ďťż

Odstapienie od umowy z nTV

Katalog wyszukanych fraz

Filmy z polskim lektorem i dubbingiem nowości rapidshare download.

Dziś jest 1 listopad, naobiecywali nam złote góry no i ten super kanał filmowy HD miał być od dziś ...
Sorry ale w związku z tym, ze cyfra planuje tez technologie HD na tunerach sprawdzonych, to chce odstąpić od umowy z nTV na podstawie nie wywiązania sie w/w telewizji z umowy. Co wy na to ? Myślę, ze brak obiecanego kanału HD na czas oraz problemy z HDMI i jeszcze paroma sprawami daje podstawie rozwiązania umowy.

Co Wy na to ?


a nick na forum tez zmenisz ?
Ten "sprawdzony" tuner w Cyfrze nie ma optyka i co Ty na to?


Dziś jest 1 listopad, naobiecywali nam złote góry no i ten super kanał filmowy HD miał być od dziś ...
Sorry ale w związku z tym, ze cyfra planuje tez technologie HD na tunerach sprawdzonych, to chce odstąpić od umowy z nTV na podstawie nie wywiązania sie w/w telewizji z umowy. Co wy na to ? Myślę, ze brak obiecanego kanału HD na czas oraz problemy z HDMI i jeszcze paroma sprawami daje podstawie rozwiązania umowy.

Co Wy na to ?


Mogles sobie wziasc nboxa 2 listopada a tak naprawde to nie narzekaj tylko wlacz cierpliwosc

Widze na tym forum kulku ludzi ktorzy z zegarkiem w reku oczekuja na zapewniane przez ITI pozycje programowe
Ciekawe czy Ci narzekajacy na wszystko sa tacy dokladni i w swoim zyciu dotrzymuja na czas obietnice
Pozdrawiam
PS
Kolego jak dziewczyna nie przyjdzi na umowione spotkanie to nie przekreslaj jej
Za nastepnym razem da Ci to czego od niej oczekujesz z nawiazka
Chyba zrozumiales porownanie
Powodzenia i Wlacz Cierpliwosc



Zgadzam sie z Wami ale oficjalnie od dzis placimy abo. wiec w tym momencie mam gdzies cierpliwosc, place wymagam. Cierpliwy to ja bylem jako betatester, nie placilem wiec nic nie mowilem



Widze na tym forum kulku ludzi ktorzy z zegarkiem w reku oczekuja na zapewniane przez ITI pozycje programowe
Ciekawe czy Ci narzekajacy na wszystko sa tacy dokladni i w swoim zyciu dotrzymuja na czas obietnice



Tak, jestem dokladny i idealny
No a kanal filmowy to chyba mial byc od polowy listopada, nie od poczatku.


No a kanal filmowy to chyba mial byc od polowy listopada, nie od poczatku.

cicho ... pomylilo mi sie
Ja tez chyba bede musial zrezygnowac, ale nie chce placic karty za rozwiazanie umowy.
Tuner po hdmi dziala zle (za kazdym razem musze naciskac RES, zeby zaskoczyl).
Też się nad tym zastanawiam, niestety tryb 720p który mnie najbardziej interesuje i który daje u mnie najlepszą rozdzielczość, działa dobrze tylko na SD, na HD co chwila sie przycina(Discowery HD) albo obraz nie jest płynny (N sport) bo ma za mało klatek... Nie zauważyłem tych efektów na Luxe HD... Dla mnie to jest duża wada i raczej dyskwalfikuje takie urządzenie. Najgorsze jest to że nie wiadomo czy nowe softy kiedykolwiek to naprawią. Niestety kompetentna osoba od N-ki z konkurencyjnego forum (nick: dem) ignoruje moje pytania w tej sprawie. Jedyna odpowiedz jaka dostałem to: "... proszę pamietać że mówimy o przetwarzaniu kilkuset MB na sekunde..." Tak więc nie sposób sie dowiedzieć gdzie leży problem. Czy to soft, hardware czy jeszcze jakieś inne przyczyny np. po stronie nadawcy.
Widzę u niektórych osób dużą doze niecierpliwości. Najpierw juz pierwszego dnia stoją w kolejce po dekoder jak po sraczkę . A teraz juz po 14 dniach chcą rozwiązać umowę. Sorry, ale trzeba byc dorosłym. Ja tez podpisałem umowę z n-ka na 15 czy 14 miesięcy. Ale narazie zadnych zachwytów. Poprostu daję im czas. Jestem tez abonentem Cyfry . Przyjąlęm taką strategię, jeżeli się niepoprawią się to po upływie czasu umowy zwracam dekoder i kwita.
Juz teraz widzę że na tej platformie to rewelacji nie będzie , ale dajmy im czas.!
Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu.
Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem.

Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem


Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu.
Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem.

Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem


"Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu."

- Złozyłeś reklamację czy tylko płaczesz ? :-)

"Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem."

- Umowę zawsze mozesz rozwiązać. W umowie masz 3 mieś okres wypowiedzenia.
- Nie rozwiązanie umowy tylko niezgodność towaru z umową = zwrot 99 PLN !!!

"Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem "

- To chyba jeden z najwiekszych mankamentów, nie wiem jakiego ITI ma PR-owca, ale ja bym go za to wyrzucił z roboty. I wszystkich odpowiedzialnych za ten bałagan. Brak informacji i zwodzenie klientów :-(

pozdrawiam

Robert
z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie


z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie


W innych postach zaiteresowani pytaja kiedy beda rachunki i jaka metoda bedzie mozna je placic Nie moga sie wrecz doczekac
A tutaj przeciwnie- twierdza ze nie beda placic bo cos nie dostali z programow lub ze tuner nie funkcjonuje prawidlowo np po zlaczu HDMI z ich TV
Kazy przypadek mozna reklamowac
Ale na litosc ludzie nie lamentujcie tak
Czas pokaze czy nasz uslugodaca zadba o nas bo przeciez to My bedziemy mu placic pieniadze za obiecana usluge Jezeli sie nie wywiaze to straca klienta i kase
Dobrze piszesz kolego
Trzeba poczekac na platnosc za miesiac listopad a wtedy zobaczymy jak dba o klientow ITI
Ja osobiscie posiadam dwa nboxy i czekam cierpliwie na rozwoj sytuacjii
Pozdrawiam
N -jak NIEPOROZUMIENIE

Piszesz że cyfra planuje tez technologie HD.

Pytanie tylko z jakim bitrate i jaka będzie jakość pozostałych kanałów. Skoro masz cyfrę to pewnie zauważyłeś od kilku miesięcy zwiększającą się pikselozę na kolejnych kanałach. Wynika to z faktu że cyfrze brakuje co najmniej jednego transpondera i żeby wygospodarować pasmo na HDTV ścisnęli na każdym transponderze po 12 kanałów. Oczywiście cyfra zdaje sobie sprawę z pikselozy, ale problem polega na tym że nie ma wolnych transponderów na Hot Birdzie. A najgorsze jest to że najbliższe wyniesienie kolejnego satelity na pozycji 13 nastąpi dopiero w 2008 roku. Jak były wolne transpondery to szkoda było im kasy a teraz mają przesrane


z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie

Dziwne masz rozumowanie .... rachunek jest suma z porzedniego okresu rozliczeniowego, wiec od 1 wszyscy placa. Powiedzenie "place, wiec wymagam" jest jak najbardzej na miejscu.


Dziwne masz rozumowanie .... rachunek jest suma z porzedniego okresu rozliczeniowego, wiec od 1 wszyscy placa. Powiedzenie "place, wiec wymagam" jest jak najbardzej na miejscu.


A czy zaplaciles?
Czy dostales juz rachunek?
Czy tylko tak biadolisz?

Bycmoze beda jakies bonifikaty za np niedotrzymanie oferty kanalowej
Po kiego placzecie co niektorzy na zapas
pozdr

Zgadzam się z maromen44,czekamy,uzbrajamy sie w cierpliwość,koniec tematu. Pozdrawiam .

Jestem tez abonentem Cyfry .


A mógłbyś napisać czy jakość programów SD jest lepsza na Cyfrze czy N ?
No i jak wygląda porównanie funkcjonalności tunerów ? Czy na Cyfrze można sobie zaprogramować własną listę kanałow ?

Cenzura usunęła ten tekst.


A czy zaplaciles?
Czy dostales juz rachunek?
Czy tylko tak biadolisz?

Bycmoze beda jakies bonifikaty za np niedotrzymanie oferty kanalowej
Po kiego placzecie co niektorzy na zapas
pozdr

Bo lepiej byc madrym przed szkoda a nie jak wiekszosc po ... a bonifikaty to dostaniesz w MEDIA MARKT a nie od ITI


Bo lepiej byc madrym przed szkoda a nie jak wiekszosc po ...


Smiesznie to brzmi jak tak czytam i patrze na pierwszy post w temacie... Hura, jestem madry przed szkoda, bo pomimo zapalu nie staralem sie o nke... ale co tam, na 100% wezme, tylko bez filmowego... ot co. Chociaz dopiero w grudniu, jak VoD juz bedzie dzialal.


Smiesznie to brzmi jak tak czytam i patrze na pierwszy post w temacie... Hura, jestem madry przed szkoda, bo pomimo zapalu nie staralem sie o nke... ale co tam, na 100% wezme, tylko bez filmowego... ot co. Chociaz dopiero w grudniu, jak VoD juz bedzie dzialal.

Chodzilo mi o czas w ktorym nie ma jeszcze wszystkiego co mialo byc, by byla wymowka o zerwanie umowy ale widze, ze kloega nie zrozumial co pisze ...
Nowe technologie miały wejść od połowy listopada :/ a masz poczatek.
witam, jestem nowy ale leko wnerwiony na n-ke mam czasze 80 cm konwerter inverto i g... oglądam. Siła sygnału 96% a jakość między 8-20%. a po podłączeniu do zestawu ferdka 7138, mam sygnał 96% a jakość 66-75%. No i co wy nato. Nie mówie już o ręcznym skanowaniu hb, braku kanałów fta, ustawianiu list po swojemu a zegar cyka i cyka. I co nato ITI


Nowe technologie miały wejść od połowy listopada :/ a masz poczatek.

Nastepny ktory nie czyta lub nie rozumie co czyta ...
Wiem o tym, ze nowe technologie maja wejsc w polowie miesiaca ... wiec puki nie weszly moze trzeba sie wycofac pod w/wspomnianym pretekstem. z reszta nie wazne.,...


Chodzilo mi o czas w ktorym nie ma jeszcze wszystkiego co mialo byc, by byla wymowka o zerwanie umowy ale widze, ze kloega nie zrozumial co pisze ...


Rozumial...

Natomiast kolega jest najwyrazniej rozgoryczony... moze poczekac do grudnia na kanal hd w cyfrze, a nie moze poczekac dwoch tygodni na kanal hd w n. Rozumiem ciebie, jak sie sparzy to boli, tez bym byl zly na n, ale nikt ci nie kazal brac od razu pakietu filmowego z wirtualnym kanalem filmowym hd. Jak pisalem wyzej, bylem ostro napalony na nke, ale tez na Sharpa XD1 i dlatego nki od razu nie wzialem, moznaby powiedziec, ze Sharp mi uratowal troche wlosow

Rozdzial V, pkt. 4 - to im daje bramke na taka sytuacje. Rozdzial V, pkt. 5 - to by ci dalo mozliwosc rozwiazania umowy, POD WARUNKIEM, ze w momencie podpisania umowy w pakiecie filmowym byl kanal filmowy hd.

Ale moja rada jest inna.. moze glupia, ale... zadzwon na infolinie. Popros o niezwloczne przeslanie oficjalnego pisma z data startu kanalu filmowego. Beda marudzic, to popros o kontakt z przelozonym. Idz po drabinie... i wymagaj pisma. Na gebe to mozna wszystko. Jak bedzie pismo, to co innego. Mozesz tez im swoje zazalenie przeslac, z prosba o pisemne potwierdzenie daty startu. Oczywiscie napisz, ze brak odpowiedzi bedziesz traktowal jako wypowiedzenie umowy przez n. Postrasz.
jeden z nielicznych postów w temacie który jest konkretny i wiele wnoszący /ta rada jest trafna w 100%/

ja co prawda nie mam jeszcze N-ki gdyż w przeciwienstwie do niektórych nie kupuję kota w worku /bez obrazy - to nikodo konkretnego nie dotyczy - poprostu kupuję jak coś działa/
natomiast co się tyczy ITI - to mogę dodać tyle że po to są beta-testy aby wszystko dopracować i wypuszczać dopiero produkt na rynek a nie jak to zrobiono wypuszczono pół-gotowca i teraz dopiero czynione są poprawki - rozumiem poprawić jedną dwie rzeczy - ale coś takiego jak niesprawne HDMI /bezużyteczne/ to już przegięcie - przecież głównie na jakość sygnału stawiała ta platforma a tu podstawowe gniazdo do kitu.I nie tłumaczcie mi że są jeszcze inne gniazda ,ja specjalnie dla HDMI kupiłem Sharpa FULLHD i chciałbym go nareszcie wykorzystać w 100% a nie tylko DVD i filmy HD /z PC/

reasumując - prawdopodobnie nie będzie opłaty za listopad /mam nadzieję/
ale jakieś info ze strony ITI - to już powinno być - bez dwóch zdań

pozd


natomiast co się tyczy ITI - to mogę dodać tyle że po to są beta-testy aby wszystko dopracować i wypuszczać dopiero produkt na rynek a nie jak to zrobiono wypuszczono pół-gotowca i teraz dopiero czynione są poprawki - rozumiem poprawić jedną dwie rzeczy - ale coś takiego jak niesprawne HDMI /bezużyteczne/ to już przegięcie - przecież głównie na jakość sygnału stawiała ta platforma a tu podstawowe gniazdo do kitu.I nie tłumaczcie mi że są jeszcze inne gniazda ,ja specjalnie dla HDMI kupiłem Sharpa FULLHD i chciałbym go nareszcie wykorzystać w 100% a nie tylko DVD i filmy HD /z PC/


Ja jestem zgoła odmiennego zdania.. Wystarczy spojrzeć na wiele innych firm, z zachodu, które wprowadzają na rynek produkt najczęściej z niedopracowanym oprogramowaniem, by z przychodzących zysków, móc rozpocząć kolejne inwestycje, a w między czasie, oprogramowanie jest poprawiane. Któż lepiej przetestuje produkt i wyłapie najwięcej błędów, jak nie użytkownicy..?
Gdy tak czytam posty wydaje mi się czasem, że nadal jesteśmy ludem "trzeciego świata". Ja nie wyobrażam sobie wprowadzenia na rynek nowej telewizji, nadającej satelitarnie, pracującej od początku idealnie.


Ja nie wyobrażam sobie wprowadzenia na rynek nowej telewizji, nadającej satelitarnie, pracującej od początku idealnie.


zgoda - drobne poprawki ok
ale tu mamy całą masę poprawek lub niedociągnięc - a tylko mało co działa poprawnie
a HDMI to podstawowe gniazdo do przekazania dobrego obrazu - i tu mi nie powiesz że gdzieś na świecie wypuszczono by na rynek produkt z takim błędem - to byłaby kompromitacja a co za tym idzie spadek cen akcji i plajta firmy.
a że mieszkamy w Polsce więc jest OK ,Polak kupi nawet półprodukt aby liznąć to co na zachodzie mają od dawna
pozd
Mylisz sie, zarowno PREMIRE jak i BSKYB mialy sporo problemow z HDMI i wcale nie splajtowaly...
Wydaje mi sie , ze obowiazujace w PL prawo umozliwia odstapienei od umowy w ciagu kilku (okreslonych przez prawo) dni. Jesli w ciagu tych kilku dni nie zrezygnuje sie z umowy, to o rezygnacji z niej decyduje tekst samej umowy i jesli nie jest niezgodny z prawem regolujacym ta kwestiw to podwazyc sie jej nie da.
Nie sadze aby brak film HD byl podstawa do rezygnacji. Kanal ten jest w jednym z pakietow, ktore moga byc oplacane lub nie. Chyba w umowie nie podpisuje sie zakupu konkretnych pakietow - bo przeciez mozna je zmieniac.
Nie podpisywalem wiec nie wiem, ale sadze ze umowa glosi o swiadczeniu uslug przez platforme bez wyszczegolowiania jakie kanaly - bo przeciez bedzie sie to zmianiac.


a HDMI to podstawowe gniazdo do przekazania dobrego obrazu - i tu mi nie powiesz że gdzieś na świecie wypuszczono by na rynek produkt z takim błędem - to byłaby kompromitacja a co za tym idzie spadek cen akcji i plajta firmy.

Jarwisz, standard HDMI jest na tyle niedopracowany poprzez ciągłe modyfikacje i pojawiajace się jego kolejne wersje że wcale nie dziwię się że są problemy.
Co niby mieli zrobić - kupić 1000 różnych odbiorników z różnymi wersjami firmware i każdy z nich testować przed wypusczeniem n-boxa ???
ADB mogło spokojnie wypuścić n-boxa kompatybilnego np. z wersją 1.3 i powiedzieć "gońcie się wszyscy - kupcie sobie nowe odbiorniki" zamiast tego po 13 dniach od premiery wyszła poprawka która zlikwidowała 90% problemów zwłaszcza z obsługą po DVI.
Akurat tak się składa że trochę robię w tematyce wdrożeń i projektów elektroniczno-informatycznych i wierz mi że 2 tygodnie na zmiany , przetestowanie i wdrożenie poprawek błędów w projekcie który dotyczy tak wielkiej liczby użytkowników to jest naprawdę tempo na poziomie światowym.
Takie rzeczy zdażają się wszyskim producentom sprzętu i nic się na to nie poradzi a tu firma nie chowa głowy w piasek i nie udaje że nic się nie stało tylko biorą się do roboty i poprawiają zgłoszone błędy.


Jarwisz, standard HDMI jest na tyle niedopracowany poprzez ciągłe modyfikacje i pojawiajace się jego kolejne wersje że wcale nie dziwię się że są problemy.
Co niby mieli zrobić - kupić 1000 różnych odbiorników z różnymi wersjami firmware i każdy z nich testować przed wypusczeniem n-boxa ???
ADB mogło spokojnie wypuścić n-boxa kompatybilnego np. z wersją 1.3 i powiedzieć "gońcie się wszyscy - kupcie sobie nowe odbiorniki" zamiast tego po 13 dniach od premiery wyszła poprawka która zlikwidowała 90% problemów zwłaszcza z obsługą po DVI.
Akurat tak się składa że trochę robię w tematyce wdrożeń i projektów elektroniczno-informatycznych i wierz mi że 2 tygodnie na zmiany , przetestowanie i wdrożenie poprawek błędów w projekcie który dotyczy tak wielkiej liczby użytkowników to jest naprawdę tempo na poziomie światowym.
Takie rzeczy zdażają się wszyskim producentom sprzętu i nic się na to nie poradzi a tu firma nie chowa głowy w piasek i nie udaje że nic się nie stało tylko biorą się do roboty i poprawiają zgłoszone błędy.

Poprawiają? To może niech się gdzieś w tym temacie wypowiedzą?!Bo tylko o to chodzi.
No przecież poprawiają. Wiele osób zgłaszało problem z błędami przy połączeniu DVI-HDMI i stosowna poprawka została zawarta w nowym firmware z 25.10 Kolejne błędy beda pewnie poprawione w kolejnej wersji firmware.


No przecież poprawiają. Wiele osób zgłaszało problem z błędami przy połączeniu DVI-HDMI i stosowna poprawka została zawarta w nowym firmware z 25.10 Kolejne błędy beda pewnie poprawione w kolejnej wersji firmware.


miejmy nadzieją - oraz to że to długo nie potrwa
osobiście niue mam nic do N-ki tylko czekam na finalną ich propozycję

pozd

Mnie irytuje najbardziej to, że jak na nsport transmitują raz na dwa tygodnie mecz w HD, to jego powtórka leci już w SD, czyżby nie umieli tego zgrać i odtworzyć w wysokiej rozdzielczości?

Edit
Właśnie zaczyna się mecz Cracovii i chyba będzie w HD, bylby to ogromny plus dla n-ki.

Tak, jest w HD, ogromny plus.
Na temat rozwiazania umowy z N ka w trybie natychniastowym poczytajcie sobie tutaj: http://nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=11

Dzis dostalem fakture za N, nie dostalem zadnej znizki, zaplacilem. Od dzis zadam tego za co place.

Proszę o wypowiadanie się tutaj ,komu skutecznie bez żadnych kar i w jakim terminie udało się skutecznie rozwiązać umowę z "N" i odzyskać kaucję itp.
Chodzi głownie o użytkowników zwykłego nboxa,którzy dali się omamić obietnicami i podpisali umowę na 15 miesięcy w październiku tego roku.
Na zarzuty pod adresem"N" są setki tematów.

Większość z nas nie ma obeznania prawnego i nie wie jakie ma prawa.
Proszę też o załączenie wzoru pisma o zerwanie umowy.

Jest to jedyna rada, jak się ustawimy w kolejce ze zwrotem tych nboxów,to napewno zaczną traktować następnych klientów normalnie.
P.S.Odpowiedzi lizusów w tym temacie nie potrzebujemy.Proszę tylko o odpowiedzi tylko tch osób co już nie są klientami "N".



Proszę o wypowiadanie się tutaj ,komu skutecznie bez żadnych kar i w jakim terminie udało się skutecznie rozwiązać umowę z "N" i odzyskać kaucję itp.
Chodzi głownie o użytkowników zwykłego nboxa,którzy dali się omamić obietnicami i podpisali umowę na 15 miesięcy w październiku tego roku.
Na zarzuty pod adresem"N" są setki tematów.

Większość z nas nie ma obeznania prawnego i nie wie jakie ma prawa.
Proszę też o załączenie wzoru pisma o zerwanie umowy.

Jest to jedyna rada, jak się ustawimy w kolejce ze zwrotem tych nboxów,to napewno zaczną traktować następnych klientów normalnie.
P.S.Odpowiedzi lizusów w tym temacie nie potrzebujemy.Proszę tylko o odpowiedzi tylko tch osób co już nie są klientami "N".

Dla osób sądzących że telefony i reklamacje do 'N' to fajna sprawa.

Pisałem już tam http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=9826 ale i przekleję tu:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"
Reklamacja w 'N' - niby OK, a dalej schody :-(

Moja reklamacja z października dotycząca brakujących kanałów w ofercie, po tym jak minęło 30 dni, zakończyła się sukcesem tzn. zadzwonił do mnie Pan i zaproponował dowolny pakiet w grudniu gratis. Zgodziłem się i nawet byłem zadowolony że sobie Nsport pooglądam, Święta te sprawy i ...
... minął tydzień i od dziś teoretycznie powinno być OK i włączam Nsport i...
"WIDOMOŚĆ CA Brak dostępu" .

