ďťż

zwrot gotówki

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

witam
własnie dostałem akceptacje jednego z z serwisu o wymiane tv .
Moje pytanie brzmi
czy moge wymienic na inny model o lepszych mparamaterach ,kasa jest taka sama jak przy zakupie starego tv
lub odebrać pieniadze,
sklep twierdzi że moze tylko oddać taki jak ja kupiłem ,a ja chce lepszy lub zwrot gotówki. czy ktos to juz przerabiał??




witam
własnie dostałem akceptacje jednego z z serwisu o wymiane tv .
Moje pytanie brzmi
czy moge wymienic na inny model o lepszych mparamaterach ,kasa jest taka sama jak przy zakupie starego tv
lub odebrać pieniadze,
sklep twierdzi że moze tylko oddać taki jak ja kupiłem ,a ja chce lepszy lub zwrot gotówki. czy ktos to juz przerabiał??


Muszą oddać gotówkę. Lub wybierasz tv. Wybór należy do ciebie.
Niestety to nie jest takie proste. Sam to przerabiałem ze swoim TV.
Jeżeli oddajesz wadliwy sprzęt do SKLEPU (na podstawie tzw. "niezgodności towaru z umową"), w którym kupiłeś, możesz zażądać wymiany na nowy (taki sam, lub lepszy jedynie wtedy, gdy sklep nie posiada drugiego takiego samego) bądź naprawy kupionego egzemplarza. Dopiero jeśli naprawa bądź wymiana są niemożliwe albo mocno utrudnione, możesz zarządać odstąpienia od umowy i zwrotu gotówki. Czasami sklepy okazują "dobrą wolę" i zwracają pieniądze od razu, ale zdarza się to rzadko.
Jeżeli natomiast oddajesz sprzęt do SERWISU na podstawie GWARANCJI PRODUCENTA, możesz zażądać TYLKO tego, co jest wymienione w treści gwarancji.

Najlepiej przeczytaj sobie wszystko na tej stronie:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10

Niestety to nie jest takie proste. Sam to przerabiałem ze swoim TV.
Jeżeli oddajesz wadliwy sprzęt do SKLEPU (na podstawie tzw. "niezgodności towaru z umową"), w którym kupiłeś, możesz zażądać wymiany na nowy (taki sam, lub lepszy jedynie wtedy, gdy sklep nie posiada drugiego takiego samego) bądź naprawy kupionego egzemplarza. Dopiero jeśli naprawa bądź wymiana są niemożliwe albo mocno utrudnione, możesz zarządać odstąpienia od umowy i zwrotu gotówki. Czasami sklepy okazują "dobrą wolę" i zwracają pieniądze od razu, ale zdarza się to rzadko.
Jeżeli natomiast oddajesz sprzęt do SERWISU na podstawie GWARANCJI PRODUCENTA, możesz zażądać TYLKO tego, co jest wymienione w treści gwarancji.

Najlepiej przeczytaj sobie wszystko na tej stronie:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=10


tak jak pisałem serwis wydał decyzje wymiany, sklep niechce oddać kasy,bo tak ja zarządałem ,lub wymiany na lepszy model ,ale on twierdzi że lepszych modeli nie ma i może taki dać jaki ja kupiłem u nich.
To mu mówie że chce kase ,a on że tak sie nieda, w tym tkwi problem


Jeśli masz oświadczenie serwisu o niemożliwości naprawy sprzętu, sklep powinien wymienić Ci towar na nowy, wolny od wad a jeśli takowego nie ma to na inny towar o tej samej wartości lub droższy (niekoniecznie znowu musi być to telewizor) lub zwrot gotówki. Także ma obowiązek wymienić Ci na ten tv, który wskażesz a jeśli jest droższy to po prostu dopłacasz.

Pozdrawiam

tak jak pisałem serwis wydał decyzje wymiany, sklep niechce oddać kasy,bo tak ja zarządałem ,lub wymiany na lepszy model ,ale on twierdzi że lepszych modeli nie ma i może taki dać jaki ja kupiłem u nich.
To mu mówie że chce kase ,a on że tak sie nieda, w tym tkwi problem


Jeśli sklep ma na stanie taki sam model jak u nich kupiłeś to obawiam się, że będziesz musiał przyjąć ten tv.
Jest to chyba określone w przepisach. Chociaż głowy sobie nie dam urwać.

