Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowoĹci rapidshare download.
W dniu wczorajszym, sprawdzając na EPG opis filmu "To ja, złodziej ", który właśnie oglądałem przeczytałem coś takiego:
"Film nagrodzony prestiżowymi wynagrodzeniami …" i dalej następuje długi opis.
Teraz rozumiem co oznacza "telewizja nowej generacji"
W dniu wczorajszym, sprawdzając na EPG opis filmu "To ja, złodziej ", który właśnie oglądałem przeczytałem coś takiego:
"Film nagrodzony prestiżowymi wynagrodzeniami …" i dalej następuje długi opis.
Teraz rozumiem co oznacza "telewizja nowej generacji"
) A co powiesz na to ? .. Po krótkiej rozmowie o problemach z TV na N linii Pani stwerdziła że widocznie trafił mi się Nbox który nie jest HD Ready i żebym wymienił i twierdziła tak do końca naszej rozmowy
zapytałem ją jeszcze czy Telewizja N- jest HD Ready : ) , to już nie odpowiedziała
) A co powiesz na to ? .. Po krótkiej rozmowie o problemach z TV na N linii Pani stwerdziła że widocznie trafił mi się Nbox który nie jest HD Ready i żebym wymienił i twierdziła tak do końca naszej rozmowy
zapytałem ją jeszcze czy Telewizja N- jest HD Ready : ) , to już nie odpowiedziała
Świetne. Gdybyśmy tak mogli jeszcze nagrać takie wypowiedzi i tutaj to puścić.
) A co powiesz na to ? .. Po krótkiej rozmowie o problemach z TV na N linii Pani stwerdziła że widocznie trafił mi się Nbox który nie jest HD Ready i żebym wymienił i twierdziła tak do końca naszej rozmowy
zapytałem ją jeszcze czy Telewizja N- jest HD Ready : ) , to już nie odpowiedziała
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Mam pomysł : trzeba by przyszykować listę konkretnych pytań, i ja mogę zadzwonić, mam studio więc nagram ładnie taką rozmowę zobaczymy jak Panie się będą produkowały dla dociekliwego zainteresowanego telewizją N
Przysyłajcie na maila pytania które chcecie zadać na N-liinii : adamb@os.pl jak zbiorę sporą ilość będę dzwonił
Mam pomysł : trzeba by przyszykować listę konkretnych pytań, i ja mogę zadzwonić, mam studio więc nagram ładnie taką rozmowę
Najciekawsze jest to, że oni sami nagrywają takie rozmowy i można do nich dotrzeć. W ten sposób można np. reklamować błędnie podaną informację.
Jak dzieci
Mam pomysł : trzeba by przyszykować listę konkretnych pytań, i ja mogę zadzwonić, mam studio więc nagram ładnie taką rozmowę zobaczymy jak Panie się będą produkowały dla dociekliwego zainteresowanego telewizją N
Przysyłajcie na maila pytania które chcecie zadać na N-liinii : adamb@os.pl jak zbiorę sporą ilość będę dzwonił
ciekawy pomysł ale nie łatwo będzie pobić rozmowę klienta z konsultantem Tele2, choć może nie doceniam "fachowców" z n-ki
ciekawy pomysł ale nie łatwo będzie pobić rozmowę klienta z konsultantem Tele2, choć może nie doceniam "fachowców" z n-ki
Nie wiem co chcecie udowodnic. Na wszystkich Infoliniach jest to samo. Sam pracowalem kilka tygodni na Blue Line TPSA. Nikt nie jest w stanie wyszkolic takiej grupy ludzi w dziedzinie o ktorej wczesnije nie mieli pojecia. Zawsze beda oni tylko odpowiadac na standardowe pytania, zalatwiac standardowe sprawy. Rotacja jest tu duza wiec nie liczcie na kogos z doswiadczeniem.
Nie wiem co chcecie udowodnic. Na wszystkich Infoliniach jest to samo. Sam pracowalem kilka tygodni na Blue Line TPSA. Nikt nie jest w stanie wyszkolic takiej grupy ludzi w dziedzinie o ktorej wczesnije nie mieli pojecia. Zawsze beda oni tylko odpowiadac na standardowe pytania, zalatwiac standardowe sprawy. Rotacja jest tu duza wiec nie liczcie na kogos z doswiadczeniem.
A co mnie obchodzi że nie przeszkolili , ja dzwonię i tracę impulsy aby się dowiedzieć czegoś ważnego dla mnie i mało mnie intersuje że ktoś nie przeszkolony to niech szkolą!
ciekawe jak czy taki nieprzeszkolony majster by Ci dom stawiał....jak bys mówił
A co mnie obchodzi że nie przeszkolili , ja dzwonię i tracę impulsy aby się dowiedzieć czegoś ważnego dla mnie i mało mnie intersuje że ktoś nie przeszkolony to niech szkolą!
ciekawe jak czy taki nieprzeszkolony majster by Ci dom stawiał....jak bys mówił
Niestety takie czasy. Jak idziesz do sklepu kupic telewizor to tez ufasz sprzedawcy? Czy moze sam szukasz jakis testow w necie?
Celem infolini wcale nie jest rozwiazywanie problemow od reki. Oni zapisuja problemy, zglaszaja kompetentym osobom i jak oni cos wymysla wtedy dopiero moga cos powiedziec na infolini. Nie wymagaj od tych ludzi szczegolowej wiedzy technicznej. Praca takich osob (z wiedza techniczna) kosztuje duzo i nie maja czasu na odbieranie telefonow.
Przecie z to szkda tych młodych kobiet ktore starają sie zarobić na utrzymanie ! moze nawet są jedynymi zywicielami wlasnych dzieci ! napewno im nie trzeba szkodzić , ja dzwonilem trzy razy i to co były mi w stanie powiedzieć to sie dowiedziałem ! napewno na niektóre pytania nie sa w stanie odpowiedzeć z wlasnj winy !
A co mnie obchodzi że nie przeszkolili , ja dzwonię i tracę impulsy aby się dowiedzieć czegoś ważnego dla mnie i mało mnie intersuje że ktoś nie przeszkolony to niech szkolą!
ciekawe jak czy taki nieprzeszkolony majster by Ci dom stawiał....jak bys mówił
prawda jest taka ze tak jak sa w stanie przeszkolic infoliniue (co z pewnoscia robia )tak nie sa w stanie w pelni zwewryfikowac wiedzy jaka pracownicy zdobyli podczas tych szkolen. Ok sa couchingi i inne metody kontroli pracownikow ale zawsze sie znajdize taka jednostka ktora nie ma pojecia o tym co robi a zdolala sie ukryc przed przelozonymi.
I mysle ze to wlasnie tak bylo w tym przypadku. Ja dzwoniac na infolinie nki mialam to szczescie natrafic na porzadna osobe wiec nie bede narzekac.
prawda jest taka ze tak jak sa w stanie przeszkolic infoliniue (co z pewnoscia robia )tak nie sa w stanie w pelni zwewryfikowac wiedzy jaka pracownicy zdobyli podczas tych szkolen. Ok sa couchingi i inne metody kontroli pracownikow ale zawsze sie znajdize taka jednostka ktora nie ma pojecia o tym co robi a zdolala sie ukryc przed przelozonymi.
I mysle ze to wlasnie tak bylo w tym przypadku. Ja dzwoniac na infolinie nki mialam to szczescie natrafic na porzadna osobe wiec nie bede narzekac.
Po cześci się zgadzam , może za ostro wsiadłem na Panie z N-liinii , ale dobija mnie jak Pani prosi technika konsultuje się i ...technik też g...wie
To miał być temat na luzie i nie po to aby zdyskredytować „N” tylko aby rozluźnić trochę atmosferę już niekiedy bardzo napiętą.
Pomysł z nagraniem rozmowy (druga strona tak robi) miałby tylko w celu urealnienia wpadek, które zdarzają się na infoliniach lub w programach telewizyjnych wszelkich stacji.
Takie wpadki są ciągle pokazywane na Canal+.
Ja osobiście rozumiem przemiłe panie na infolinii, które naprawdę starają się ze wszystkich sił podołać pytaniom klientów a często muszą znosić bardzo nieprzyjemne stwierdzenia.
Za kilka miesięcy wyszkolą się i będzie dużo lepiej.
Bardziej winni są tutaj ich szefowie, którzy nie przekazują informacji.
Potraktujcie ten temat na luzie.
Bylo tak...cos tam poprzestawiali i TVP1/2 nie dzialal albo prawie nie dzialal.
Po 2 dniach....tel na blekitna linie czy jakos tak i przemila Pani udziela rady..
Prosze przekrecic konwerter w lewa strone. Ja na to OK. Dla upewnienia sie dodaje:
majac przed soba czasze a za nia konwerter krece nim lekko w lewa strone, tak ?
Nie prosze Pana - musi byc Pan po drugiej stronie czaszy, majac przed soba konwerter.
Mysle sobie troche to trudne bo miska 6m nad ziemia, skrzydelek brak a krecic 2 dni
znowu miska mi sie nie usmiecha
Po kolejnych minutach jedak wszystko udalo sie ustalic: prawy do lewego, , napijmy sie kolego
Pozdrawiam All.
Ciesz się, że nie kazali Ci szukać 6metrowej drabiny z napisem HD Ready
Poniżej dwa opisy odcinków Teletubisiów z zeszłego tygodnia z TVP1:
"Rolnictwo i polityka. Co zrobić,żeby na polskiej wsi żyło się lepiej.Klasyfikacja wiekowa: 12+"
"Filma Jana Nemeca rok"leżakował" na półce, by w końcu posłużyć do partyjnego wykazania szkodliwych tendencji w kinematografii. Klasyfikacja wiekowa: 16+"
Pozwolić dziecku oglądać?