Potem dzwonię na dezINFOLINIĘ, przedtem dignostyka (siła 96,jakość 88 )
i słyszę "że przecież moja reklamacja jest załatwiona", no co oświadczam że nie, bo nie mam najważniejszego kanału, a pozostałe mnie nie interesują, bo albo leci palant lub hokej lub mam na Polsacie Cyfrowym i chcę ... NSport.

Pani zapewniała mnie że przekaże technikom i do jutra będzie OK -
niestety nie zgadzam się, bo znając ich opieszałość jestem pewny, że G zrobią i znowu jutro będę dzwonił więc prosiłem aby pani zapisała że "Reklamacja nie została załatwiona".

Już im nie wierzę. Co za dziadowska firma !!!
Może ja jestem taki pechowy, ale czytając posty innych to nie jestem samotny w bólach.

I weź tu człowieku bądź spokojny

Robert

przy okazji:
Dowiedziałem się że dziś będzie updejt softu dla obu modeli i może choć znikną problemy z HDCP - tak się oszukuję za każdym razem że będzie lepiej (jeśli pani nie wprowadziła mnie znowu w las)"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pozdrawiam

Robert

UPDATE
Już coś zrobili i mi działa - coś jednak czasem ta dziadowska obsługa potrafi naprawić :-)


Musisz mieć więcej wyrozumiałości, nowa platforma , nowi ludzie, nowe problemy i pewnie setki ludzi z takimi problemami jak Ty.

RS4
Nie chce nikogo bronic, ale tej wyrozumialosci to tez nie za duzo, mozna czekac miesiac, dwa, ale juz trzeci sie zaczal... Soyka mowil, ze nie bedzie testow tylko finalny produkt - nie bylo tak, ludzie narzekali i narzekaja na problemy, ktore powstaly dzieki tworcom n, a nie przez uzytkownikow. IMHO dusic trzeba, jak przestano dusic Cyfre, to jest to, co jest...
a podobno N takie fajne...


ludzie narzekali i narzekaja na problemy, ktore powstaly dzieki tworcom n, a nie przez uzytkownikow.


ja tez jakos nie chce nikogo bronic ale wydaje mi sei ze z tym ze tworcy n tworza problemy to lekka przesada . Bo tak ajk czytam fora roznwe to iles problemow ktore sa to nie jest zalezne od nki - tez dostawcy nawalaja
chociaz i tka jestem pod wrazeniem poziomu jaki tu panuje ...sa fora na ktorych ludzie zachowuja sie jak rozkapryszone dzieciaki
Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?

W styczniu n-ka najprawdopodobniej będzie zmuszona zmienić regulamin więc będzie powód rozwiązania umowy.
http://www.nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=1996

Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?


LOL to zdolny chłopak jesteś jak kupiłeś antene z dziurami i nic Ci nie działa Gratulacje. Moze je trzeba zakleić?
A ja tam nie mam zaiaru rezygnować z ,, nTV ,, a co wezme ? Cyfre albo Polsat ? nie zartujcie :- ))

Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?


Coś mi sie wydaje że takiemu fachowcowi jak Ty to i CP i Cyfra nie będą chodzić

Witam, zakupiłem n-ke, i chce z niej zrezygnować, jak to zrobić?
Nie dość, że dali mi antene z dziurami, to jeszcze dowiaduje się że w ogóle nic nie działa!

jak pozbyć się tego badziewia?


Najpierw musisz skończyć przedszkole

Autorus


LOL to zdolny chłopak jesteś jak kupiłeś antene z dziurami i nic Ci nie działa Gratulacje. Moze je trzeba zakleić?