Jeśli sklep ma na stanie taki sam model jak u nich kupiłeś to obawiam się, że będziesz musiał przyjąć ten tv.
Jest to chyba określone w przepisach. Chociaż głowy sobie nie dam urwać.


Dzisiaj dostałem wiadomośc ze sklepu że wysyłaja dla mnie tv jetem uradowany po uszy ,bo zamiast le40m86 wraca SAMSUNG LE40A656
mało tego ,ten telewizor jest tańszy od tego który kupiłem 4 MIESIąCE temu, a róznice w cenie moge wybrac cos ze sprzęt AgD, to są jak narazie pierwsze w tym roku pozytywne wiadomości
znowusz robicie metlik chlopu w glowie , NIEMA ZADNEJ GOTOWKI! oddales do serwisu wiec skorzystales z gwarancji , mozesz dostac tylko taki sam sprzet , chyba ze nie beda w stanie go dla ciebie sprowadzic dostaniesz nowy model.

ZADNYCH PIENIEDZY NIKT NIGDY CI NIE ODDA KONIEC KROPKA.

znowusz robicie metlik chlopu w glowie , NIEMA ZADNEJ GOTOWKI! oddales do serwisu wiec skorzystales z gwarancji , mozesz dostac tylko taki sam sprzet , chyba ze nie beda w stanie go dla ciebie sprowadzic dostaniesz nowy model.

ZADNYCH PIENIEDZY NIKT NIGDY CI NIE ODDA KONIEC KROPKA.

warunki gwarancji jak i ewentualnych wymian, zwrotów, określa GWARANT, jesli warunki gwarancyjne obejmują zwrot kosztów to może do tego dojśc, jeśli nie, to jeśli jest to o tym decyduje GWARANT i jego dobra wola, natomiast w przypadku niezgodności towaru z mową, stroną w reklamacji jest sprzedawca ale i tutaj zgodnie z ustawą, nie ma opcji zwrotu kosztów, jeśli jest to w kolejności takiej: naprawa, wmiana, zwrot gotówki, ale tryb ten zależy od woli sprzedawcy, nie ma obowiazku zwrotu kosztów, towar może zostac wymieniony na nowy lub równoważny

... natomiast w przypadku niezgodności towaru z umową, stroną w reklamacji jest sprzedawca ale i tutaj zgodnie z ustawą, nie ma opcji zwrotu kosztów, jeśli jest to w kolejności takiej: naprawa, wmiana, zwrot gotówki, ale tryb ten zależy od woli sprzedawcy, nie ma obowiazku zwrotu kosztów, towar może zostac wymieniony na nowy lub równoważny

Nie do końca jest to prawda, o naprawie czy wymianie decyduje klient nie sprzedawca.

Informacje ze strony Federacji Konsumentów
"Czy sprzedawca musi wymienić wadliwy produkt?

Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy."


Nie do końca jest to prawda, o naprawie czy wymianie decyduje klient nie sprzedawca.

Informacje ze strony Federacji Konsumentów
"Czy sprzedawca musi wymienić wadliwy produkt?

Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy."


nieprawda, tak jak napisałeś : naprawa lub wymiana, właśnie w takiej kolejności, i to druga strona decyduje co będzie pierwsze, niestety, tak jak i zwrot kosztów, np
wg warunków gwarancyjnych większości producentów towar można wymieniac do skutku, nie ma opcji zwrotu kosztów, to jest wówczas wola gwaranta
a upieranie się przez KOnsumenta przy swojej opcji, zawsze działa na jego niekorzyśc, poniewaz przedluza cała procedurę, cały proces reklamacyjny trwa dłużej itd, a odmowa przyęcia nowego towaru na wymiane, działa wówczas w sporze reklamacyjnym na korzysc drugiej strony, nie KLienta
reasumując , nigdy nie dostaniesz gotówki

reasumując , nigdy nie dostaniesz gotówki
o tym decyduje strona druga w postępowaniu reklamacyjnym, nie KLient
ok strona druga nigdy nie da gotówki zawsze znajdzie jakieś wyjscie i juz nie dyskutujmy na ten temat bo sami chyba dobrze wiemy jakie jest zycie

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl