Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
Dzisiaj po 15:30 zakończyłem rozmowę telefoniczną z bardzo miłą panią, która reprezentowała firmę


Na początku pani przytaczała stwierdzenia opisujące którąś z platform i miałem przyporządkować do nich pasujące, według mnie oczywiście, platformy (można było wybrać, jedną, dwie lub wszystkie trzy jednocześnie

Potem Pani zadawała bardzo dużo pytań na temat pakietów, które posiadam, które z programów w ofercie N najbardziej lubię a które najmniej oraz, co zdziwiło mnie najbardziej, jakie są problemy z box'em (w moim przypadku z recorderem) i jak oceniam ich rozwiązywanie przez N .
Jeśli odpowiedzią nie była standardowa skala, czyli:
1- zdecydowanie nie odpowiada
2- raczej nie odpowiada
3- raczej odpowiada
4- zdecydowanie odpowiada
to moje odpowiedzi, często dłuższe zresztą , jak w przypadku problemów z box'em i obsługi klienta, pani notowała skrzętnie w komputerze przosząc mnie o wyrozumiałość, gdyż, jak powiedział, musi wszystko dokładnie zapisać.
Było tego bardzo dużo i wszystkich pytań nie pamiętam, w każdym razie...
Reasumując, bardzo podoba mi się pomysł takiego badania jeśli ma ono rzeczywiście posłużyć N-ce do polepszenia swojej oferty i obsługi klienta .
Mam tylko nadzieję, że nie przeprowadzają tego tylko po to, żeby na najbliższej konferencji 16 maja podać szumnie, ilu abonentów ma dany pakiet lub które programy są najchętniej oglądane

Oby to badanie opinii przyniosło nam polepszenie oferty usług i obsługi klienta w naszej ulubionej Telewizji Nowej Generacji N, czego sobie i Nam wszystkim życzę

Dzisiaj po 15:30 zakończyłem rozmowę telefoniczną z bardzo miłą panią, która reprezentowała firmę


Na początku pani przytaczała stwierdzenia opisujące którąś z platform i miałem przyporządkować do nich pasujące, według mnie oczywiście, platformy (można było wybrać, jedną, dwie lub wszystkie trzy jednocześnie

Potem Pani zadawała bardzo dużo pytań na temat pakietów, które posiadam, które z programów w ofercie N najbardziej lubię a które najmniej oraz, co zdziwiło mnie najbardziej, jakie są problemy z box'em (w moim przypadku z recorderem) i jak oceniam ich rozwiązywanie przez N .
Jeśli odpowiedzią nie była standardowa skala, czyli:
1- zdecydowanie nie odpowiada
2- raczej nie odpowiada
3- raczej odpowiada
4- zdecydowanie odpowiada
to moje odpowiedzi, często dłuższe zresztą , jak w przypadku problemów z box'em i obsługi klienta, pani notowała skrzętnie w komputerze przosząc mnie o wyrozumiałość, gdyż, jak powiedział, musi wszystko dokładnie zapisać.
Było tego bardzo dużo i wszystkich pytań nie pamiętam, w każdym razie...
Reasumując, bardzo podoba mi się pomysł takiego badania jeśli ma ono rzeczywiście posłużyć N-ce do polepszenia swojej oferty i obsługi klienta .
Mam tylko nadzieję, że nie przeprowadzają tego tylko po to, żeby na najbliższej konferencji 16 maja podać szumnie, ilu abonentów ma dany pakiet lub które programy są najchętniej oglądane

Oby to badanie opinii przyniosło nam polepszenie oferty usług i obsługi klienta w naszej ulubionej Telewizji Nowej Generacji N, czego sobie i Nam wszystkim życzę

Tez debile, marnotrawienie pieniedzy, nie lepiej wyslac poczta takie ankiety......? badz wyslac emaila z linkiem do witryny gdzie znajduje sie taka ankieta...? tak wlasnie ja mialem z operatorem internetu AOL i z kablowka Telewest w UK.
@Bischoop Oj nie marudz, chociaż abonenci Nki mogą sobie pogadać z "miłą panią"
