprzedaży jest niedorobiony ale ktoś gdzieś popełnił błąd i lepiej żeby odpowiedni ludzie wyciągneli z tego wnioski. Bo jak ruszy druga fala klientów tych mniej wyrozumiałych nie będąca w różnym stopniu HDmaniakami to nie pozostawią suchej nitki na nich.
Ps. Pomimo tego że były zapisy na tetstownie nboxow i nic z tego nie wyszlo daję "ence" kredyt zaufania i traktuję październikową sprzedaż właśnie jako beta testy.
Od dawna wiedzialem, ze bede w tych dniach za granica niestety, tak myslalem sobie, ze cholerny niefart, tutaj takie rzeczy sie dzieja a mnie ni ma - zabraknie dla mnie dekoderow jak wroce do kraju w pon. - a tutaj kiszka - zupelnie odwrotnie - dekodery sa - ale malo - ale glownie nie dzialaja systemy.
Wspolczuje wam - dzieki za bycie krolikami doswiadczalnymi - na szczescie nic nie placicie do konca miesiaca - mysle ze poziom fustracji sie zwiekszy po 1-szym, chyba ze n-ka zacznie dzialac tak jak sie wszystkim wydawalo.
Za duzo watkow jest o tej n-ce tutaj. Gmeru pisze ze discovery HD jest, inni, ze nie ma, jak jest naprawde? Nie ma shoutbox'a wiec nie moge zapytac.
To ze hd- maniacy i tak kupia i postoja 5 godzin to pewne. Ale zeby zwrocily sie koszty i zeby firma zaistniala na rynku musi walczyc z syfra i pc - o uzytkownikow crt - kilkaset tysiecy, a to im wyraznie nie idzie.
Pozdr
Gmeru jak to czytasz, to jak widac nie uzywam polskich fontow, bo dzialaja rozne smieszne skroty - np Alt/s to SEND - nie mozna napisac polskiego s z kreska (sniadanie, swinia, snieta ryba) bo zaraz wysyla wiadomosc lub posta. Skin - to Webber, ale chyba nie ma znaczenia.
Witam nie jestem jeszcze HDTV maniakiem, ale codziennie czytuje posty o " n - prawie jak platforma "
i zaczynam doceniać swoją cyfre +.
Zapisałem się na infolinii po n-box ponoć pod koniec miesiąca zaczynają je rozsyłać do klientów,
ALE ZACZYNA MI JUŻ MIJAĆ OCHOTA !!
po tym co tu czytam i dzisiaj widziałem w MM w Łodzi , to jeden wilki ŻARCIK !!!!
trzymajcie się ciepło - LFM
@ifm: "Zapisałem się na infolinii po n-box ponoć pod koniec miesiąca zaczynają je rozsyłać do klientów"
Nie, pod koniec pażdziernika lub na poczatku listopada będą dzwonić do potencjalnych klientów .... Kiedy będzie wysyłka to tego nikt nie wie ... Wróżę konieć listopada/począteg grudnia ...
Szczerze wpolczuje! Widac ze nie tylko wyszkolenie sprzedawcow lezy i kwiczy ale sam system jest o kant d... Z tego co napisano nt umow wynika ze mozna na jeden dowod (plus inny papier) czyli jedno nazwisko brac dwie umowy - czyli dwa tunery na jednego abonenta. Jak widac jest to nieprawda i przy okazji Twojej przykrej przygody to wszylo (bo pewnie nikt jeszcze w kraju nie probowal brac dwoch umow na swoje nazwisko). Rece opadaja

Ja kupilem swego nboxa w "Idiiiiiotach" w Rybniku ( bylo tam az 30 Sztuk i były zapisy









A ja w sumie nie mialem wiekszych problemow z zakupem N-Boxa. W szczecinskim MM mieli troche ponad 10 sztuk. Kolejka 4 osoby + ja. Pani potrzebowala jakos 15 min na wypelnienie umowy , kserowanie dokumentow itd. Do domu wrocilem po okolo 2h. Aktywacja przebiegla bez zadnego problemu i po 20 min od powrotu do domu wszystko juz dzialalo. Wiec w sumie wszystko zalezy od szczescia.