Gmerupiekna rada uśmiałam się do ropuku
( pare postow wyzej pisalam o dzieciakach )
tak offtopikowo pozdrawiam
No to stało się. Zostałem (niestety) abonentem "n". No i jakość programów odbieranych poprzez nbox jest gorsza niż poprzez mediasata cyfry (1330). Chociaz był podłaczony przez scart'a !! I mam tego dosyć. Jedno DiscoveryHD (i to nie zawsze) nie rekompensuje reszty. LuxeHD się zacina (ale nie jest w pakiecie n, więc nie ma sprawy)

Jestem po rozmowie z infolinią. Młody (po głosie) człowiek stwierdzil, że jeśli podpisałem umowę i aktywowałem usługę to po sprawie (paragraf któryś tam, zdaje się 11 itp, itd, wypowiedzenie, opłaty do końca okresu,..)

A jak do chole** miałem sprawdzić jakość nadawania i odbioru programu bez wcześniejszej aktywacji przez infolinię????? (W opinii gostka aktywując usługę zaobowiązałem się do realizacji umowy.)

Solidnie mnie wkurza, że mój Sharp nie jest nawet monitorem, bo nie mogę korzystac z jego funkcji, bo - wyglada na to - , że nbox ma nadrzędność jeśli chodzi o ustawienia ekranu (podłączenie po HDMI). Równoległe podłaczenie scartem (do inego wejścia) niczego nie zmienia, ba nawet nie ma sygnału wizyjnego jest tylko głos.

Mam pytanie do szanownych forumowiczów : ponieważ nie minęło 7 dni (chłe, chłe nawet 7 godzin) od daty zakupu i aktywacji, to czy - w waszej opinii - mogę rozwiązać umowę na podstawie niezgodności towaru z umową?

pzdr
Podłącz po komponencie, a jakość Cię zaskoczy.
Po prostu skaler w Sharpie jest słabej jakości - do dlatego masz taki słaby obraz.
Ewentualnie spróbuj poprzez scarta - też będzie lepiej.
Skaler w Sharpie jest wyjątkowo dobry, jesli "podrasował" 1330 !

Jakość "nboxa" (obrazu z niego) mnie zniesmaczyła a nie zaskoczyła - to dwa różne słowa.

pzdr

Skaler w Sharpie jest wyjątkowo dobry, jesli "podrasował" 1330 !

Jakość "nboxa" (obrazu z niego) mnie zniesmaczyła a nie zaskoczyła - to dwa różne słowa.
pzdr


Mam Sharpa 46xd1e , obraz z kabla UPC /Warszawa/ o wiele lepszy niż z nbnoxa , większy kontrast i ostrość, kolory bardziej

naturalne. Sądze, że to zasługa super działającej funkcji TRUD.
Co do jakości Sharpa 46XD1E to nie mam wątpliwości : tak skalera jak innych elementów wpływających na komfort oglądania i jakość obrazu.

Głównym elementem, który mnie teraz absorbuje to najsłabszy punkt mojej instalacji TV czyli ... n (fuj !!, przepraszam za wyrażenie). Obok znacznie gorszego obrazu dodatkowo przycina dźwięk. Mam go dość.

A teraz do meritum ! Zwrot jako niezgodny z umową?

pzdr

"Cytat : Podłącz po komponencie, a jakość Cię zaskoczy.
Po prostu skaler w Sharpie jest słabej jakości - do dlatego masz taki słaby obraz.
Ewentualnie spróbuj poprzez scarta - też będzie lepiej."

Ale ja chcę po HDMI a nie po scart czy kompnencie - takie to dziwne? Poza tym pisze jak byk w ofercie : "Gwarantuje ono także brak utraty jakości podczas przesyłania sygnału z nboxa do telewizora" Jeśli tak nie jest to jest to niezgodność z ofertą (bo przycina dźwięk). Fakt? Jak rozumiem z ankiety "n" co do przycinania dźwięku nie jest tylko problem Sharpa -a więc nbox'a.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl